معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم

پادکست چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم توصیه‌هایی مفید و کاربردی در زمینه تربیت صحیح کودکان آموزش می‌دهد تا والدین بتوانند کودکان مسئولیت‌پذیر و خلاقی را تربیت کنند. این پادکست یکی از فایل‌های صوتی مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» گرفته شده‌اند.

درباره پادکست چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم:

یکی از چالش‌برانگیزترین مسئولیت‌های اصلی هر پدر و مادری این است که فرزندان خود را برای زندگی در دنیای واقعی آماده کنند. آماده‌شدن برای زندگی در دنیای واقعی بدین معنی است که فرد کاملاً مسئولیت‌پذیری را یاد بگیرد و به عضوی خلاق در جامعه تبدیل شود. پادکست چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم به شما کمک می‌کند تا در آموزش مسئولیت‌پذیری و خلاقیت به فرزندانتان به بهترین نحو عمل کنید.

موضوعاتی مثل مسئولیت‌پذیری، نگرش اکتسابی به شمار می‌آیند و باید در سنین 7 تا 8 سالگی آموزش داده شوند تا در وجود انسان‌ها برای همیشه نهادینه شود. کودکان به‌ خودی‌ خود نمی‌توانند تشخیص دهند که چه رفتارهایی درست و پسندیده و چه رفتارهایی اشتباه و نادرست است. برای تشخیص این موضوع باید آموزش‌هایی ببینند و به تمام پرسش‌هایشان پاسخ داده شود. در این صورت است که می‌توانیم دنیایی با شهروندان مسئولیت‌پذیر داشته باشیم.

باید توجه کنید که انسان‌ها باید از سنین کم مسئولیت‌پذیری را بیاموزند. برای تربیت فرزند مسئولیت‌پذیر روش‌ها و راه‌های زیادی وجود دارند که همه آن‌ها در این پادکست به شما ارائه شده است. از طریق این شیوه‌های تربیتی می‌توانید فرزندانتان را به سمت مسئولیت‌پذیری تشویق کنید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

این مجموعه کاربردی در حوزه‌های مختلفی ازجمله موفقیت، کسب‌وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد و توسعه فردی اطلاعات قابل‌توجهی به مخاطبین خود ارائه می‌کند. کتاب‌هایی را که در این مجموعه منتشر می‌شوند، متخصصین ایرانی و خارجی به رشته تحریر درآورده‌اند. این پادکست‌ها راهکارهایی عملی مفید و قابل‌اجرایی را به شما ارائه می‌کنند تا بتوانید خود را در حوزه‌های مختلفی ارتقا داده و عادت‌های نامناسب را به‌راحتی با عادات مفید جایگزین کنید.

پادکست چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم مناسب چه کسانی است؟

این پادکست برای والدین، مربیان و کسانی که به هر نحوی با کودکان در ارتباط هستند یا به موضوعات تربیتی کودکان علاقه دارند، مفید است.

در بخشی از پادکست چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم می‌شنویم:

داشتن گواهینامهٔ رانندگی به معنی داشتن مهارت‌های مسیریابی نیست. علاوه بر کمک به فرزندان در یادگیری مهارت رانندگی، به آن‌ها یاد بدهید که چگونه مسیریابی کنند. لازم است که طرز استفاده از جی‌پی‌اس و همین‌طور نقشه، چگونگی مسیریابی در ساعات اوج ترافیک، چه در مسیرهای شهری و چه در بزرگراه‌ها و سایر مهارت‌هایی را که در دوره‌های آموزش رانندگی نمی‌آموزند به فرزندانمان یاد بدهیم. البته لازم است صبور بودن در ترافیک سنگین و مهارت‌های رانندگی تدافعی را هم یاد بگیرند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم
نویسنده
مترجماحسان عبدالباقی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم

امیرحسین اسمعیل نیا
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
متوسطه خیلی مهارت‌های پیشرفته‌ای نداره، ولی به طور کلی برای شروع یادگیری این مهارت خوبه
عادل آتشین
۱۴۰۱/۳/۳۱
راهبرد مسئولیت پذیری و هرآنچه که به این مساله ختم میشود در این کتاب موجوده،،، حتما پیشنهاد میشه
سجاد مهدیلو
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
برای تربیت فرزندان در این زمان حاضر خیلی راه گشاوکمک کننده میباشد
سیده یسرا موسوی
۱۴۰۱/۷/۲۷
واقعاعالی وجامع بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.