معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم؟

اگر در موقعیت‌های مهم زندگی‌تان نمی‌دانید چه بگویید و روش صحیح تعامل با افراد را بلد نیستید، خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم؟ به شما کمک می‌کند ارتباطات سازنده‌ای داشته باشید و با اعتماد به نفس کافی در ملاقات‌های خود حاضر شوید. این فایل صوتی جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم:

برای داشتن روابط تاثیرگذار و سازنده باید بتوانید به شکلی با افراد تعامل کنید که تاثیر خوبی از شما بگیرند. بدین معنی که درحین صحبت کردن با آن‌ها بتوانید احساسات و افکارتان را به خوبی به آن‌ها منتقل کنید. همانطور که پرحرفی صفت چندان پسندیده‌ای نیست، کم حرفی بیش از حد شما را از اجتماع دور نگه میدارد و مانع دستیابی شما به اهدافتان می‌شود.

همچنان که روش‌های ارتباطی به لطف تکنولوژی درحال پیشرفت است، مهارت‌های ارتباطی نیز اهمیتی دوچندان پیدا کرده‌اند و در جنبه‌های مختلف زندگی شما تاثیرگذارند. البته با توجه به محیط جامعه یا شرایط شغلی یا اجتماعی که دارید، این شرایط در زندگی شما اثر متفاوتی به همراه دارد. برای تقویت مهارت‌های ارتباطی کتاب‌ها و مقاله‌های زیادی نوشته شده‌اند که هرکدام از جنبهٔ متفاوتی به این قضیه پرداخته‌اند.

خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم به شما کمک می‌کند تا بتوانید در موقعیت‌های مختلف اعتماد به نفستان را حفظ کرده و به شکل سازنده‌ای با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید؛ به طور مثال در موقعیت‌هایی مثل مصاحبه‌های کاری یا قرار ملاقات‌های مهم باید بتوانید به خوبی با طرف مقابل ارتباط برقرار کنید و حرف نزدن در این شرایط نوعی نقطهٔ ضعف برای شما به شمار می‌آید.

شاید در برخی مواقع با حرف نزدن شما موقعیت‌های خیلی خوب یا رابطه‌ای را از دست بدهید. اگر این مسئله به دلیل کم‌رویی یا عدم اعتمادبه‌نفس شما باشد، خبر خوب این است که به راحتی حل‌وفصل می‌شود. با شنیدن این فایل صوتی می‌توانید با دلایل مختلف کم‌حرفی آشنا شده و با راه‌حل‌هایی روبه‌رو شوید که به شما کمک می‌کند بر کم‌حرفی خود غلبه کنید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

فایل‌های موجود در این مجموعه اطلاعات قابل توجهی در زمینه‌های مختلفی همچون موفقیت شخصی و شغلی، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی به شما ارائه می‌کنند. کتاب‌های انتشار یافته در این مجموعه را متخصصین مختلف ایرانی و خارجی نوشته و تالیف کرده‌اند. راهکارهای تاثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید خود را در زمینه‌های مختلف ارتقا داده و عادت‌های نامناسب خود را با عادات مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید روابط سازنده‌تری داشته باشید و بتوانید در جلسات کاری و روابط خانوادگی خود بهتر ارتباط برقرار کنید و نظرات و احساسات خود را بیان کنید، شنیدن این فایل صوتی کمک زیادی به شما خواهد کرد. همچنین علاقه‌مندان به آثار موفقیت و خودسازی می‌توانند از شنیدن این کتاب صوتی لذت ببرند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم می‌شنویم:

به چه افرادی کم‌حرف می‌گویند؟ آیا کم‌حرف بودن با خجالتی بودن متفاوت است؟ کم حرفی و کم‌حرف بودن، مانند پرحرفی یک نقص و عیب به حساب می‌آید و افرادی که نمی‌توانند خود را در بحث‌ها و گفتگوهای دوستانه مشارکت دهند، باید هرچه زودتر به فکر راه چاره باشند. اگر شما هم احساس می‌کنید که با کم‌حرفی یا کم‌حرف بودن مشکل دارید، این مقاله را با ما دنبال کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
چگونه کم حرف نباشیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم؟
نویسنده
مترجمبهار خرم
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم؟

فریدون لازر
۱۴۰۲/۱/۵
در دنیای کنونی که عصر ارتباطات نامیده می‌شود کم حرفی معضل بزرگی است. شاید سنجیده حرف زدن امتیاز خوبی باشد لکن هیچ حرف نزدن دلیل بر دانایی نیست بلکه نشان دهنده عدم مجهز بودن به مهارت‌های ارتباطی است
shahin sadri
۱۴۰۱/۴/۱۵
اصلا کتاب دلچسب و پر باری نبود به نظرم کتابای بهتری از جمله صمیمیت نفوذ و تاثیر گذاری در ۱۰ دقیقه از م. حورایی بسیار کمک کننده تر هست
ali naderi
۱۴۰۰/۹/۲۸
نکات کمی داشت.
ولی اگر همان نکات به ظاهر ساده رو رعایت کنیم، خودش یه قدم خیلی بزرگه.
mina seyedi
۱۴۰۱/۱/۳
خیلی خوب بود
من فکر میکردم که خجالتی بودن و کم حرف بودن یکیه
اما فرق میکنن
uones M67
۱۴۰۰/۸/۱۸
بدرد نخور بود، فقط افراد کم حرف رو توصیف میکنه. راهکار بدرد بخوری نداره
لیلا نعمتی
۱۴۰۰/۸/۱۸
زمانش کم و غیر مفید بود 😏
اسماعیل فتیحی
۱۴۰۰/۱۰/۱
خیلی خوب نبود، حرف خاصی برا گفتن نداشت،
عَبِد
۱۴۰۰/۹/۲۴
واقعا کم حرف نیستم دیگه
پگاه برق پیما
۱۴۰۰/۸/۲۰
در حد متوسط بود. بسیار خلاصه بود
لیلا منیعی
۱۴۰۰/۸/۲۰
زمانش کم بود اطلاعاتش کم بود
alireza hosseini
۱۴۰۰/۸/۱۴
کلا هفده دقیقه بود چیز مفیدی نداشت
روح الله احمدی
۱۴۰۱/۵/۱۵
بسیارکم وخلاصه بود
sina Azerakhsh
۱۴۰۱/۲/۱۸
درحدمقاله اطلاعات خوبی ارائه داد
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه کم حرف نباشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.