معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات

رایان هالیدی در کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات (چکیده کتاب)، به شما آموزش می‌دهد که چگونه برای کسب‌وکار خود از روش نوین هک رشد استفاده کنید تا دیگر زیر بار هزینه‌های هنگفت تبلیغات نروید. این کتاب مطالعات دقیقی بر روی استارتاپ‌های گوناگون انجام داده است و به خوبی نحوه توسعه آن‌ها را به شما نشان می‌دهد.

درباره کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد

جیمیل، فیس بوک، دراپ باکس، توییتر، AirBnb و Evernote نسل جدیدی از برندهای چند میلیارد دلاری هستند که بدون صرف هیچ هزینه‌ای برای تکنیک‌های سنتی بازاریابی به این شهرت و درآمد رسیده‌اند. بدون آنکه اطلاعیه مطبوعاتی چاپ کنند، تیم روابط عمومی خاصی داشته باشند و یا حتی تصویر برند خود را بر روی بیلبوردهای داخل شهر نصب کنند. پس به نظر شما آن‌ها از چه راهکاری استفاده کرده‌اند؟ رایان هالیدی در کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات (Growth Hacker Marketing) به شما نشان می‌دهد علت موفقیت گسترده این استارتاپ‌ها در اوایل کارشان شانس و اقبال نبوده است، بلکه آن‌ها از استراتژی جدیدی به نام هک رشد استفاده می‌کنند.

کتاب بازاریابی با هک رشد روش‌های جدید تبلیغات را به شما معرفی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه فضای بازاریابی به کل تغییر کرده است. نویسنده به طور دقیق و علمی طرز فکر هکر رشد را توضیح می‌دهد و مجموعه جدیدی از قوانین را بیان می‌کند.

پس اگر یک بازاریاب یا کارآفرین هستید و می‌خواهید برند خود را بدون صرف هزینه زیاد، به شهرت برسانید باید به نکات گفته شده در کتاب بازاریابی با هک رشد اعتماد کنید و تجارت خود را براساس هک رشد پیش ببرید.

همچنین اگر دقت کرده باشید بازاریابان سنتی همیشه خودشان را نوعی هنرمند تلقی می‌کرده‌اند که با روش‌های خاص خود توانسته‌اند محصولی را به فروش برسانند اما این احساس گاهی باعث جهالت و اسراف‌کاری وحشتناکی در فضای تجارت می‌شود. در یک تحقیق منتشر شده در مجله کسب‌وکار هاروارد، مشخص شده است که 80% از بازاریابان از توانایی‌شان برای اندازه‌گیری نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی ناراضی هستند؛ نه به خاطر این که ابزار‌ها به اندازه کافی کارایی ندارند، بلکه به این دلیل که این ابزارها به قدری خوب عمل می‌کنند که باعث می‌شوند بازاریابان برای اولین بار ببینند که استراتژی‌هایشان اغلب ناقص بوده و هزینه‌هایشان بی‌نتیجه و کم‌ بازده است.

خوشبختانه، هک رشد فرآیند تکنیکی انحصاری نیست که در هاله‌ای از راز پوشانده شده باشد. در حقیقت در جریان گفتگو‌های عمومی، رشد و گسترش یافته است و هیچ راز تجاری برای حفظ و مخفی کردن وجود ندارد. آرون گین اینگونه به بهترین شکل بیان می‌کند: «هک رشد بیشتر یک قالب فکری و نگرش است تا یک جعبه ابزار.»

کتاب بازاریابی با هک رشد به بررسی تمام مسائل چرخه بازاریابی می‌پردازد. با توجه به این موضوع که همیشه اولین چیزی که به ذهن تیم بازاریابی می‌رسد، مهیا کردن افتتاحیه‌ای با شکوه، تهیه اعلامیه مطبوعاتی، ناهاری با مهمانان زیاد یا ترتیب دادن پوشش فراگیر رسانه‌ای است، درواقع همه به صورت اتوماتیک‌ دنبال بودجه‌ای برای تبلیغات هستند و از همه بدتر خیال می‌کنند باید تا جای ممکن ظرف مدت کوتاهی بیشترین مشتری را جذب کنند و زمانی هم که این اتفاق نمی‌افتد، کل پروژه را شکست خورده در نظر می‌گیرند.

هالیدی در این کتاب از یکی از کم استرس‌ترین و موثرترین پروژه‌های بازاریابی که انجام داده است، رونمایی می‌کند و می‌گوید که استفاده از دیدگاه هک رشد در هر پروژه تا چه اندازه آسان است و اگر مدتی این روش را به کار گیرید، برایتان عادی خواهد شد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد:

- کتابی ارزشمند برای مدیران تبلیغات، مهندسان و کارآفرینان. (نیر ایال نویسنده کتاب قلاب)

- کتابی با عبارات قابل فهم و استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی واقعی و کاربردی. (الکس کورچینسکی هکر رشد در شرکت Scribd)

- همه آنچه را که فکر می‌کردید در مورد بازاریابی می‌دانید، فراموش کنید و این کتاب را بخوانید و سپس کاری کنید که همه کسانی که با آن‌ها کار می‌کنید آن را نیز بخوانند. (جیسون هریس مدیرعامل شرکت مکانیسم)

کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب فوق العاده به تمامی کسانی که به حوزه تبلیغات و بازاریابی علاقه دارند و می‌خواهند در این زمینه به رشد و پیشرفت برسند، مناسب و ضروری است.

رایان هالیدی را بیشتر بشناسیم:

یکی از برجسته‌ترین نویسندگان و متفکران در سال‌های اخیر رایان هالیدی (Ryan Holiday) نام دارد. او سخنران، استراتژیست و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است که کتاب‌هایش تاکنون به سی زبان برجسته دنیا ترجمه شده و دو میلیون نسخه از آن‌ها نیز خوانده شده است.

رایان هالیدی مدیر سابق بخش بازاریابی شرکت American Apparel و ستون نویس رسانه‌ای و سردبیر مجله New York Observer است.

برخی از مهم‌ترین آثار این نویسنده آمریکایی عبارتند از: «ایگو دشمن من است، حرکت در سکون، فروشنده‌ی دائمی، دروغگوهای دوست داشتنی و... »

در بخشی از کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد می‌شنویم:

می‌دانید بدترین تصمیم بازاریابی که می‌توانید بگیرید، چیست؟ اینکه تولید محصولی را شروع کنید که هیچکس آن را نمی‌خواهد یا اصلا به آن نیاز ندارد. چیزی که مرا از همان ابتدا جذب هک رشد کرد، آن بود که هک رشد این رویکرد مشکل‌دار را در می‌کند. هکرهای رشد آن قدر در محصول تغییر می‌دهند تا به تناسب محصول و بازار برسند.

به عنوان مثال وبگاه اجاره اقامتگاه ایر ‌بی‌ ان بی که در سال 2007 تاسیس شد، در ابتدا افرادی را هدف قرار داد که دنبال یک تشک آبی برای خواب و یک صبحانه خانگی بودند. سپس افرادی را هدف قرار داد که در کنفرانس‌ها شرکت می‌کردند ولی جایی برای اسکان پیدا نمی‌کردند. کمی بعد افرادی را هدف قرار داد که نمی‌خواهند کاناپه گردی کنند و همچنین خواهان اقامت در هتل هم نیستند. سر آخر صبحانه را حذف کردند و ایر ‌بی‌ ان بی را به عنوان بستری معرفی کردند که افراد می‌توانند هر جایی را از چادر گرفته تا قلعه را رزرو کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
هک رشد چیست؟
2 دقیقه
هکر رشد چیست؟
6 دقیقه
هک رشد با تناسب محصول و بازار آغاز می‌شود
6 دقیقه
کشف هک رشدتان
3 دقیقه
ویروسی شدن
2 دقیقه
عمومی بودن
6 دقیقه
حلقه را ببندید
1 دقیقه
درباره ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
راویاحسان اطهری
ناشر صوتی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات

Mohsen Shokouhmand
۱۴۰۲/۵/۲۵
مدیریت درست فرآیندهای مارکتینگ، خصوصا در استارت آپ‌ها نیازمند داشتن نگرشی درست و متناسب با محیط آیت دسته از کسب و کارهاست، این کتاب کمک میکنه تا از نگرش‌های سنتی فاصله بگیریم و نگاه تازه‌ای به مارکتینگ داشته باشیم
سارا رحمتی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کتاب بسیار آموزنده و کاربردی در حوزه مدیریت است. و سبب ایجاد نگرش و دیدگاه‌های جدید در کسب و کار میشود. در کل عالی بود و خواندن آن را به دوستانم توصیه میکنم👌🏻
Fahimeh Athari
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کتابی جذاب، دلنشین و کاربردی در حوزه دیجیتال مارکتینگ همراه با مثال‌های کاربردی که باعث میشه اصلا دوست نداشته باشی حتی برای لحظه‌ای شنیدنش رو متوقف کنید.
morteza panahi
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کتابی بسیار پربار و آموزنده در زمینه مدیریت هست. و مطمعنم کسی از گوش دادن این کتاب پشیمون نمیشه. باتشکر از همه عزیزانی که در تهیه این کتاب زحمت کشیدن.
زهرا رنجبر
۱۴۰۳/۱/۲۸
عالی بود مطالبش به آدم انگیزه میده. امیدوارم باخوندن این کتاب بتونیم پیشرفت خوبی دلشته باشیم به نظرم هرکس میخواد ترقی کنه باید این کتاب رو بخونه
محمدعلی بهروان
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
به همه دوستان و مدیرانی که در زمینه فروش و بازاریابی فعالیت می‌کنن توصیه می‌کنم حتما" این کتاب ارزشمند رو تهیه و مطالعه کنن. بسیار ارزشمند هست
امید سروش
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ایده‌های کتاب هم برای استارتاپ‌ها و هم برای شرکت‌های سنتی بسیار مفید است. توصیه می‌کنم 👏 مرسی از کنابراه و نشریه ره آورد مدیریت
لوح موسوی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
این کتاب کوتاه است اما باید چندین بار آنرا گوش داد. هر بار گوش دادن دریچه‌ای جدید بروی بازاریابی می‌گشاید
مهدی مهرآسا
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کتاب بسیار فوق العاده‌ای بودش، به همه پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونن
مهدی عاقلی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کتاب بسیار عالی و کاربردی هست بسیار روان و جامع بیان شده بود
محمد دهقان
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کتاب عالی و بسیار آموزنده و کاربردی 👌🏻
زهرا پناهی
۱۴۰۳/۱/۱
این کتاب در واقع میگه هک رشد یه میانبره برای رسیدن به رشد بالای جذب مشتری
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۸/۲۶
این کتاب خلاصه‌ای اما کامل در مورد آینده تبلیغات و روش‌های آینده بازاریابی است.
محمد مطهری
۱۴۰۱/۹/۲۴
اینکه با مفاهیم جدید آشنا بشیم خوبه ولی راهکار خیلی خاصی ارایه نمی‌ده
مهدی محمدی
۱۴۰۰/۵/۲۷
موضوع خوبی است منتها خیلی دیگه خلاصه گویی شده بود ولی جالب بود
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.