معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار

مایک فیگلیولو در خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار، مدلی پنج مرحله‌ای ارائه می‌کند که به کمک آن می‌توان مشکلات کسب‌و‌کار را حل و شرکت را در زمان بروز عدم قطعیت‌ها هدایت کرد. با بهره‌گیری از این مدل، می‌توان مشکلات را شناخت و آن‌ها را به شکلی شفاف و واضح تعریف کرد و سپس راه‌حل‌های ممکن را به کار گرفت.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار

تمامی کسب‌وکارها دچار مشکل می‌شوند و هر مشکل نیازمند راه‌حلی ویژه و مخصوص به خود است. مایک فیگلیولو (Mike Figliuolo) در طی تجربیات کاری‌اش با مشکلات فراوانی دست‌و‌پنجه نرم کرده است و برای حل آن‌ها مدلی پنج مرحله‌ای را تدوین کرده و آن را در خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار (Solving Business Problems) معرفی کرده است. این مدلِ ساده را می‌توان در هر حوزه و برای هر مشکلی به کار گرفت و به کمک آن به راه‌حل مناسب رسید.

اولین مرحله از این مدل، شناختن مشکل است. در این مرحله، شما مشکل را به شکلی شفاف بیان و سپس اهداف و خواسته‌های سهام‌داران یا افراد دخیل را بررسی می‌کنید. راه‌حل‌ها و تلاش‌های قبلی مورد بررسی قرار می‌گیرند و در نهایت تعریف دقیق و جامعی از مشکل ارائه می‌شود. در مرحله‌ی دوم، مشکل اصلی به مشکلات و مسائل کوچک‌تر تقسیم می‌شود. در این قسمت می‌توانید نشانه‌ها و تأثیرات مشکل اصلی را بررسی کنید و به نقشه‌ای کلی برسید. در این مرحله است که ریشه‌ی اصلی و نمودهای مشکل شما مشخص می‌شوند.

خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار، در ادامه از شما می‌خواهد بهترین حدس‌های خود در رابطه با راه‌حل‌ها را بزنید تا به فهرستی از راه‌حل‌های کوچک و ساده برسید. در این مرحله، باید ارزیابی‌ای از این راه‌حل‌ها صورت دهید تا بتوانید به راه‌حلی دست پیدا کنید که با احتمال بیشتری منجر به حل کردن مشکل خواهد شد. روش استفاده از ماتریس 2 در 2ای که مایک فیگلیولو معرفی می‌کند، کمک زیادی به پیدا کردن این راه‌حل خواهد کرد.

مایک فیگلیولو در خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار شما را تشویق می‌کند که مدل او را برای پیدا کردن مشکلاتی که اخیراً با آن‌ها مواجه شده‌اید به کار ببندید تا کارایی آن را به چشم ببینید. این خلاصه کتاب صوتی، توسط نشر صوتی شادن پژواک تهیه شده است و گویندگی آن را محسن زرآبادی پور برعهده داشته است.

خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در کسب‌وکار خود دچار مشکل شده‌اید و نمی‌توانید راه‌حل آن را پیدا کنید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با مایک فیگلیولو بیشتر آشنا شویم

مایک فیگلیولو (متولد 1970) سخنران، مدرس و نویسنده‌ی آمریکایی‌ست. او که در سال 1993 از آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت فارغ‌التحصیل شده است، به مدت پنج سال به عنوان یک افسر نظامی خدمت کرد و حتی با دانشگاه دوک همکاری داشت. مایک فیگلیولو شرکت thoughtLEADERS را برای آموزش مهارت‌های رهبری و مدیریت تأسیس کرد و در سال 2011 کتاب «یک تکه کاغذ» را نوشت که تحسین بسیاری را در بر داشت. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب «تشکیل تیم‌هایی با عملکرد بالا» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار می‌شنویم

زمانی که برای مؤسسات مالی کار می‌کردم، برنامه‌ی ما ارائه دادن پیشنهادهای مختلف به مشتریان‌مان بود. وقتی این پروژه را شروع کردیم، در سال اول 5 میلیون دلار درآمد داشتیم. اما بعد از چند وقت، مشکلات از راه رسیدند و 5 میلیون دلار در سال ضرر داشتیم. یک مشکل حیاتی که باید برای آن راه‌حلی پیدا می‌کردیم، این بود که موارد زیادی وجود داشتند که ممکن بود به این مشکل و به وجود آمدنش ربط داشته باشند. در نتیجه قبل از اینکه اقدامی انجام بدهیم و راه‌حلی پیدا کنیم، از فرآیند پنج مرحله‌ای استفاده کردیم تا بتوانیم بهتر بفهمیم که دقیقاً چه چیزی باعث ایجاد مشکل شده است و نقشه‌ای منطقی تهیه کردیم. بعد از آن بخش تکنولوژی، سیستم‌ها، عملکرد، استخدام‌ها و پروسه‌هایی که انجام داده بودیم را بررسی کردیم. در مرحله‌ی بعد، مشکل بزرگی که داشتیم را به قسمت‌های کوچک‌تری تقسیم کردیم که می‌توانستیم برای هر کدام راه‌حلی پیدا کنیم.

خبر خوب این بود که حالا می‌دانستیم هسته‌ی اصلی ایجاد آن مشکل چیست و با انجام چهار مرحله‌ی بعد این فرآیند توانستیم در مدت کمی از ضرر سالانه 5 میلیون دلار، به سوددهی سالانه 20 میلیون دلار برسیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
بخش اول
4 دقیقه
بخش دوم
3 دقیقه
بخش سوم
4 دقیقه
بخش چهارم
3 دقیقه
بخش پنجم
5 دقیقه
بخش ششم
5 دقیقه
بخش هفتم
5 دقیقه
بخش هشتم
4 دقیقه
بخش نهم
5 دقیقه
بخش دهم
4 دقیقه
بخش یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی رفع مشکلات کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.