معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید

اثری که به شما در راه رسیدن به اهدافتان کمکی شایان خواهد نمود! خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید، سمیناری تقریباً نود دقیقه‌ای از نویسنده و سخنران مشهور حوزه‌ی خودیاری و موفقیت، برایان تریسی است. او در این سخنرانی مهم‌ترین موانعی را که در مسیر ترقی هر انسانی وجود دارد برمی‌شمارد، و پس از آن، راهکارهای پشت سر نهادن این موانع را توضیح می‌دهد.

درباره خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید:

«من دقیقاً از زندگی خود چه می‌خواهم؟». به باور برایان تریسی (Brian Tracy)، این مهم‌ترین سوال در زندگی همه‌ی انسان‌هاست. تا زمانی که پاسخی دقیق و مشخص برای این سوال نداشته باشیم، هیچ کدام از کارهایمان سودی در پی نخواهد داشت. انسانِ بی‌هدف و بی‌برنامه، حتی شانس و بخت را نیز از خود دور می‌کند! تا وقتی ندانیم در پی رسیدن به چه چیزی هستیم، تمام‌ گام‌هایمان در سرگردانی برداشته خواهد شد. بنابراین نخستین مأموریت در راه تحقق اهداف، تعیین دقیقِ خواسته‌هامان است.

اما دشواریِ اصلی تازه در مراحله‌ی بعدی رخ می‌نماید؛ پس از اینکه فهمیدیم چه می‌خواهیم، باید با این سوال بزرگ مواجه شویم: چگونه می‌توانیم آن هدفی را که در سر داریم محقق کنیم؟ کوشش برایان تریسی در سمینار صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید در راستای پاسخ‌گویی به همین پرسش آخر بوده است. او در این سخنرانی یک ساعت و نیمه، برخی از مهم‌ترین ایده‌های خود را با شما در میان گذاشته است. ایده‌هایی که تأمل درباره‌شان می‌تواند تا حد قابل توجهی باعث تسریع پیشرفت شما در عرصه‌های گوناگون زندگی گردد.

مأموریت شما در زندگی این است که به اهداف خود برسید؛ این اهداف می‌تواند هر چیزی باشد. تنها نکته‌ی مهم این است که سبک زندگی‌ و برنامه‌ریزی‌تان نیز در راستای همین اهداف باشد. در این صورت موفقیت شما حتمی‌ست. برایان تریسی در خلاصه کتاب اهداف زندگی خود را محقق کنید یار و همگامی مطمئن برای شما در این مسیر خواهد بود.

خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید مناسب چه کسانی است؟

مخاطبین برایان تریسی در سمینار اهداف زندگی خود را محقق کنید، افرادی‌اند که تشنه‌ی موفقیت‌اند. اگر شما نیز خود را چنین کسی می‌دانید، در گوش سپردن به این اثر لحظه‌ای شک نکنید.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی (Brian Tracy) در سال 1944، در شهر ونکوور کانادا به دنیا آمد. او در مدرسه شاگرد درس‌خوانی نبود و خیلی زود تحصیل را رها کرد تا به دنبال کسب درآمد برود. نخستین حرفه‌ی تریسی باربری کشتی بود. برایان به مدت هشت سال این کار سخت را ادامه داد و به واسطه‌ی شغلش به حدود هشتاد سرزمین گوناگون سفر کرد. سرانجام تصمیم به تغییر شغل گرفت و کار فروشندگی را که به نظرش ساده می‌رسید برای گذران زندگی برگزید؛ هرچند در این کار هم خیلی موفق نبود.

تمام اینها منجر به شکل‌گیری پرسشی اساسی در ذهن برایان تریسی شد: چرا با وجود این‌که سخت کار می‌کنم، موفقیت چندانی به دست نمی‌آورم؟ پاسخ‌هایی که برایان تریسی به این سوال داد، بعدها او را بدل به یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت کرد.

از آثار محبوب و پرفروشش وی می‌توان بدین موارد اشاره داشت: «فروش موفق، قورباغه‌ات را قورت بده، مدیریت زمان، عادت‌های میلیون دلاری، مدیریت کانونی، بهانه ممنوع، ازدواج با مرد دلخواه، راه نفوذ بر دل‌ها».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید می‌شنویم:

مورد بعدی تفاوته. تفاوت دومین اصله، و برای موفقیت در کسب و کار، بسیار بسیار مهمه. در واقع این تفاوت محصول شما با بقیه‌ست که باعث فروش اون می‌شه و موفقیت شما رو تو فروش به همراه داره. بنابراین تو این اصل باید از خودتون بپرسید، تو چه زمینه‌ای برتری دارین و برتری‌تون رو مشخص کنید. سال‌های زیادی من کاراته درس می‌دادم. من کمربند مشکی کاراته رو دارم و توی باشگاه کاراته هم تدریس می‌کردم و هم خیلی‌ها رو به مسابقه‌ی قهرمانی بردم. و در ضمن اینو هم بگم که خیلی هم قوی و سریع بودم! (صدای خنده‌ی حضار)... ترسیدین، نه؟

وقتی من به باشگاه می‌رفتم و اونجا کاراته درس می‌دادم، افراد زیادی با جدیت تمرین می‌کردن. و حدود ده تا باشگاه اصلی کاراته و صدها باشگاه کوچک هم بود. و من متوجه شدم وقتی شخصی به یه باشگاه می‌ره، فکر می‌کنه اون بهترین باشگاه ورزشیه!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
44 دقیقه
سمینار اهداف خود را محقق کنید (بخش یک)
39 دقیقه
سمینار اهداف خود را محقق کنید (بخش دو)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویعلی عابدی
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید

Ghazal Salimian
۱۴۰۱/۳/۳۰
من جدیدا به جای خوندن کتابای خیلی عمیق روانشناسی ترجیح میدم دیگه نخونم‌چون‌ عمیق بودن زیادی‌کتابها بعضا خوبه اما چه فایده وقتی در کنار خیلی چیزا که یاد گرفتی حالتم باهاش خراب میشه!
جدیدا ترجیح میدم کتابای ساده تر اما روحیه بخش که اتفاقا واقعی تر و‌عملکرا تر هم هستن رو‌بیارم
برایان تریسی بیشتر میخونمت 😅🍃❤️ دیگه یونگین‌نیستم‌ فن تریسیم 🫶🏻
قاسم
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
کتاب بسیار خوبیه و مطالب واقعاً مفیدی گفته شده، کتاب‌های دید مثبت بسیار عالی هستن، این کتاب فقط گویندگی مناسبی ندارد بسیار تند و سریع گفته شده. متشکرم از کتابراه
سام سپهری
۱۴۰۱/۷/۱۹
با سلام، این کتاب در حقیقت یک مصاحبه از برایان تریسی است که در آن خلاصه‌ای از کلیه کتابهایش را عنوان می‌کند. اگر بخواهید از دیدگاه ایشان مطلع شوید کتاب حاضر مفید خواهد بود.
شاهین محمودی
۱۴۰۰/۱۲/۹
بسیارعالی، برایان تریسی در این کتاب صوتی به سه موضوع اساسی و بسیار مهم که در واقع همان هدف‌های مهم و اصلی زندگی نیز میباشند اشاره میکنه
Maedeh Miranshahi
۱۴۰۰/۷/۸
خیلی سمینار پر‌ محتوا و عالی‌ای هستش ممنون بابت ترجمه بسیار روان و دوبله بدون مشکل واقعا عالی بود👌🏼👌🏼
جمال جعفری
۱۴۰۰/۸/۲۷
بسیار عالییییییییییییییییی
درود بیکران بر شما
فرهاددهقانی
۱۴۰۱/۱۰/۸
عالیییییی... من راضی هستم.
Amin Jabbari
۱۴۰۱/۸/۱۷
کتاب پرمحتوا و خوبیه
میثم پرتوی فر
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
برایان تریسی خدای فروش 👌🌹
عارف کاملی
۱۴۰۱/۳/۵
عالی؛.............
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی اهداف زندگی خود را محقق کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.