معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده

سی سی چپمن در خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده توصیه‌های مهمی برای فرار از روزمرگی و حرکت به سوی موفقیت ارائه می‌دهد. او بر اساس تجربیات شخصی و حرفه‌ای خودش، گام‌های ضروری برای تعریف مفهوم فوق‌العاده و حرکت به سوی آن را شرح می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده

متأسفانه بسیاری از افراد در زندگی روزمره گیر کرده‌اند. انگار آن‌ها نیاز به فاجعه‌ای دارند تا متوجه تناقض میان آرزوها و زندگی امروز خود شوند. سی سی چپمن (C.C. Chapman) در خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده (Creating an Amazing Life) هشدار می‌دهد که ما نباید منتظر رخ دادن فاجعه‌ای برای باز کردن چشمانمان باشیم بلکه باید از زمانمان به‌گونه‌ای استفاده کنیم تا در طول عمرمان بیشتر زندگی کرده باشیم. از نظر او اولین قدم، تعریف دوباره‌ی کلمه‌ی فوق‌العاده برای خودمان است؛ ما باید ببینیم وقتی از زندگی فوق‌العاده صحبت می‌کنیم دقیقاً چه منظوری داریم. باید تصویر مشخصی از یک زندگی خوب وجود داشته باشد تا بتوان مسیر مشخصی برای رسیدن به آن ترسیم کرد.

از نظر سی سی چپمن به‌تنهایی طی کردن مسیر رسیدن به زندگی فوق‌العاده بسیار دشوار است. او معتقد است که وجود دوستان یا همراهانی که اهداف مشترکی با ما دارند باعث می‌شود که فراز و نشیب‌های راه موفقیت را راحت‌تر از سر بگذرانیم. از طرف دیگر وجود کسانی که ما را در تصمیم‌گیری‌ها راهنمایی کنند نیز در نگاه او اهمیت فراوانی دارد. سی سی چپمن در خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده نقش پررنگی برای مشاوره قائل است. او توضیح می‌دهد که چگونه اکثر شرکت‌های موفق هیئت‌هایی تخصصی برای مشاوره دارند و چگونه افراد موفق از مشورت با دوستان و نزدیکان باتجربه استفاده کرده‌اند.

همان‌قدر که دیگران در موفقیت ما نقش دارند، ما نیز باید سهم خود در موفقیت دیگران را به‌جای بیاوریم. سی سی چپمن از ما می‌خواهد که ارتباط بهتری با اطرافیان خود ایجاد کنیم. پیروزی‌ها و موفقیت‌های آن‌ها را ببینیم و تغییرات مثبت کوچک را به آن‌ها یادآوری کنیم. نشان دادن حساسیت ما نسبت به زندگی دیگران باعث می‌شود تا آن‌ها نیز موفقیت خود را در ارتباط با موفقیت ما در نظر بگیرند. چنین ارتباطی در خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده اهمیت فراوانی دارد. توصیه‌های سی سی چپمن کمک می‌کند تا داشتن چنین روابطی را تمرین کنیم.

توجه به آموزش و یادگیری جنبه‌ی مهم دیگری از توصیه‌های سی سی چپمن در خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده است. ما از لحظه‌ی تولد در حال یادگیری بی‌وقفه هستیم اما با بالا رفتن سن به‌مرور عادت‌های روزمره فرصت یادگیری مسائل جدید را از ما می‌گیرد. آماده بودن برای تجربه‌های جدید کمک می‌کند تا همیشه امکان یادگیری چیزهای جدیدی داشته باشیم. مسیر رسیدن به موفقیت نمی‌تواند مسیری تکراری و حوصله‌سوز باشد. این مسیر سرشار از تجربه‌ها و آموخته‌های جدید است. سی سی چپمن نشان می‌دهد که اگر دچار احساس ملال و بی‌علاقگی به کارها شده‌ایم پس احتمالاً در مسیر رسیدن به زندگی فوق‌العاده حضور نداریم.

خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده مجموعه‌ی آموزشی سی سی چپمن است که توسط گروه مترجمان به فارسی ترجمه شده است. این کتاب صوتی را انتشارات شادن پژواک با صدای مهیار ستاری تهیه و تلید کرده است.

خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که از زندگی روزمره خسته شده‌اند و قصد دارند تغییر مفیدی در زندگی خود ایجاد کنند از شنیدن این خلاصه کتاب صوتی لذت خواهند برد.

با سی سی چپمن بیشتر آشنا شویم

چارلز چپمن (Charles Chapman) نویسنده، مشاور بازاریابی و سخنران آمریکایی است. او از چهره‌های مهم در جامعه‌ی طرفداران برنامه‌های رادیویی و مدیر سابق شبکه‌ی موسیقی پادشو (PodShow) است. سی سی چپمن کتاب‌های «قوانین محتوا (Content Rules)» و «چیزهای شگفت‌انگیزی اتفاق خواهد افتاد (Amazing Things Will Happen)» را با استفاده از تجربیات متنوع خود در بازاریابی و تولید محتوا نوشته است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده می‌شنویم

مسیری که برای داشتن یک زندگی فوق‌العاده در پیش می‌گیریم همان‌طور که گفتیم پر از سنگ و خار و پیچ‌وخم و چیزهایی است که توقعش را ندارید. حالا متأسفانه طبیعت بشر این است که بایستد و پیروزی‌های بزرگ را جشن بگیرد و اشتباه متوجه نشوید. باید آن پیروزی‌ها را جشن بگیرید اما یکی از چیزهایی که از شما می‌خواهم این است که پیروزی‌های کوچک را هم مثل بزرگ‌ها جشن بگیرید. هیچی بدتر از مدیری نیست که وقتی کار غلطی انجام می‌دهید ازتون انتقاد می‌کند یا فقط گزارش عملکرد سالانه‌تون را بررسی می‌کند. وقتی کسی کار خوبی می‌کند بهش بگید. وقتی به یک هدف کوچک می‌رسید جشن بگیرید. قبلا گفتم مسیرتون را انتخاب کنید و مراحل طی مسیر را مشخص کنید. هیچ اشکالی هم ندارد وقتی به یکی از آن مراحل می‌رسید جشن بگیرید. لازم نیست یک جشن بزرگ باشد. می‌تواند یک کار خیلی ساده باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
بخش اول
5 دقیقه
بخش دوم
4 دقیقه
بخش سوم
6 دقیقه
بخش چهارم
4 دقیقه
بخش پنجم
3 دقیقه
بخش ششم
2 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمهیار ستاری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ایجاد زندگی فوق العاده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.