معرفی و دانلود کتاب صوتی مغز آشفته

عکس جلد کتاب صوتی مغز آشفته
قیمت:
۵۹۰۰۰ 29500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مغز آشفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مغز آشفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مغز آشفته

اگر مدام با خود صحبت می‌کنید یعنی ممکن است ذهن شما بزرگ‌ترین مانع موفقیتتان باشد. الک مونی در کتاب صوتی مغز آشفته راهکارهایی را برای متوقف کردن افکار منفی ذهن معرفی می‌کند تا با کمک آن‌ها بتوانید با احساسات مثبت و نظم بیشتری مسیر موفقیت را دنبال کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی مغز آشفته

گاهی اوقات صدایی در ذهن خود می‌شنویم که ما را از انجام کارها منع می‌کند. این ویژگی ذهن انسان برای جلوگیری از خطرهایی طراحی شده است که زندگی انسان‌های بدوی را تهدید می‌کرد. الک مونی (Alec Moonee) در کتاب صوتی مغز آشفته (Brain Fu*ked) نشان می‌دهد که اگر مراقب این ویژگی ذهن نباشیم ممکن است توانایی ریسک و موفقیت را به‌کلی از دست بدهیم. ما معمولا سوالاتی مانند «اگر درست نشد، چه؟»، «اگر مردم من را به این خاطر قضاوت کنند، چه؟» و یا «اگر به‌اندازه‌ی کافی خوب نباشم، چه؟» را بارها از خود می‌پرسیم. این سوالات اگر بیش‌ازاندازه پرسیده شوند ممکن است زندگی ما را به یک زندگی کسل‌کننده و پیش‌پاافتاده تبدیل کنند. الک مونی نام «خودگویی منفی» را برای این مکالمات آزاردهنده‌ی ما با خودمان برگزیده است. ازنظر او خودگویی منفی از دلایل اصلی عدم موفقیت ماست و می‌تواند در زندگی ضربه‌های زیادی را به ما وارد کند.

اگر در جایی که می‌خواهیم حضور نداریم، اگر نمی‌توانیم رابطه‌هایمان را به نتایج مطلوب برسانیم و اگر در کار خود پیشرفت مناسبی نداشته‌ایم یعنی در بسیاری از موارد افکار و احساسات منفی بر ما چیره شده‌اند. کتاب صوتی ذهن آشفته به ما نشان می‌دهد ذهن همچنان که بدترین دشمن ما است می‌تواند بهترین دوست ما نیز باشد. الک مونی به این مسئله اشاره می‌کند که از هر 10 زن 7 نفر آن‌ها حس می‌کنند به‌اندازه‌ی کافی خوب نیستند. این آمار برای پسران دبیرستانی به حدود 40 درصد می‌رسد. ازنظر او 80 درصد افکار ما را افکار منفی تشکیل می‌دهند و 95 درصد کل افکارمان دائم در حال تکرار و یادآوری خود به ما هستند. بنابراین تنها با تمرین و تلاش است که می‌توان خود را از هجوم این تک‌گویی‌های منفی نجات داد.

در کتاب صوتی ذهن آشفته ما یاد می‌گیریم که چگونه تک‌گویی‌های منفی را به تک‌گویی‌های مثبت تغییر دهیم. ازنظر الک مونی ذهن ما به دلیل پیچیدگی‌های زیادی که دارد بسیار انعطاف‌پذیر است؛ به همین دلیل، همیشه امکان تغییر وجود دارد. البته غرق شدن در افکار منفی به مدت زیاد باعث شده ذهن ما به این وضعیت عادت کند اما با صبر و تمرین می‌توان به‌سوی ذهنی کمتر آشفته حرکت کرد. در این کتاب صوتی، الک مونی 7 گام سیستماتیک را برای متوقف کردن گفت‌وگوهای منفی با خود که به ذهن آسیب می‌زنند، در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد.

نسخه‌ی چاپی کتاب ذهن آشفته با ترجمه‌ی کامران بهمنی و نسخه‌ی صوتی آن با صدای محمد بوربور توسط انتشارات نقش و نگار منتشر شده است.

کتاب صوتی مغز آشفته برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که مباحث مربوط به خودیاری را دنبال می‌کنند مفید خواهد بود. اگر قصد دارید به‌شکلی مداوم احساسات و افکار مثبت را وارد زندگی خود کنید خواندن این کتاب برای شما ضروری است.

با الک مونی بیشتر آشنا شویم

الک مونی نویسنده و سخنران در حوزه‌ی موفقیت است که سعی می‌کند زندگی بامعنا و هدفمند را به دیگران بیاموزد. او پس از یک تصادف سخت در سن 26 سالگی، تحت تاثیر صحبت‌های هم‌اتاقی‌اش، دوباره امید به زندگی پیدا کرد. الک مونی تصمیم گرفت تجربه‌ی خود را در بازیافتن معنا و هدف در زندگی با دیگران به اشتراک بگذارد.

در بخشی از کتاب صوتی مغز آشفته می‌شنویم

اگر افکارتان پیوسته درگیر خودگویی منفی باشد، به‌زودی فقط به تمرکز بر روی نکات منفی عادت می‌کنید. این درباره‌ی مناسباتتان نیز صادق است. با گذر زمان، کم‌کم جنبه‌های مثبت خودبه‌خود و ناآگاهانه از چشمتان پنهان می‌مانند و بر جنبه‌های منفی مناسباتتان تمرکز می‌کنید. برای نمونه، اگر دچار منفی‌بینی در رابطه با دوستانتان شوید، هنگامی‌که آن دوست کاری درخور ستایش انجام دهد، ناخودآگاه به جنبه‌های منفی او توجه می‌کنید.

اگر درگیر خودگویی منفی باشید، ندیدن جنبه‌های خوب همه‌چیز و توجه به جنبه‌های منفی آسان است. پژوهش‌هایی انجام‌گرفته که این واقعیت را تایید می‌کنند. یکی از این پژوهش‌ها را جان گاتمن و گروهش در دانشگاه واشنگتن روی منفی‌اندیشی انجام داده‌اند. در این پژوهش، این گروه زوج‌هایی را که درباره‌ی روابطشان اندیشه‌های منفی و مثبت داشتند، تحت نظر گرفتند. پژوهشگران برای انجام این کار از دستگاه‌های ضبط کارگذاشته‌شده در خانه‌های زوج‌های یادشده استفاده کردند. تنها کاری که هر شرکت‌کننده می‌بایست انجام دهد ساده بود؛ فقط هرگاه می‌دید کار خوبی از شریک زندگی‌اش سر می‌زند، می‌بایست پرسشنامه‌ای را که در اختیارش گذاشته می‌شد، پر می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
10 دقیقه
پیشگفتار
37 دقیقه
فصل 1: آنچه باید درباره‌ی خودگویی منفی بدانید
22 دقیقه
فصل 2: دیوهای درون ذهنتان
18 دقیقه
فصل 3: چرا خودگویی منفی همیشه بد نیست
38 دقیقه
فصل 4: درون‌نگری راه درست
14 دقیقه
فصل 5: گام اول
14 دقیقه
فصل 6: گام دوم
7 دقیقه
فصل 7: گام سوم
19 دقیقه
فصل 8: گام چهارم
13 دقیقه
فصل 9: گام پنجم
25 دقیقه
فصل 10: گام ششم
17 دقیقه
فصل 11: گام هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مغز آشفته
نویسنده
مترجمکامران بهمنی
راویمحمد بوربور
ناشر صوتیانتشارات نقش و نگار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۹۰۰۰ 29500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مغز آشفته

پريسا
۱۴۰۲/۱/۱۶
سلام و درود به همه زحمت کشان کارتون عالیه اینکه کتاب رو به راحتی در هرحال و مشغول به هرکاری باشی میتونی استفاده کنید همه ما فکر آشفته داریم که نیاز به کمک یه همچین کتابی داریم تا آشفتگی رو ازبین ببریم نظم بدیم باتشکر ازشما عزیزان
فاطمه زارع
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
من تازه این کتاب را خریدم. ۲ فصلش را گوش کردم. عالی هست. حتما بقیه‌اش را هم گوش میدم. به دوستان عزیز و خوبم هم توصیه میکنم حتما این کتاب را تهیه و با دقت به آن عمل کنند تا زندگی برایشان راحت تر و آرامش بیشتری داشته باشد. با سپاس و تشکر🙏
وحید خان
۱۴۰۲/۹/۲۱
این کتاب توصیه‌های خوبی رو به ما یاد میده و از همه مهمتر ما را به سمت مثبت اندیشی هدایت می‌کنه و همین یک کوئن مثبت این کتاب به شمار می‌آید ارزش دارد چندین بار این کتاب رو گوش بدهیم. چون زندگی سالم رو به ما آموزش میدهد.
Sahara. Omidl
۱۴۰۲/۱/۱۴
کتاب مغز آشفته کتابی بسیار عالی است و کمکی زیادی به من کرد و خیلی از عادت‌های ذهن مرا تصحیح کرد واقعا عالی است پیشنهاد من به دوستان این است که حتما این کتاب را انتخاب و مطالعه کنیدد
شیرین اسماعیلی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
کتاب خوب و توصیه‌های کارآمدی داره خوانش آن هم خوب بود ممنون از کتابراه و همچنین تخفیفات خوبی که کتابراه داره باعث انگیزه بیشتری برای خرید و مطالعه کتاب‌های صوتی می‌شود.
حسنیه اخروی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
خیلی خوب بود صدای راوی هم خوب بود
کتاب رو تموم کردم فوق العاده بود. خداروشکر موسیقی متن آزاردهنده هم نداشت.
ممنونم از کتابراه
اعظم عرب پور
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
متن کتاب عالی بود، دقیقا برای من صدق می‌کرد. کتاب خوبیه، ممنون از نویسنده ولی ای کاش گوینده کمی شمرده تر و آرام تر می‌گفت
الی روحی
۱۴۰۲/۱/۱۹
سلام.
هر کلمه‌ای که ایشون در مراحل توضیح می‌ده بسیار مهم وکلید هستند.
مهم است خواندن این کتاب بر همگیمان.
مهدی جیده
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
کتاب فوق به نکات مهم و ساده روانشناسی اشاره داره که اگر عمل کنیم تاثیر زیادی و عمیق در بهبود روحیه و حالمان دارد
جلال حسن بیگی
۱۴۰۲/۱۱/۷
یکی از بهترین کتاب‌هایی که خوندم واقعا خیلی مفید بود مشکل رو از ریشه با دلیل علمی حل میکنه
محمد حسین نیازی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
سلام به دوستان کتاب خوبی هست. از این که فایل صوتی امده خیلی خوبه هر جایی امکان گوش دادن داری
مرتضی عبدالسیدی
۱۴۰۲/۲/۱۹
برای کسایی که استرس روزانه دارن راه حل‌های خوبی پیشنهاد میده واسه من که جواب داد
مریم نصیری
۱۴۰۲/۱/۳۱
بسیار عالی و علمی است، فهمیدن و درک عملکرد تفکرات منفی، برای اصلاح آن الزامی است
حمید زمانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
فوق العاده است. خوانن یا شنیدن آین کتاب را به همه توصیه می‌کنم.
امیررضا امجدی
۱۴۰۲/۶/۱
بدک نبود، احساس می‌کنم جاهایی کتاب از زات خودش جدا شد ولی خب در کل راضی بودم
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مغز آشفته

برای دریافت کتاب صوتی مغز آشفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.