معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری

خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری نسخه‌ی شنیداری یکی از سخنرانی‌های تد (TED) از تام گریفیث است که در آن، راجع به شیوه‌های اندیشیدن به یاری سیستم‌های پردازش رایانه‌ای سخن گفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری:

تام گریفیث (Tom Griffiths) پژوهشگری برجسته در زمینه‌ی شناخت رایانشی‌ست. او در خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری (3 Ways to Make Better Decisions by Thinking Like a Computer) که در واقع نسخه‌ی دوبله‌شده‌ی یکی از سخنرانی‌های تدِ اوست، این پرسش جالب توجه را مطرح نموده که آیا کامپیوتر، یا آنچه عموماً «هوش مصنوعی» خوانده می‌شود، می‌تواند به انسان در اتخاذ تصمیماتش در طول زندگی کمک کند؟ پاسخ گریفیث به این سوال، «آری» است.

او در این تدتاک شنیدنی، با زبانی ساده و بدون استفاده از اصطلاحات تخصصیِ حوزه‌ی مورد بحث، نشان می‌دهد که رایانه‌ها نه تنها می‌توانند به ما در تصمیم‌گیری کمک کنند، بلکه چه بسا بتوانند بهتر از ما و حتی روزی، به جای ما فکر کنند و دست به انتخاب بزنند. البته تام گریفیث، خود به خوبی از حساسیت موضوعی که بدان پرداخته آگاه است. او می‌داند که پذیرش گفته‌هایش برای بسیاری از افراد دشوار می‌نماید؛ با وجود این، نهایت تلاش خود را می‌کند تا با اتکا به منطق و داده‌های تجربی، ادعای خود را اثبات کند؛ ادعایی که به باور بسیاری، در صورت پذیرفته شدن، می‌تواند شکل زیست آدمیان را به کل دگرگون سازد.

خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آشنایی با آخرین یافته‌ها در زمینه‌ی هوش مصنوعی و علوم رایانه‌ای، مخاطبین اصلی کتاب حاضرند.

با تام گریفیث بیشتر آشنا شویم:

او دانشمند و محقق اهل استرالیا و از استادان دانشگاه پرینستون است. نقش رایانه در زندگی جمعی و شخصی انسان‌ها، اصلی‌ترین موضوع مورد علاقه‌ی تام گریفیث در پژوهش‌هایش است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری می‌شنویم:

وقتی می‌خواین تصمیم بگیرین به کدوم رستوران برید، اولین سوالی که باید بپرسید اینه: «چقدر دیگه می‌خواین بیرون از خونه و توی شهر باشین؟» اگه قراره فقط یه کم اونجا بمونین، پس بهتره از وقتتون استفاده کنید. چون فرصتی برای جمع‌آوری اطلاعات ندارین. بهتره جایی برین که می‌دونین خوبه. اما اگه بیشتر می‌مونین، پس کاوش کنید و بگردین دنبال یه جای خوب. چیز جدیدی رو امتحان کنین. چون اون اطلاعاتی که جمع می‌کنین، باعث تصمیم‌گیری بهتر در آینده می‌شه.

ارزش اطلاعاتتون بالا می‌ره و فرصت‌های بیستری برای استفاده کردن از اون اطلاعات به دست میارین. این اصل، هم به ما و هم به ساختار زندگی انسان‌ها یه بینش می‌ده. بچه‌ها به منطقی بودن شهره نیستن. همیشه چیزهای جدیدو امتحان می‌کنن...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قسمت اول
5 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
4 دقیقه
قسمت چهارم
5 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری

Reza Nazifi
۱۴۰۱/۶/۸
کل مطالب این کتاب رو میشد تو ۲ صفحه نوشت
و مطالب گفته به وفور تو سایتها و وبلاگ‌ها بصورت رایگان در دیترس هست
به نظر من اصلا حرفی برای گفتن نداشت
سطح کتابهاتون رو میاره پایین
بیش ازحد تکراری بود و بدتراز همه هم صدای گوینده رو مخ بود هم فاصله‌های بین صحبتها بیش از حد زیاد بود بیخودی با موزیک پر
شده بود
کاملا زائد بود موسیقی‌های بین صحبتها که باعث شده هم حجم فایل افزایش پیدا کنه هم زدگی ایجاد میشد
مهناز سعیدی
۱۴۰۱/۹/۲۰
برای اولین بار کتابی متفاوت و گوش دادم، جالب بود راهکارهایی که گفته شده از دیدگاه کسی که به زبان کامپیوتر و زبان روز حال حاضر روشهایی رو مطرح میکنه که میشه بکار برد و شیوه جالب و جدیدی بود، من استفاده کردم امیدوارم برای بقیه دوستان نیز مفید باشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سه روش برای تصمیم گیری بهتر به شیوه‌ی کامپیوتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.