معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟

چگونه می‌توانیم زمان مناسبی برای انجام هر کاری در نظر بگیریم و زمان‌مان را موثرتر مدیریت کنیم؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟ راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهد که با کمک آن‌ها بتوانید کارهای بیشتری انجام دهید و کنترل بیشتری روی زندگی‌تان داشته باشید. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم:

شاید تا به حال این تجربه را داشته باشید که در شروع سال جدید یک سررسید برداشته‌اید و شروع کردید به چیدن برنامه جدیدی برای روزهای زندگی‌تان. اما تنها چند روز توانسته‌اید به آن برنامه عمل کنید و حتی آن برنامه‌ای که چیده بودید هیچ سودی برایتان نداشته است. اما دلیل این اتفاق چیست؟ آیا ما به شکل درستی برنامه‌ریزی می‌کنیم؟

فواید برنامه‌ریزی را همه جا می‌شنویم. چیزهایی مثل اینکه به شما کمک می‌کند کنترل بیشتری روی خودتان داشته باشید، از استرس روزانه‌تان می‌کاهد یا اینکه می‌توانید زمان‌تان را به خوبی مدیریت کنید. اما چیز مهم‌تری که در این میان وجود دارد و آن این است که در قدم اول باید شیوهٔ صحیح برنامه‌ریزی کردن را فراگیریم.

خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم به شما کمک می‌کند یک برنامه روزانه درست برای خود تنظیم کنید و به آن پایبند باشید. با شنیدن این فایل صوتی یاد می‌گیرید با کمک برنامه‌ریزی بین اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت خود تعادل ایجاد کنید و اهداف مهم زندگی را اولویت‌بندی نمایید. اگر دوست دارید در انجام کارهایتان تعادل ایجاد کنید و هیچ کار مهمی را از قلم نیندازید، شنیدن این فایل صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

فایل‌های صوتی که در این مجموعه وجود دارند، اطلاعات مهم و باارزشی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. نکتهٔ جالب توجه درمورد این کتاب‌ها این است که آن‌ها را متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تالیف و ترجمه کرده‌اند.

علاوه‌براین راهکارهای تاثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا داده و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید برنامه روزانه خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید به تمام کارهای مهمتان برسید، شنیدن این فایل صوتی به شما کمک می‌کند تا در این کار موفق شوید. همچنین تمام علاقه‌مندان به موضوعات انگیزشی و توسعه فردی می‌توانند این کتاب صوتی را گوش کنند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم می‌شنویم:

هنگامی که کارهای مختلف در برنامه‌ریزی را از یکدیگر متمایز می‌کنید، به راحتی می‌توانید آن‌ها را اولویت‌بندی کنید. سازمان‌دهی و رنگ‌کردن یا کدگذاری کارهایتان همچنین به شما کمک می‌کند که تصور کنید و متوجه شوید که چه مواقعی زمان بسیاری را از دست داده‌اید. برای مثال ممکن است ببینید یک تونالیته از رنگ قرمز که مربوط به مسائل کاری بود و رنگ سبز، کارهای خانه در برنامه‌ریزی‌تان وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟
نویسنده
مترجممرضیه قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟

Hoori
۱۴۰۲/۴/۵
همینه! تقریبا تمام نکاتی که باید در برنامه ریزی رعایت کنیم رو ذکر کرده. اگر یک کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای هم در مورد برنامه ریزی بخونیم آخرش میرسیم به همین نکات.
فقط یه موردی رو اینجا گفته برای تعیین زمان، برای انجام کارها، چند دقیقه بیشتر از زمان تقریبی، در نظر بگیرید. اما من برعکس این رو شنیدم که میگن هر
زمانی که برای کارهاتون تعیین کنید، همونقدر طول میکشه بنابراین سعی کنید زمان کمتری تعیین کنید چون کارهای ضرب العجلی خیلی سریعتر انجام میشه. اصلا توصیه برایان تریسی در کتاب قورباغه‌ت را بخور همینه و عنوان یکی از فصل‌های کتابش اینه که برای خودتون، یک ضرب‌العجل تعیین کنید.
Saye
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
این یه میکروکتاب نیست یه کتاب کامله واقعا نسبت به قیمتش قد یه کتاب کامل اطلاعات بهتون میده، خیلی راحت و آسون در نیم ساعت کل کتاب رو گوش میدی و هرچی این کتابهای بزرگ مطالعاتی و برنامه ریزی دارن رو یکجا بهت میگه، واقعا کسی که این کتاب رو خلاصه کرده باید یه جایزه بدن راهبردهای مطالعاتی خیلی عالی، دقیق و منسجمی به شما میده، و البته نیاز هست چندین بار گوش بدین و همسو یادداشت کنین، این کتاب به داشنحوها، بچه‌های کنکوری و هرکس هدفی برای خوندن و یا شغلش داره پیشنهاد میکنم، و ممنونم از کتابراه
selma mohammadi
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
همیشه چندین دفتر پلنر داشتم برای سرکار خانه ورزش و... و نحوه نوشتن به سختی و نامنظم بودن
اما این کتاب باتوجه به مدت زمان کوتاهش خیلی خیلی مفید و کاربردی هست و من هم مثل دیگر کاربران هر روز برای نوشتن هر برنامه مجدد این کتاب رو گوش میدم به امید اینکه تمام روش‌ها ملکه ذهن بشه ‌‌.... در کل به شدت به
پیشنهاد میشود چون رسیدن اهداف پیرو برنامه ریزی و برنامه ریزی به روش درست بهترین راه هست.
ممنون از نویسنده و گوینده 🙏
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۶/۳۱
این کتاب را برای هر روز یکبار پیشنهاد می‌کند شاید اگر بگویم ۱۰ بار شنیدم و در هر بار مطلبی جدید آموختم سخن به گزاف نگفتم تمام دلایل شکست برنامه ریزی‌های روزانه را بیان می‌کند و قطعا اینکه تا حال موفق نبودیم در یکی از این دلایل است با حذف و تمرین درست می‌توان به برنامه درست برای هر فصل زندگی رسید
نسترن مرادیانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
برای افرادی که میخوان بتازگی برنامه ریزی روزانه رو شروع کنند بسیار مفید هست، بویژه برای نوجوانان و دانشجویان. نکته قابل توجه این محصول اینه که توضیحات به اندازه و کافی هستند مطالب حاشیه‌ای نداره و در وقتتون صرفه جویی میشه.
negin nani
۱۴۰۲/۱/۹
مختصر و مفید توضیح داد که کاملا چطور میتونین برنامه ریزی کنین واسه کاراتون
پیشنهاد میکنم اول یه دور کامل گوش کنین نکته برداری کنین و بعد شروع به برنامه ریزی واس خودتون کنین
بیتا محسنی
۱۴۰۱/۱/۸
این کتاب نه تنها کوتاهه و زمان کمی صرف میکنه بلکه باعث میشه که نکته‌هایی رو رعایت بکنم توی برنامه ریزی که هیچ وقت بهشون دقت نکردم. ♡
ابوالفضل بخشی
۱۴۰۲/۳/۳
با سلام و وقت بخیر تمام عزیزان
این یک کتاب معمولی و ساده هست و چیزایی که اصولا همه میدونیم دوباره بازگو میکنه 🙏🏻
حمید
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
موارد کلی مطرح گردید استفاده از اپلیکیشن‌های مربوطه بصورت خودکار بسیاری از موارد را اعمال می‌کند
سید سیاوش موسوی
۱۴۰۲/۹/۱۵
اصلاً بدرد نمیخورد یه چیزایی رو میگفت که خود آدم از قبل میدونست😒
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۱
بصورت خلاصه این کتاب صوتی نحوه برنامه ریزی روزانه را آموزش میدهد.
سپیده پناهی
۱۴۰۲/۱/۷
کمک کرد تا حدی اینکه حجمش کم بود هم برای اینکه بشه پرورش کرد راحتتر
negar moradiani
۱۴۰۱/۱/۳
این کتاب رو خریداری کردم که به برنامه ریزی بهتر به من کمک کنه
گلاره راد
۱۴۰۱/۲/۲۸
برای من کاربردی نبود و نصف نیمه رهاش کردم کلا!!!
Saeed Rahmani
۱۴۰۰/۸/۲۴
افتضاح
خلاصش میشه: برنامه‌تان را بنویسید....
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.