معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کامل شدن: خداوند برای زندگی شما طرح و برنامه دارد

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کامل شدن: خداوند برای زندگی شما طرح و برنامه دارد
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کامل شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کامل شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کامل شدن: خداوند برای زندگی شما طرح و برنامه دارد

تمامی اتفاقات خوب و بد زندگی مقدمهٔ برنامه‌های آتی خداوند برای انسان‌ها است. جول اوستین در خلاصه کتاب صوتی کامل شدن، درمورد این موضوع صحبت می‌کند که هر سختی و ناامیدی که در زندگی برایتان پیش می‌آید، درواقع بخشی از روند تکامل شما است که خداوند برایتان در نظر گرفته است. این کتاب صوتی از یکی از سخنرانی‌های تلویزیونی این نویسنده و سخنران انگیزشی برگرفته شده است.

دربارهٔ خلاصه کتاب صوتی کامل شدن:

شاید برایتان پیش آمده باشد که بعد از بروز یک حادثه، اتفاق بد یا ازدست‌دادن یکی از عزیزانتان از کسی این جمله را شنیده باشید که حتماً حکمتی در این کار است و خواست خدا بوده که این اتفاق بیفتد. از نظر جول اوستین این موضوع واقعاً حقیقت دارد و شما نیاز نیست حکمت نهفته در هر چیزی را درک کنید؛ تنها کافی است با خدا همراه شوید و همیشه شاکر الطاف الهی باشید.

این نویسنده برجسته و سخنران انگیزشی در سخنرانی خود به اسم کامل شدن (Under Construction) درمورد عشق الهی صحبت می‌کند و این پیام را به شما می‌رساند که هر اتفاقی در زندگی‌تان در انتها به خیروخوشی می‌رسد و شما در مسیر رسیدن به کمال قرار دارید. همان‌طور که هر مسیری پیچ‌وخم‌های خاص خود را دارد، مسیر کمال که پروردگار برای شما در نظر گرفته است نیز دشواری‌هایی دارد که شما با رد کردن هرکدام به مقصدی که خداوند متعال برایتان در نظر گرفته نزدیک‌تر می‌شوید.

اوستین عقیده دارد باید باور داشته باشید که هر اشتباه و دشواری به خیروخوشی ختم خواهد شد. هر اتفاقی که برایتان می‌افتد شما را کامل‌تر می‌کند و به مقصود خود نزدیک‌تر می‌شوید. این سخنران مثبت‌اندیشی به شما این پیام را می‌رساند که از ورای هر اتفاقی که در زندگی‌تان می‌افتد، به دنبال نکتهٔ خیر و مثبت آن باشید و سعی کنید از هر تجربهٔ جدیدی بهره ببرید. شنیدن این کتاب صوتی چراغ امید و عشق الهی را در قلب شما روشن می‌کند و مسیر پیشرفت و کمال را برایتان هموار می‌سازد.

خلاصه کتاب صوتی کامل شدن مناسب چه کسانی است؟

اگر در زندگی تجربه‌های تلخی را پشت سر گذاشته‌اید، شنیدن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. همچنین افرادی که به سخنرانی‌های انگیزشی علاقه دارند، از شنیدن این سمینار صوتی لذت خواهند برد.

جول اوستین را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، سخنران انگیزشی و کشیش خندان در سال 1963 متولد شد. او سخنرانی‌هایی در ایالات متحده انجام داده که حدود 70 میلیون نفر در هفته آن‌ها را مشاهده کرده‌اند و بیشتر از 200 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان شنونده و بینندهٔ سمینارهای جول اوستین (Joel Scott Osteen) هستند.

اکثر کتاب‌های وی در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند و بیشتر آن‌ها بیشتر از 200 هفته در صدر این جدول مانده‌اند. این نویسنده و سخنران برجسته در سال 2006 جزو ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد. از دیگر آثار اوستین می‌توان به «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «خالی شدن از احساسات منفی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کامل شدن می‌شنویم:

شما در حال ساخت هستین. چرا دست از سرزنش کردنتون برنمی‌دارید؟ وقتی نقشهٔ خدا به پایان برسه، وقتی شما رو از اون اعتیاد آزاد کنه، وقتی اوضاع خونوادتون رو زیر و رو کنه، دیگه ضعف‌های شما یادش نمی‌مونه. دیگه به اشتباهات و شکست‌های گذشته اشاره نمی‌کنه. خدا می‌دونه وقتی در حال ساختیم، همهٔ ما با مشکلاتی مواجه می‌شیم. همه اشتباهاتی مرتکب می‌شیم. هممون باید به چیزهایی غلبه کنیم. ولی اینا جلوی شاهکار شدن مارو نمی‌گیرن. همش موفقیته!

یکی از بدترین اشتباهاتی که می‌تونیم مرتکب بشیم اینه که در زندگی بر علیه خودمون باشیم. روی شکست‌ها تمرکز کنیم. روی زمان‌هایی که خرابکاری کردیم؛ زمانی که موفق نشدیم. به اندازهٔ کافی افراد و شرایط بر علیه شما هستن. دیگه خودتون بر علیه خودتون رفتار نکنین. باید در حال ساخت بودن رو بپذیرید و قبول کنید. به مشکلاتی بر خواهید خورد، چیزهایی که درکشون نمی‌کنید. ضعف‌هایی که بهشون غلبه نکردید. دشمن سخت تلاش می‌کنه تا شما رو یاد همهٔ کارهای اشتباهتون بندازه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
بخش یک
10 دقیقه
بخش دو
10 دقیقه
بخش سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کامل شدن: خداوند برای زندگی شما طرح و برنامه دارد
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کامل شدن

سبا قهرمانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام😍😍عالی عالی عالییییییی
واقعا ممنونم. دراغوش الله یکتا در تمام لحظات
از تمامی کسانی که این مطالب زیبا وپرامیدرو ب ما اناقال میدن ممنونممممم.
دوستون دارم
صدازیبا واهنگ زیبا... مطالب زیبا شکرت خدایاااا
پیروزی در راه است 😍
هومن سلطانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کتاب کامل شدن یک کتاب فوق العاده انگیزشی است که من با خوندنش مسیر زندگیم کلا تغییر کرد راه کار‌هایی برای تکامل و بهتر شدن سبک زندگیم از این کتاب دریافت کردم هرکس که دوست داره زندگیش در مسیر مثبت تغییر کنه این کتاب بهش پیشنهاد می‌کنم
نگار قریشی زاده
۱۴۰۲/۱/۱
کتابهای جول استین واقعا الهام بخش و امید بخش برام هستن بازم اینجا داره میگه اگه میخای کامل بشی باید خیلی از سختی ها رو تحمل کنی و همچنان با امید و ایمان به خدا به زندگیت ادامه بدی کتاب مختصر و مفیدیه پیشنهادمیکنم مطالعه بفرمایید
Avand
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
به نام خدای بی حد بزرگ و مهربونم.
سلام به دوستان گرامی؛ این کتاب عالیه، مفید و مختصر, مارو به منبع وصل میکنه. صدای خوانده پر انرژی و خوب بود. ممنون از کتابراه.
محمود قربانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
معدود کتابهای جول اوستین بود که ابکی و شعاری بود. چون اوستین همیشه شعارهاش در کنار منطقی که داشت قابل هضم بود. اما این کتاب یکم شعاری و جنبه شوک مثبت بود
عرفان رمضان نژاد
۱۴۰۱/۲/۳۱
این کتاب از جول نشان دهنده این هستند برای کامل شدن نیاز به زمان هست که به مرور زمان انسانی کامل و بالغ خواهیم شد و در آخر از عوامل منتشر کننده سپاسگزارم
شبنم فضل
۱۴۰۲/۷/۱
همیشه کتاب‌های جول اوستین با صدای پرانرژی آقای قناعت پیشه توی اوج ناامیدی و دلشکستگی امیدوارم میکنه و دوباره یاعلی میگم و شروع میکنم
M Ta
۱۴۰۱/۵/۲۱
حیرت انگیز‌ترین کتاب ممکن است که به شیوه عالی کلام لازم را بر زیان جاری می‌کند ودر زندگی معجزه می‌کند
M hsyny
۱۴۰۱/۱/۲۶
عاااالیه واقعا ترجیح میدم کتابای اوستین رو با صدای محشر اقای قناعت پیشه گوش بدم که خیلی عمیقا تاثیر گذاره
ممنون کتابراه جان 🌹
لیلی قنبری
۱۴۰۲/۳/۲۴
واقعا عالیه
خیلی قشنگ مارو متوجه این میکنه ک باید همه جوره اعتماد و ایمان داشت به خدا تا بشی بهترین خودت
farzad
۱۴۰۲/۱/۱۱
حرفاش عالیه و الهام بخش تنها رمز پیروزی و موفقیت وصل به خداست و خداگونه فکر کنیم و زندگی کنیم باید از هر نظر عالی باشیم
Zeynab Khazaei
۱۴۰۱/۶/۷
چقدرررر گویش گوینده در بهتر شدن این کتاب تاثیر بسزایی داره.
خیلی ممنونم از کتابراه عزیزم و جناب گوینده‌
علیرضا صبوری جم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
سلام اکثر کتاب‌های ایشون تقریبا مثل همه ولی باز به ادم انرژی و روحیه میده از کتابش سرد نمیشید
حمید سلطانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
کتاب‌های جول اوستین همشون عالی است و باورت نسبت به خودت و خدا قوی میکند
رقیه صباحی
۱۴۰۲/۱۰/۵
سلام عزیزان. همه کتابهای جول اوستین عالی و دوست داشتنی هستند. من لذت بردم. ممنونم از کتابراه.
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کامل شدن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کامل شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.