معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر: روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای دستیابی به ثروت، سلامتی و آرامش

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر: روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای دستیابی به ثروت، سلامتی و آرامش
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر: روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای دستیابی به ثروت، سلامتی و آرامش

یک اثر درخشان دیگر از نویسنده‌ی نام‌آشنای کتاب‌های خودیاری... جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن در خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر روشی خارق‌العاده از بومیان هاوایی را به شما می‌آموزند که با به‌کار بستن آن می‌توانید به ثروت و سلامتی دست یابید و آرامش را در زندگی خود جاری سازید. از طریق این کتاب اثربخش می‌توانید انقلابی در باورهاتان ایجاد کنید و زندگی‌ای را برای خود رقم بزنید که همیشه در جستجوی آن بوده‌اید.

درباره خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر:

کمتر کسی‌ست که مخاطب کتاب‌های موفقیت باشد و تاکنون نام جو ویتالی (Joe Vitale) را نشنیده و یا آثار او را مطالعه نکرده باشد. این نویسنده‌ی پرفروش و نام‌آشنا به همراه دکتر ایهالیا کالاهولن (Haleakala Hew Len) با افشای روش اسرارآمیز بومیان هاوایی در کتاب تازه‌ی خود، محدوده‌ صفر (Zero limits) انقلابی عظیم را در دنیای کتاب‌های خودسازی رقم زده‌اند. کتاب محدوده‌ی صفر اولین بار در سال 2020 منتشر شد و تحسین منتقدان و مخاطبان را برانگیخت. این اثر تاکنون به زبان‌های گوناگونی ترجمه شده و الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان قرار گرفته است.

نویسندگان در اثر پیش‌رو به معرفی روشی معنوی و خردی عمیق می‌پردازند که جان‌مایه‌ی آن از بومیان هاوایی گرفته شده است: روش هواوپونوپونو. با بهره‌گیری از این روش می‌توانید ذهن ناخودآگاه‌تان را که شما را از رسیدن به خواسته‌هاتان باز می‌دارد، پاک‌سازی کنید. دستیابی به ثروت، آرامش و سلامتی تنها گوشه‌ای از تأثیرات بی‌کران به‌کارگیری این روش است. نویسندگان این کتاب اثربخش که خود پیش از همه این راه را پیموده‌اند، بینش‌ها و اسرار و تجاربشان را با شما به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها گام‌به‌گام در این مسیر با شما همراهند تا بتوانید هر چه سریع‌تر به بیداری معنوی برسید و زندگی پر از معجزه را تجربه کنید.

با بهره‌گیری از روش هواوپونوپونو قادر خواهید شد تا آنچه را که در زندگی مانع رسیدن به خواسته‌ها و اهدافتان می‌شود، از سر راه کنار بزنید و اجازه ندهید ذهن ناخوداگاهْ شما را کنترل و یا ضعیف کند. بعد از گوش سپردن به این خلاصه کتاب خود مشاهده خواهید کرد که چگونه طرز فکرتان به‌شیوه‌ای محسوس تغییر کرده است. حقیقت این است که رسیدن به اهداف در زندگی کاری پیچیده و یا دشوار نیست. چیزی تحت عنوان «ناشدنی» وجود ندارد. این چیزی‌ست که با روش هواوپونوپونو و مطالعه‌ی کتاب محدوده صفر به آن خواهیم رسید. اگر برای رهایی از محدودیت‌ها و تجربه‌ی معجزه آماده هستید، وقت آن رسیده که به این خلاصه کتاب گوش بسپارید.

این کتاب توسط ناشر صوتی سبکتو منتشر شده و گرچه خلاصه‌ای از کتاب اصلی‌ست، اما تمام مطالب را در بر می‌گیرد و اگر زمان کافی برای مطالعه ندارید، خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر بهترین کتابی‌ست که می‌توانید مطالعه کنید. جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن بر این عقیده‌اند که این اثر شما را به نقطه‌ی صفر خواهد رساند. یعنی به جایی که هیچ محدودیت و مرزی برای انسان وجود ندارد؛ چرا که آدمی خود تمامی مسئولیت‌هایش را پذیرفته است.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر:

- این کتاب باید یک فیلم باشد. یک شاهکار قصه‌گویی و افشاگری در مورد چگونگی کارکرد سیستم درمانی هاوایی. (Barnet Bain)
- این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه بر مشکلاتی که در شما برنامه‌ریزی‌شده غلبه کنید و بخشی از راه‌حل باشید. (awakening)
- کتاب جدید جو دقیقاً همان‌طور بود که می‌دانستم خواهد بود... با شکوه! کتاب با داستان‌های متقاعدکننده و بینش روشنگر، روحیه مرا بالا برد و روح مرا پر از عشق کرد. این در واقع مسیری برای معجزه‌ است! (Janet Bray Attwood)

خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودسازی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید با روش سحرآمیز بومیان هاوایی به خوشبختی و آرامش برسید، میکروکتاب صوتی محدوده صفر مناسب شماست.

با جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن بیشتر آشنا شویم:

دکتر جو ویتالی، رئیس شرکت بازاریابی هیپنوتیزم، یک شرکت بازاریابی اینترنتی و همچنین بنیان‌گذار شرکت تحقیقات مواد مغذی است؛ شرکتی که در زمینه‌ی مواد غذایی ضدپیری فعالیت می‌کند. همچنین او به عنوان یکی از ستاره‌های فیلم مشهور «راز» شناخته می‌شود.

ویتالی نویسنده‌ی کتاب‌های بی‌شماری است که فهرست کردن همه‌ی آن‌ها در این‌جا کاری دشوار است. از جمله کتاب‌های پرفروش او عبارت‌اند از: «عامل جذب، پنج گام آسان برای خلق ثروت (یا هرچیز دیگر) از درون به بیرون، کتاب گمشدۀ راهنمای زندگی، دفترچۀ راهنمایی که بایست زمان تولد دریافت می‌کردید و نیز کتاب صوتی پرفروش ناینتینگل کونانت و قدرت بازاریابی موفق.»

دکتر ایهالیا کالاهولن، دیگر نویسنده‌ی این اثر نیز به مدت چهار دهه درگیر برنامه‌ی حل مشکلات و رهایی از استرس بوده و سه سال را به عنوان مشاور روان‌شناس بالینی در بیمارستان دولتی هاوایی گذرانده است. وی در طول سال‌ها با هزاران نفر کار کرده است؛ از جمله گروه‌هایی در سازمان ملل متحد، یونسکو (سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل). کنفرانس بین‌المللی وحدت انسانی درباره صلح جهانی، کنفرانس جهانی صلح، کنفرانس طب سنتی هند، شفادهندگان صلح در اروپا و انجمن معلمان ایالتی هاوایی.

کالاهولن از سال 1983 روش امروزی هواوپونوپونو را در سراسر جهان تدریس کرده است. او سه بار با مورنا نالاماکو سیمئونا (عارف لاپائو) این روش را در سازمان ملل ارائه داد که برای خلق روش امروزی هواوپونوپونو در سال 1983 گنج زندۀ هاوایی لقب گرفت. دکتر هولن این روش را از سال 1984 تا 1987 در بخش مراقبت‌های ویژه‌ی بیمارستان روان‌پزشکی دولتی هاوایی به‌عنوان روان‌شناس با موفقیت اجرا کرد.

وی تجربه‌ی زیادی در کار با افراد معلول و مجرمان روانی و خانواده‌های‌شان دارد. امروزه او اغلب با دکتر جو ویتالی، به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند و کارگاه‌های آموزشی درباره‌ی روش هاوایی مورد علاقه‌اش برگزار می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر می‌شنویم:

همانطور که در ابتدای میکروکتاب هم به اون اشاره کردم، مقاله‌ای با عنوان نامعلوم‌ترین درمانگر دنیا نوشتم و اون رو در وبلاگ و سایتم قرار دادم که بسیار مورد توجه قرار گرفت. این مقاله توجه ناشرم رو به خودش جلب کرد و باعث شد این کتابم رو بنویسم. البته عده‌ای نتونستن که اون مقاله رو باور کنن.

فردی به دکتر هولن پیام داد که ثابت کنه چطور تونسته بیماران روانی بیمارستان رو مداوا کنه. دکتر هولن هم پاسخ دقیقی بهش داد. اون براش نوشت: «قبل از ورود به بخش، در حین ورود و بعد خارج شدن از اون بخش هر مشکلی رو که آگاهانه یا ناآگاهانه بود و اونو تجربه می‌کردم، به وسیله‌ی هواپونوپونو از ذات الهی طلب توبه، بخشش و دگرگونی می‌کردم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
درباره کتاب
3 دقیقه
مقدمه: راز جهان هستی
15 دقیقه
فصل اول: آغاز ماجراجویی
20 دقیقه
فصل دوم: اولین گفتگوی ما
17 دقیقه
فصل سوم: دوستت دارم
8 دقیقه
فصل چهارم: چگونه به نتایج سریع‌تری دست یابیم؟
13 دقیقه
فصل پنجم: ذهن‌های شکاک می‌خواهند بدانند
6 دقیقه
فصل ششم: حقیقت پشت داستان
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی محدوده صفر: روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای دستیابی به ثروت، سلامتی و آرامش
نویسنده،
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر

مهدی داوری
۱۴۰۱/۴/۲۱
سلام و عرض ادب
به لطف خداوند با گوش دادن و عمل کردن به این تکنیک بسیاری از باورهای غلط را میتوان پاک سازی نمود.
خداوند متعال در آیات زیادی از قرآن کریم تنها راه رستگارى و سعادت انسان را در تزکیه و پالایش روان آدمى مى‌داند و بر مسئله تقوا، پاک نفسی و نتیجه عمل انسان به این دستور مهم تاکید می‌کند.
یکی از این تاکیدات در سوره مبارکه الشمس است که خداوند متعال در این آیه یازده سوگند یاد کرده و آن هم به مهمترین و با ارزش‌ترین چیزها قسم خورده که "هر کس نفس خود را پاک گردانید قطعا رستگار شد".
التماس دعا
Mahla M
۱۴۰۲/۵/۶
کتاب عالی و سرشار از انرژی مثبت، پاکسازی و از بین بردن انرژی منفی و جذب مهربانیها و دوست داشتن و محبت به افراد و حتی اشیا بوسیله روشی بنام هوپو نوپو نوپو هست که از بومیان هاوایی گرفته شده.
کلمات با بیان ساده و قابل هضم بیان شده.
نقدی که از کتاب دارم اینکه فقط از اول کتاب ما با چهار جمله دوستت و
دارم، ممنونم، متاسفم متشکرم روبروییم و یک راهکار قاطع مثلا با مراقبه یا جملات تاکیدی یا مثلا توضیح بیشتر در مورد کارکرد این روش نیامده و همچنان خواننده تا انتها در سردرگمی چگونگی استفاده از این روش می‌ماند.
بهنام جلیلوند
۱۴۰۲/۸/۳
درود خدمت دوستان گرامی هر راهی که به مقصد می‌رسد و می‌تواند برای فرد آرامش به ارمغان بیاورد میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. اما از نظر عقلی و فلسفی نه تنها این کتاب چیزی برای ارائه نداشت، حتی از نقطه نظر رسیدن به آرامش از راه دین که از نظر تمامی فلاسفه مردود شده است، هم راهکاری برای گفتن نداشت. هم عجیب اینکه این مسیر هنوز طرفدارهای خود را دارد، در صورتی که تاریخ نشان داده مسیر بدبختی و فلاکت انسانها ریشه در عدم آگاهی و باورهای خارج از عقل و علم بوده و هست و خواهد بود. به امید خردگرایی
شهرام
۱۴۰۲/۶/۲۳
این کتاب با یک ایده ساده اما قدرتمند و متفاوت با سایر کتاب‌های موفقیت درهای جدیدی بر روی رسیدن به خواسته‌ها به همراه دوست داشتن، بخشیدن، سپاسگزاری، آرامش و عشق ورزیدن باز می‌کنه برای من جذاب بود و به فرهنگ کشور ما هم نزدیک بود، ولی واقعا فقط یک درب به ما نشون می‌ده که خیلی ممارست و تلاش می‌خواد تا بفهمی چه چیزی در تفکر ما و اطراف در حال انجام و چطور ما خودمونو تغییر بدیم تا به چیزی که می‌خوای باشیم برسیم، به هر حال کتاب جالبی بود و دوستش داشتم ممنون از همه...
مهدیه نصری
۱۴۰۱/۸/۲۶
چیز بدرد بخوری نگفت حتی بعضی جاها که خلاف عقل بود مثلا یه جا درمورد روح میگفت که بعداز اجابت مزاج سیفون... را می‌کشیدند، آخه مگه معنی میده؟ باید یه چیزی گفت و نوشت که به عقل هم جور در بیاد.. یعنی کسانی هم که به روح و دنیای ورای ماده اعتقاد دارند، با این تیکه‌ای که اشاره کردم مخالفند که روح برای ولی اجابت مزاج.... یه جا گفت با بدنت مثل خدمتکار رفتار نکن، تامل برانگیز بودبا آرزوی توفیق برای نویسنده، گوینده و ناشرین محترم
محبوبه ملکی
۱۴۰۲/۱/۲
این کتاب به شما می‌آموزد چگونه خاطرات گذشته را کنار بگذاریر و از صفر شروع کنید شما با برنامه ریزی و تمرکز بر کارهای اهداف خود میتوانید به آنچه که لایقش هستید برسید شما نباید اجازه دهید خاطرات تلخ گذشته حال شمارا خراب کند و مانع شما برای موفقیت شود من این کتاب زا ۵ بارگوشداده‌ام و الانم دوست دارم با هرروز گوش دادن و تمرکز برروی هرکلمه‌اش خودم را به اوج موفقیت برسانم و با برنامه ریزی به اهداف مورد نظر رسید
سحر مختاری
۱۴۰۱/۸/۳۰
عالی بود. من تا حدودی اطلاعات داشتم ولی این کتاب بیشتر برام شفاف سازی کرد که حسی که خودمون داریم چقدر رو زندگی تاثیر میزاره. چندین بار گوش دادم و میخوام نوت برداری کنم. واقعا توصیه میکنم و آرزو دارم تمام آدم‌ها تو همین مسیر قرار بگیریم که برام خودمون و اطرافیان و کل دنیا عشق الهی و عشق دنیایی میکنم بطلبیم. خداشکر برای همین لحظه که تو این مسیرم. ممنونم از کتاب راه که مطالعه برام انقدر راحت کرده. دوست دارم کتابراه❤️
Mr.Modara
۱۴۰۳/۱/۳
کتاب محدوده‌ی صفر، یکی از کاربردی‌ترین و بهترین متدهای زندگی برتر را با بهره‌گیری از به دست گرفتن کنترل ذهن ارائه می‌دهد‌. کالاهولن و جو ویتالی توانسته‌اند راه‌کاری را به دور از تکلف برای سبک زندگی بهتر ارائه دهند. این کتاب می‌تواند زندگی بسیاری از افراد را متحول کند و به آن‌ها بیاموزد با خویشتن بیشتر آشنا شد و خویشتن خویش را دوست بدارند.
مهناز عبدی
۱۴۰۱/۹/۴
متاسفم دوستت دارم سپاسگذارم چند کلمه شگفت انگیز و معجزه آسا محور اصلی و درس بزرگ این کتاب
نکته ساده اما حائز اهمیت و ویژه دیگه که به انسان یاداوری میکنه که اکثرا فراموشمون شده برگشتن به نقطه صفر وجود خودمون
منظور از نقطه صفر خالی شدن از نفرتها بدی‌ها...
وبرگشتن به سرچشمه وجود الهی درونمون هست.
واقعا تاثیرگذار و یاداوری خوبیه برای هر آدمی
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۱۴
به نظر من آدم بعد از خوندن خلاصه کتاب محدوده صفر، بدنبال کتاب کاملش هم میره.
دوست دارم نقد کاملم رو بعد از خوندن کتاب کاملش ارائه بدم، بعد از خوندن این کتاب به نظر شخص بنده، آدم راحتتر زندگی میکنه، سخت نمیگیره به خیلی از مسائل، دنبال زندگی واقعی میره، و مخصوصا
که نقده آخر منه: میدونه چیکار کنه که هم به زندگیش برسه و هم به اهداف و موفقیت فردیش.
Mkh
۱۴۰۲/۴/۴
بسیار عالی مفهوم بی ذهنی، عشق و اتصال به هوشمندی الهی را توضیح داده
حقیقت فقط عشق است و دگر هیچ
و چه نیرویی دارد این عشق
کاش در مدارس این روش را به دانش آموزان یاد میدادند.
در این صورت برای اصلاح حاکمان ظالم نیاز به شورش نبود. و فقط با روش پاکسازی، که در کتاب آورده هر رفتار بدی قابل اصلاح بود
مونا ابرهیم زاده
۱۴۰۱/۱۰/۵
کتاب عالیه
مثل همیشه جادوی ذهن و جادوی کلمات و قدرت و انرژی خودمون می‌تونیم به خودمون القا کنیم و زندگی مون رو تغییر بدیم بشیم همون چیزی که می‌خوایم
تو وجود همه این قدرت هست فقط باید یاد بگیریم
من اینو وقتی متوجه شدم که کتاب راز رو اولین بار خودم و واقعا هر دفعه امتحان کردم اتفاقای خوب تو زندگیم افتاده
لیلا رضایی
۱۴۰۱/۱۰/۲
این کتاب از جمله کتابهای معنوی و موفقیت هست که مدتی می‌خواستم مطالعه کنم ولی فرصت کتاب خوندن کم دارم خلاصه کتاب به صورت میکرو کتاب عالی بود مطالب ساده و کاربردی و برای افرادی که دنبال گشودن مشکلات با راههای معنوی هستند مناسب می‌باشد صدای گوینده کتاب همانند خود کتاب آرامبخش بود تشکر
Amir Malekniazi
۱۴۰۱/۷/۴
واقعا متوجه نمیشم این همه خرافات و بی پایه حرف زدن چرا برای قشر بزرگی از جامعه جذاب شده. رمالی و دعانویسی هم همین حرفا رو میزند و همین استدلالات را می‌آورد. توصیه میکنم لاقل نقدی بر این کتاب نگاشته شود. به این سوال جواب بدهید که آن استادی که در این کتاب درباره او نوشته چگونه زندگی میکند؟
احمد زمانی
۱۴۰۱/۷/۳
به عنوان یه میکرو کتاب عالیه، صدای مطالعه کننده کتاب خیلی خوبه، سبک بیانش عالیه، اصلا مجموعه‌ای از همه چیزهای خوب در قالب کوچک هست. دوست داشتم. ممنونم از همه کسایی که این کتاب رو به دست خواننده‌ها و شنونده‌ها میرسونن
مشاهده همه نظرات 109

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی محدوده صفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.