معرفی و دانلود خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز

عکس جلد خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز
قیمت:
11900 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز

برای تجربه‌ی یک سفر پرماجرا و هیجان‌انگیز به سراسر دنیا، فقط به هشتاد روز نیاز دارید! ژول ورن و البته آقای فاگ در کنار شما هستند تا در خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز شگفت‌انگیزترین و پرحادثه‌ترین ماجراجویی‌ها را پشت سر بگذارید. این کتاب پرفروش، جایزه‌ی بهترین عنوان کلاسیکِ Audie را از آن خود کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز

داستانی مهیج و سرگرم‌کننده برای نوجوانان که درست مانند اولین سال انتشار آن پرشور و جذاب است! کتاب دور دنیا در هشتاد روز (Around the World in Eighty Days)، رمان کلاسیکی است که ژول ورن (Jules Verne)، نویسنده‌ی نامدار فرانسوی با تخیل بی‌نظیر خود آفریده است. ریتم تند وقایع به همراه لحن طنز نویسنده، شما را از همان صفحه‌ی نخست مجذوب خود خواهد کرد.

خیالتان راحت باشد که در این ماجراجویی تنها نیستید. آقای فاگ که یک شهروند متشخص انگلیسی است، به‌خاطر شرطی که با دوستانش بسته، همراه شما راهی این سفر طولانی می‌شود. او در یک مهمانی صمیمانه با دوستانش شرط بسته بود که می‌تواند سراسر دنیا را تنها در 80 روز زیر پا بگذارد و اکنون برای اینکه بازنده‌ی شرط نباشد باید با هیجان‌انگیزترین سفر دنیا روبه‌رو شود. خدمتکارِ فاگ نیز که به خاطر دزدی از بانک چاره‌ای جز همراهی با او ندارد، در کنار رئیسش سفر به دور دنیا را آغاز می‌کند. البته همسفر دیگری هم در کنار شماست و او کسی نیست، جز کارآگاه سمجی که برای پیدا کردن دزد بانک، آقای فاگ و خدمتکارش را تعقیب می‌کند. آیا هیاهوی این سفر هشتاد روزه‌ مجالی هم برای تعقیب‌و‌گریز باقی می‌گذارد؟

در دورانی که به خاطر راهزنان یا نبود وسایل نقلیه‌ی پرسرعت، کمتر کسی به مسافرت‌های طولانی می‌رفت، ژول ورن با نگارش داستان دور دنیا در هشتاد روز دریچه‌ی جدیدی از جهان رو به خوانندگانش گشود. مردمی که تصوری از زندگی در کشورهای همسایه نداشتند یا نمی‌دانستند در دل دریاهای پرتلاطم چه ماجراهایی نهفته است، این رمان را با شور و ولع فراوان می‌خواندند. البته گذر زمان بر شاهکار ژول ورن تأثیری نداشته و چکیده‌ کتاب دور دنیا در هشتاد روز برای مخاطبان امروزی هم اثری پرکشش و جذاب به حساب می‌آید. ناگفته نماند که اثر حاضر از مجموعه‌ی پنجاه رمان کلاسیک به شمار می‌رود و در حقیقت معرفی‌نامه‌ای است برای متن اصلی رمان دور دنیا در هشتاد روز.

خلاصه‌کتاب دور دنیا در هشتاد روز را انتشارات نوژین با ترجمه‌ی مریم قنبری به مرحله‌ی چاپ و انتشار رسانده است.

اقتباس سینمایی از خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز

رمان پرطرفدار ژول ورن تاکنون مورد توجه بسیاری از فیلمسازان دنیا قرار گرفته است. از میان انبوه اقتباس‌های صورت‌گرفته از این کتاب، پیشنهاد ما به شما تماشای فیلم سینمایی دور دنیا از هشتاد روز از فرانک کوراکی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهل آمریکاست.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز

  • گوهری سرگرم‌کننده. (SirReadaLot.org)
  • سیری شگفت‌انگیز در ناشناخته‌ها. (بارنز و نوبل)
  • ژول ورن یکی از برترین قصه‌گویان تمام اعصار بود. (آرتور سی. کلارک)

خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز برای چه کسانی مناسب است؟

علاقمندان به ادبیات کلاسیک، به‌ویژه داستان‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویانه از خواندن خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز بسیار لذت خواهند برد.

با ژول ورن بیشتر آشنا شویم

ژول ورن در سال 1828 در یک خانواده مرفه در فرانسه به دنیا آمد. این نویسنده حدود هشتاد داستان بلند و کوتاه نگاشته که از جمله آن‌ها می‌توان به «جزیره اسرارآمیز»، «شمال در برابر جنوب»، «در مدار ماه»، «فرزندان کاپیتان گرانت»، «سفر به اعماق زمین»، «از زمین تا کره ماه»، «پنج هفته در بالن« و... اشاره کرد. ژول ورن در مارس 1905 بر اثر بیماری دیابت درگذشت.

در بخشی از خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز می خوانیم

آقای فیلیس فاگ، مردی بسیار ثروتمند، در خانه شماره هفت، خیابان سویل رو در محله برلینگتون گاردنز لندن، تنها، زندگی میکرد. وی عضو باشگاه اصلاحات بود و علی رغم اجتماعی بودنش کسی از زندگی خصوصی‌اش خبر نداشت. فقط یک خدمتکار داشت که تمام انتظارش از او نهایت دقت و وقت‌شناسی بود. روزی آقای فاگ، خدمتکار قبلی خود را اخراج کرد، چون به جای آوردن آب با درجه حرارت سی، آب با درجه حرارت بیست‌وهشت برای اصلاح صورتش آورده بود.

دوم اکتبر سال 1872 ساعت یازده و بیست‌ونه دقیقه صبح خدمتکار جدید وارد شد.نام خدمتکار جدید پاسپارتو بود، یک فرانسوی اصیل که بدون داشتن یک زندگی آرام و بی دغدغه، به ده خانواده انگلیسی خدمت کرده بود. او درباره زندگی آرام و منظم آقای فاگ شنیده بود و حضورش در اینجا به خاطر داشتن یک زندگی آرام بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز
نویسنده،
مترجممریم قنبری
ناشر چاپیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-7405-49-1
موضوع کتابخلاصه کتاب داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
11900 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز

اهورا احمدی
۱۴۰۲/۴/۴
با سلام، برای سرگرمی کتاب خوبی است و ترجمه‌اش هم بد نبود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز

برای دریافت خلاصه کتاب دور دنیا در هشتاد روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.