معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است

اگر شما خالق شبکه‌ی اینترنت بودید، به آنچه ساخته‌اید افتخار می‌کردید، یا از نتیجه‌ی کارتان متأسف می‌شدید؟ کاترینا بروکر در خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است شما را با این سوال جالب مواجه ساخته است. اثر حاضر ذیل مجموعه سخنرانی‌های تدتاک منتشر می‌شود.

درباره خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است:

تیم برنرز-لی (Tim Berners-Lee) دانشمند علاوم رایانه‌ای و خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت (World Wide Web) است. اغراق نیست اگر او را به واسطه‌ی خلق وب، یکی از تأثیرگذارترین انسان‌ها در تاریخ بنامیم! چرا که آنچه وی به انجام رساند، نه تنها وجوه گوناگون سبک زندگی ما، بلکه اساساً شکل ارتباطات انسانی را دستخوش تغییر کرد.

با این اوصاف، برنرز-لی باید از خود کمال رضایت را داشته باشد؛ مگر نه؟ کاترینا بروکر در پاسخ می‌گوید «خیر!». به باور او: برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است. چرا؟ چون طی سالیان اخیر از مخلوقش سوءاستفاده‌های فراوانی شده.

در خلاصه کتاب پیش رو، با وضعیت نابه‌سامان اداره‌ی شبکه‌ی جهانی اینترنت آشنا خواهید شد. کاترینا بروکر در این اثر کوتاه به شکل غیرمستقیم برای ما از آنچه در ذهن برنرز-لی می‌گذرد می‌گوید، و طرح‌های این برنامه‌نویس کارکشته برای اصلاح ساختار اینترنت جهانی را آشکار می‌سازد.

خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به علوم رایانه‌ای مخاطبین اصلی این کتابند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است می‌شنویم:

برای مردی که بانی همه‌ی اینا بوده، دیدن انفجار قارچی‌شکلی که مقابل چشماش بالا می‌ره غیرقابل تحمل بود. اون روز صبح توی واشنگتن، با چند بلوک فاصله با کاخ سفید، لی به من گفت «کوبنده‌ست». برای لحظه‌ی کوتاهی سکوت کرد. به سوءاستفاده‌هایی که از اینترنت شده بود فکر می‌کرد. تقریباً محزون شده بود و ادامه داد: «در واقع جسم و ذهنم در حالت‌های جداگانه‌ای بودن...»

از دردی می‌گفت که با دیدن تحریف شدن مخلوقش احساس می‌کرد. هرچند این درد اثر پرمعنایی روی لی گذاشت. اون حالا در حال آغاز پرده‌ی سوم کارهاشه. مصمم به مبارزه کردنه. چه از طریق مقام و جایگاهش، چه از طریق مهارت‌هاش به عنوان یک کدنویس. در واقع لی مدتیه که روی یک پلتفرم جدید کار می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
قسمت یک
6 دقیقه
قسمت دو
5 دقیقه
قسمت سه
5 دقیقه
قسمت چهار
5 دقیقه
قسمت پنج
5 دقیقه
قسمت شش
6 دقیقه
قسمت هفت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است

محمود علیزاده
۱۴۰۱/۹/۲۴
کسی که این کتاب رو میخونه و صداش داره میاد لحن خوبی داره واین یه کتابیه که اطلاعات مفیدی در مورد کارهایی که مردم در اینترنت انجام میدهند ولی هدف اصلی اینترنت این نیست. و اینکه چه کسی اینترنت رو برای چه هدفی ساخت
Mohammad
۱۴۰۱/۹/۳۰
انتظارم خیلی بیشتر از این بود
آهنگ‌های وقت گیرش خیلی زیاد بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برنرزلی، خالق شبکه‌ی جهانی اینترنت، کمی پشیمان است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.