معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر

خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر، مجموعه‌ی مطالبی است که توسط جاستین آرنز، فعالِ حوزه‌های بازاریابی، توسعه‌ی وب و مدیریت راهبردی کسب‌وکار، در دوره‌ای به همین نام تدریس شده است. آرنز در این خلاصه کتاب صوتی، شیوه‌های نوینی را برای رسیدن به یک برنامه‌ریزیِ مؤثرتر و در نتیجه، دستیابی به موفقیتِ بیشتر معرفی کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی برنامه ‌ریزی برای خلاقیت بیشتر

جاستین آرنز (Justin Ahrens) در خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر (Scheduling for Creatives) بر رابطه‌ی میانِ برنامه ریزی و خلاقیت کاری متمرکز است. چه صاحب کسب‌وکار خودتان باشید، چه کارمند باشید و در یک شرکت به کار اشتغال داشته باشید و چه به‌صورت انفرادی یا به‌اصطلاح فریلنس کار کنید، هنگامی می‌توانید از پسِ انجامِ پروژه‌های خلاقانه‌ی خود برآیید که برنامه‌ریزی دقیقی را برای هر مرحله از کار تنظیم کرده و به جدول زمان‌بندیِ خود متعهد باشید. یک برنامه‌ریزی جامع، که موارد پیش‌بینی‌نشده را نیز در خود جای داده باشد، می‌تواند کیفیت و خلاقیتِ کار شما را افزایش داده و نتیجه‌ی مطلوب‌تری را برایتان به ارمغان بیاورد.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر

جاستین آرنز مانند هر فرد خلاق و حرفه‌ای دیگری در این حوزه، از حل کردن معضلات کسب‌وکارها و طراحی یک استراتژی موفق لذت می‌برد و با نگاه مثبتی که به فرآیندهای مالی و تجاری دارد، تأثیرات مثبت و ماندگاری را نیز از خود بر این حوزه به‌جا گذاشته است. او در خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر، ترفندهای کاربردی و عملی را معرفی کرده است که در تنظیم یک برنامه‌ی کامل و موفق، به شما و سازمان‌تان یاری می‌رساند. آرنز تاکتیک‌هایی را برای شروع یک روز کاری مفید، ایجاد گردش کاری متعادل و کشف عادات روزانه برای هدایت فرد و سازمان به‌سوی موفقیت معرفی کرده و همچنین چگونگی تعامل مؤثر میان کارکنان و افراد به خوبی شرح داده است.

با راهکارهایی که جاستین آرنز در خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر ارائه داده است می‌توانید در هنگام فشارهای کاری، بالاترین میزان بهره‌وری را داشته باشید، اخبار و اطلاعات ناگوار را راحت‌تر بپذیرید و به‌سرعت راهکار تأثیرگذاری را برای مقابله با آن‌ها بیابید، زمانِ طلاییِ خود که در آن بالاترین میزان کارایی را دارید، شناسایی کنید، عادت‌های مفید و مثبت روزانه‌ی خود را کشف کرده و ارتقا دهید، با افراد، رویدادها و سایر مواردی که تمرکز شما را بر هم می‌ریزند، کنار آمده و همچنان متمرکز به کار خود ادامه دهید؛ در نهایت، مشتریان کسب‌وکار خود را نیز در این فرآیند زمان‌بندی، دخیل کنید.

خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر را انتشارات شادن پژواک با خوانش فرشاد بهبودی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است.

خلاصه کتاب صوتی برنامه‌ ریزی برای خلاقیت بیشتر مناسب چه کسانی است؟

اگر به تنظیم یک برنامه‌‌ریزی دقیق و مؤثر برای انجام کارهای خلاقانه‌ی خود نیاز دارید و علاقه‌مند هستید کیفیت، سرعت و اثرگذاری فعالیت‌های حرفه‌ای خود را ارتقا دهید، شنیدنِ کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر می‌شنویم

به نظر می‌رسه زمان‌هایی توی ماه یا هفته هستند که هر چقدر هم خوب برنامه ریخته باشیم، رسیدن به فرصت به نظر غیرممکن میاد و با اینکه باور دارم که می‌شه این رو به حداقل رسوند، توی حرفه‌ای که هستیم، وابسته به فرصت و محدودیت زمانیه. به بیان دیگه، ساعت همیشه داره می‌گذره. چه این زمان به سود شما باشه، چه برای رسوندن به استثنا. توی این شرایط، یک حمله‌ی خوب همیشه از یک دفاع خوب بهتره. با اینکه اعتراف می‌کنم راحت نیست، همیشه باید کسی باشید که مواظبه تا زنگ خطر رو برای برنامه‌ریزیِ بعدی به صدا دربیاره. برای اینکه بتونید اون سیستم خطر رو برای خطرهای احتمالی دقیق تنظیم کنید و به تیم‌تون یاد بدهید که به‌خوبی بهشون گوش بدهند، یک تمرینی هست که باید انجامش بدهید. این می‌تونه جلوی سناریوی ضرب‌الاجل غیرممکن رو بگیره. دنبال چیزهایی مثل رئیس من تا دقیقه‌ی نود متوجه این نمی‌شه یا می‌خوام ماهِ آینده چند روز مرخصی برم، نباشید. همیشه نسبت به همکارهایی که حال‌شون خوب نیست یا با پروژه‌شون مشکل دارند، حساس باشید. پیش‌پیش برنامه بریزید. فکر کردن راجع به رفع مشکل به جای زیاد کردن استرس، اون رو کم می‌کنه یا حداقلش تصویری از جاده‌ی پیش‌رو بهتون می‌ده و در آخر، تیم رو تشویق کنید تا دیر نشده تقاضای کمک کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
قسمت اول
3 دقیقه
قسمت دوم
4 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم
4 دقیقه
قسمت پنجم
2 دقیقه
قسمت ششم
2 دقیقه
قسمت هفتم
4 دقیقه
قسمت هشتم
4 دقیقه
قسمت نهم
5 دقیقه
قسمت دهم
5 دقیقه
قسمت یازدهم
4 دقیقه
قسمت دوازدهم
4 دقیقه
قسمت سیزدهم
4 دقیقه
قسمت چهاردهم
3 دقیقه
قسمت پانزدهم
4 دقیقه
قسمت شانزدهم
2 دقیقه
قسمت هفدهم
2 دقیقه
قسمت هجدهم
5 دقیقه
قسمت نوزدهم
3 دقیقه
قسمت بیستم
3 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
1 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفرشاد بهبودی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای خلاقیت بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.