معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟

راهنمای عبور امن از میان موج‌های تغییر! خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ مجموعه‌ای از سخنرانی‌های نیت بوث است که به شما در مدیریت دگرگونی‌های عظیم زندگی شخصی و کاری کمک می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟

کسب موفقیت و ماندن در مسیر آن مستلزم سازگاری با تغییر است. با گذشت هر دهه سیر دگرگونی‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد، آنقدر که گاهی بازار رقابت شکل طوفان به خود می‌گیرد و پیش‌بینی آینده را غیرممکن می‌سازد. نیت بوث در خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ هفت نکته‌ی کلیدی را در اختیارتان می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شرکت خود را در مقابل هر طوفانی از این دست محافظت کنید!

گذشتگان ما برای حفظ و توسعه‌ی کسب‌وکار خود تنها بر تهیه میزان کافی کالا متکی بودند. در آن شرایط تعداد عرضه‌کنندگان اندک و نیاز خریداران بالا بود. تحولات اقتصادی-فرهنگی به آرامی صورت می‌گرفت و گاه یک تولیدی قدرتمند چندین نسل دست‌به‌دست می‌شد. آیا می‌توانید چنین تصویری را در دنیای پرشتاب امروز تصور کنید؟

امروزه رمز موفقیت کسب‌وکارها در میزان سازگاری آن‌ها نهفته است. یک مدیر یا کارمند موفق باید علاوه بر هدف‌گذاری، انعطاف‌پذیری خود را نیز افزایش دهد. مهم نیست شما به تازگی فعالیت حرفه‌ایتان را آغاز کرده‌اید، روزهای ثبات را می‌گذرانید یا با چالشی عظیم مواجه شده‌اید؛ در هر صورت شما نیازمند «مدیریت تغییر» هستید. خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ با ترجمه‌ی موعود کوهکن این دانش ارزشمند را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به‌جای غرق شدن در امواج دگرگونی، موج سواری بر آن‌ها را فرابگیرید.

نیت بوث در این اثر که توسط نشر صوتی کلید آموزش تهیه شده، به شما خواهد آموخت چگونه تغییرات را پیش‌بینی کنید و در مقابله با آن‌ها چه واکنشی نشان دهید. این نویسنده‌ی آمریکایی فرمولی به شما هدیه می‌دهد که می‌توانید از آن برای پردازش هر تغییری کمک بگیرید زیرا موفقیت در دست کسانی است که علاوه بر ثبات قدم، از توانایی مدیریت تحولات زندگی و حرفه‌شان برخوردارند!

خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید خود را برای مدیریت تغییر و دگرگونی‌های کسب‌وکارتان آماده کنید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با نیت بوث بیشتر آشنا شویم

نیت بوث یک مشاور تجاری است و به شرکت‌ها و افراد مختلف در مسیر شکوفایی کسب‌وکارشان کمک می‌کند. از آثار او می‌توان به The Diamond Touch، Tiger Traits و Strategies for Fast-Changing Times اشاره کرد.

نیت بوث شهرت فراگیری در زمینه‌ی سخنوری دارد و مجله Inc در پنجمین کنفرانس سالانه‌ی خود او را به‌عنوان سخنران شماره یک برگزید. جالب است بدانید نیت بوث (Nate Booth) و آنتونی رابینز از سال 1987 تا 1997 با یکدیگر همکاری داشته و برنامه‌های آموزشی متنوعی را پیش برده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ می‌شنویم

می‌خوام دوتا جمله به شما بگم که پایه و اساس نحوه‌ی لذت بردن از تغییره و درونمایه‌ی همه‌ی حرف‌های من رو هم در برمی‌گیره. جمله‌ی اول اینه: تو برهه‌های تغییر و تحول، ‌اصول و ارزش‌های ذاتی و بنیادینی وجود دارند که نباید تغییر کنند. شما بهم بگین، چه اصولی توی زندگی شما وجود داره که هیچ‌وقت نباید تغییر کنه؟ توی اکثر زندگی ماها شرافت، صداقت، اعتماد و وفاداری، ادب و نزاکت وجود داره که هیچ‌وقت نباید تغییر کنن. به‌عبارت دیگه به‌قدری از این ارزش‌ها و اصول بنیادین توی زندگی ما وجود دارن که نمیشه همه رو شمرد.

حالا می‌خوام یه توصیه‌ای به رهبرهای گروه‌های کسب‌وکار کنم. خیلی از رهبرها این اصول و ارزش‌های بنیادین رو هنگام کار فراموش می‌کنن. درست میگم؟ چیزای خیلی ساده اما حیاتی که درست جلوی چشماشون قرار داره رو نمی‌بینن. حالا باید چکار کنن؟ این رهبرهایی که کسب‌وکار خودشون رو دارن می‌چرخونن باید با این اصول و ارزش‌های حیاتی چکار کنن؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
64 دقیقه
چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟

مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
به نظر بنده کتاب آموزشی خیلی خوبی بود و می‌شه نکات کلیدی و مهمی رو که در زندگیمون تاثیر گذاره را ازش استخراج کرد، همه چی بستگی به خودمون داره. در این کتاب کوتاه ولی مفید نویسنده با بیان رویکردهای مختلف سعی بر این داره که به خواننده القا کنه طریقه‌ی مقابله با تغییرات در زندگیمون رو. ایشون در جایی که بیانگر این هستند از دگرگونیه رفتاری پرهیز کنیم، قدمی برداریم برای رسیدن به اهدافمان و تمرکزمون رو کار و اهداف خودمون باشه.
نیازی نیست واکنشی نشان بدهیم و بهتره کنترل داشته باشیم رو عواطف و احساساتمون در مواجه با تغییرات ناخواسته. در دوره‌های تحول و تغییرات یه اصولی که هیچ وقت نباید تغییر کنه اعم از شرافت، صداقت و یک رنگیه که خیلی مهم هستند.
باورهامونو تغییر بدیم و انعطاف پذیری خودمون در شرایط مختلف رو حفظ کنیم. خوانش خیلی خوب بود و کتاب روان و ساده فهم بود برای همه‌ی عزیزان.
تشکر از تیم خوب کتابراه
sallari
۱۴۰۲/۱/۳۱
این کتاب به ما میگه وقتی ما‌ی تغییری تو زندگی مون میخواد رخ بده خود به خود ترس از شرایط جدید ما رو به چالش میکشه و ما با مهار این ترس باید تغییر رو به نفع خودمون رقم بزنیم تعقییر کردن شرایط زندگی مواجه شدن با شرایط جدید برای هر کسی رخ میدهد این تغییر میتواند به اجبار باشد و ناچارا باشد و یا ب خواست خودمان در هر دو صورت درک خوب از تغییر شرایط و سنجیدن همه شرایط آن و تمرکز روی آن میتواند این شرایط متفاوت و تعقییر مسیر و یا پیچ تند زندگی رو رد کرد و به شرایط بهتری در زندگی دست پیدا کرد
کتابی خوبی بود من خودم یک تعقیر اساسی در سر مسیر زندگی خود دارم که نکات ریز و مهمی را یاد گرفتم ک به جای نالیدن به شرایط جدید در فکر وفق دادن خود با آن باشم
ممنونم ازتون
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
من فکر نمیکردم هم درد بیان کنه و هم درد واکنش‌اش تو زندگی و روابط و کار چیه و نیز بیان می‌کند که این درد چه راهکاری برای درمان دارد. یک ۲۴ دقیقه‌ای که کوتاه و مفید درباره حل مسائل بغرنج زندگی و رسیدن به نتایج مثبت و کارا، نیت بوث، برای شنونده توضیح می‌دهد و آن را روشن می‌شکافد. من از نیت بوث، کتاب یا پادکستی نخوانده یا نشنیده بودم. برام مفید بود و مرور خیلی از آگاهی‌های مفیدم. راهکارهایی که خلاصه کتاب بیان می‌کند با اقدام کامل می‌شود وگرنه ذهنتون فقط پر می‌کنه. هر کتاب با یک اقدام مفید و موفقیت آمیز است. دستاوردهایی که ازشون به دست می‌آورید مهم هستند. تصویر خندان و رنگ زرد و لحن گوینده نیز از مزایای خوب کتاب است.
Niloofar.z.m
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
نتونستم ارتباط برقرار کنم اما دقت کنید بیشتر برای افرادی هست که کسب و کاری دارن و یا وظیفه رهبری گروه، خانواده یا افرادی یا حتی گروه دوستانه‌ای هستندشخصاً آدمی نیستم که کارهای گروهی انجام بدم و بخاطر همین فکر میکنم کارآمدی لازم رو برای من نداشت اما اگه شما کسب کاری دارید، رهبری یا عملکردهای گروهی و داری نیا وارد شرایط جدیدی میشید عملکردتون شدیداً افت می‌کنه بهتر گوش بدید تا دیدگاه اون راجب تغییر یافتن شرایط محیط موقعیت عوض بشه و در کنارش جدا از پیشرفت بتونید موفقیت گروهی رو جزو مسیر و راهتون کنید در کل نظر شخصی بنده اینه مطالب و کتاب‌های مفیدتر وجود داره که وقت گذاشتن روی اونها کارآمد تره
Mahdi ghadyani
۱۴۰۳/۱/۱
زندگی پر از تغییر است، و برخی هم از تغییر میترسیم. این خیلی بد است، زیرا فقط و فقط با تغییر می‌توان پیشرفت کرد. هر فرد موفقی تغییر را تجربه کرده است. اما چرا برخی از تغییر می‌ترسند؟
چون ترس از شکست دارند. در زیر مجموعه ترس از تغییر، ترس از شکست وجود دارد. ترس از شکست نیز قطعا زیر مجموعه‌های خودش
را دارد. این دو چه ربطی به هم دارند؟
قطعاً در هر تغییری شکست و پیروزی وجود دارد، برخی مثل کنه به آن شکست می‌چسبند، زیرا دردی که در شکست در مغز آدمی نهاده شده در لذت پیروزی نهاده نشده. در آخر باید بگویم که صدای گوینده بسیار زیبا و دلنشین بود و همینطور مطالب بسیار عالی.
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۸
راهنمای عبور امن از میان موج های تغییر! کتاب صوتی چگونه در زمان های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ مجموعه ای از سخنرانی های نیت بوث است که به شما در مدیریت دگرگونی های عظیم زندگی شخصی و کاری کمک می کند. امروزه رمز موفقیت کسب وکارها در میزان سازگاری آن ها نهفته است. یک مدیر یا کارمند موفق باید علاوه بر هدف گذاری، انعطاف پذیری خود را نیز افزایش دهد. مهم نیست شما به تازگی فعالیت حرفه ایتان را آغاز کرده اید، روزهای ثبات را می گذرانید یا با چالشی عظیم مواجه شده اید؛ در هر صورت شما نیازمند «مدیریت تغییر» هستید
جهان عظیم
۱۴۰۲/۳/۲۷
درود و عرض ادب خدمت خواننده این مطلب
همگی ما در شرایط مختلفی از زندگی قرار میگیریم و گاهی بمعنای واقعی بلا تکلیف میمونیم که تجربه من در همچین شرایطی چیزی به وصف جهنم بوده برام
ولی
بعد خوندن این کتاب که واقعا جناب بوث قلم زده میتونم در تمام شرایط زندگیم بهترین تصمیم رو بگیرم و بهترین نتیجرو بشما
دریافت کنم
ختم کلامم عزیز اینه که حتی از روی کنجکاوی و حتی اگه هیچوقت همچین شرایطی نداشتید و دعای قلبیم اینکه هیچوقت هیچکس نداشته باشه حتما مطالعش کنید
در پناه هست مطلق فنا ناپذیر باشید.
محبوبه بستانچی
۱۴۰۲/۲/۲۲
من دفعه اول ارتباط عمیقی نگرفتم و به نظرم اواسط کتاب حتی کمی کسل کننده هم بود چون مطالب به سطوحی خاص از خوانندگان و شنوندگان یعنی مدیران تعلق داره و در مورد کار تیمی صحبت میشه اما رفته رفته وجهه عام بودن به خودش گرفت. سهم عمده‌ای از جذابیت این کتاب صوتی، به خاطر صدای دلنشین و مهارت خوب گوینده در به ارائه مطالب بود.
پیشنهاد می‌کنم برای درک بهتر کتاب، یکبار شنیدن اکتفا نکنید. چون با هر بار شنیدن به آگاهی بیشتری دست پیدا می‌کنید. موفق باشید.
محمد علی مدنی
۱۴۰۲/۲/۲۹
این کتاب بسیار ضعیف است بیشتر شبیه یک سخنرانی انگیزشی ساده است و مشخص نیست دریاره مدیریت تغییر صحبت می‌کنند یا رهبری سازمان یا... بسیار پراکنده و سطحی صحبت کرده می‌توان با یک سرچ ساده تو اینترنت بصورت رایگان کاملتر و عمیق تر از این مطالب را با طبقه‌بندی موضوعی خواند
باتشکر از کتابراه
ندا رضائیان
۱۴۰۲/۱/۱۷
قبل از گوش دادن به این کتاب فکر میکردم تماما راجع به کسب و‌ کار هست ولی در اصل برای زندگی شخصی هم کاربردی بود و از مثال‌های جالب و‌ قابل درک استفاده شده بود 
مثال بندبازی و‌ رها شدن از گذشته قطعا در ذهنم خواهد ماند و برای کسانی که درگیر گذشته هستند بازگو خواهم کرد
Afsoon
۱۴۰۱/۱۱/۵
کار گوینده عالی بود، خیلی راحت تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم، اگه سرپرست خانواده هستین، اگه مدیر یک تیم هستین حتما کتاب رو دانلود کنید و چندین بار گوش کنید. به شخصه از قسمتی ک تمرکز رو آموزش میداد خیلی لذت بردم، ممنون که کتاب‌های مفید رو در اختیار ما قرار میدین.
محتشم
۱۴۰۲/۱/۵
یکی از حسن این کتاب صوتی بودن و صدای خوب گوینده است که خسته کننده نبود. نکات خوبی رو مطرح میکنه و واقعا در زندگی باید عملی کرد؛ فقط تنها موضوعی ک برای من جالب نبود، مثالهایی بود ک برای مفهوم بیشتر میگفت. البته شاید بگم مثالهایش بیشتر برای کشورهای دیگر محسوس بود تا کشور ما ایران.
ابوالفضل نوری
۱۴۰۲/۶/۱۵
خوب بود. یک جلسه یک ساعته هست در مورد روبرو شدن با تغییرات در محیط کار و زندگی. خیلی کلی بیان میکنه نکات رگ. چند بار صوتشو گوش دادم تا نکاتشو متوجه بشم. برای کسب و کارهای آزاد توصیه می‌کنم گوش بدن تا از تغییرات و شوک‌های کسب و کار در امان بمونن و حتی فرصت بسازن
نهال
۱۴۰۲/۵/۱۵
ممنون کتاب خوبی هست، روشهای خوبی رو پیشنهاد میده بسیار پیشنهادهای خوبی در مورد مسائل کاری گروهی و شرکتی و دفتری به آدم میده دوست داشتم بسیار برای کارهای مدیریتی قابل اجراست با تکنیک‌هایی و پیشنهادهایی که میده شخصیت و توانایی‌ها فردی و گروهی رو با یکم تمرین به نتیجه برسونی
زهراقاسمی
۱۴۰۲/۱۰/۲
باسلام من که خیلی انرژی گرفتم باشنیدن خلاصه این کتاب خیلی عالی بود بارها وبارها شنیدم باز هم وقتی یه کمی کم انرژی میشم یا یه کم نا امید میشم دوست دارم این کتاب رو مرور کنم. ودرباره گوش میدم یه چیز تازه ازش یاد میگیرم. باتشکر فراوان از کتاب راه
مشاهده همه نظرات 140

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.