معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی

خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی، مطالبِ دوره‌ای آموزشی از بانی هگمن، نویسنده و فعالِ حوزه‌ی توسعه‌ی کسب‌وکار را در بر دارد. هگمن در این دوره به موضوعاتی از قبیل اهمیت برنامه‌ریزی‌های اجرایی، لزوم پرورش مدیران جدید و به‌کارگیری فرهنگ جایگزینی پرداخته است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی

بانی هگمن (Bonnie Hagemann) در خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی (Succession Planning) بر موضوع روابط میان سازمانی و مفهوم جایگزینی متمرکز است. اغلب سازمان‌ها در تلاش هستند مدیرانی را پروش دهند که مجهز به مهارت‌های لازم بوده و از آمادگی کافی برخوردار باشند تا در صورت لزوم در پست‌های کلیدی قرار داده شوند. شاید بهترین شرکت‌های دنیا را آن‌هایی بدانید که استعدادهای خارق‌العاده را از همه‌جای دنیا در خود جمع کرده‌اند اما موفق‌ترین شرکت‌ها آن‌هایی هستند که به رویدادها و تحولات، واقع‌بینانه نگاه می‌کنند و برای موارد پیش‌بینی‌نشده هم راهکارهایی را از قبل تعیین کرده‌اند.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی

به تیم‌های ورزشی نگاه کنید. اغلب آن‌هایی برنده و قهرمان می‌شوند که قوی‌ترین بازیکنان را روی نیمکت ذخیره‌ی خود دارند چرا که برای خستگی‌ها، مصدومیت‌ها و حوادثی که برای بازیکنانِ اصلی آن‌ها ممکن است رخ دهد، از قبل جایگزینی ماهر را در اختیار دارند. همین قوانین در مورد کسب‌وکار نیز صادق است و اینجاست که موضوع پرورش جایگزینِ ماهر و فرهنگ جایگزینی معنا پیدا می‌کند. بانی هگمن یکی از چهره‌های شاخص این حوزه است. هگمن به شما می‌آموزد چگونه نقش‌های حیاتی سازمانِ خود را شناسایی کنید، جلسات، آزمون‌ها و تمرین‌ها و همین‌طور گفت‌وگوهایی سازنده را در پیش بگیرید تا افراد مناسب و استعدادهای بالقوه را برای آن پُست حیاتی بیابید و برای افزایش مهارت‌های آنان و سهولت بیشتر جابه‌جایی افراد، برنامه‌ریزی‌های جایگزینیِ دقیق و موثری طراحی کنید.

بانی هگمن در خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی همچنین به این نکته اشاره کرده است که شاید افراد کلیدی و مستعد و همین‌طور نیروهای تازه‌واردِ سازمان شما، احساس خطر کنند. به آن‌ها اطمینانِ خاطر دهید که فرآیند جایگزینی سازمانی، نه تهدیدی برای موقعیتِ شغلی افراد که در حقیقت پشتوانه‌ای مستحکم برای رشد و پیشرفت سازمان است. برای دلگرمیِ بیشتر از آن‌ها بخواهید در این فرآیند با شما همکاری کنند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند. با انجام این فرآیندها در نهایت به یک برنامه‌ریزی جایگزینی کاربردی برای تمام پست‌های کلیدیِ سازمان خود دست پیدا می‌کنید که ضمانتی برای آینده‌ی روبه‌رشد سازمان‌تان خواهد بود.

خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی را انتشارات شادن پژواک به خوانش فرزانه فائزی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است.

خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر علاقه‌مند هستید آینده‌ای روشن برای کسب‌وکار خود ترسیم کنید و در برابر وقایع پیش‌بینی‌نشده و رویدادهای دشوار، موفقیت و امنیتِ حرفه‌ی خود را تضمین کنید، شنیدنِ کتاب صوتی جایگزینی سازمانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی می‌شنویم

برنامه‌ریزی جایگزینی مدیران رو عصبی می‌کنه. وقتی با خیلی از این مدیران درباره‌ی برنامه‌ریزی جایگزینی حرف می‌زنین، اونا به‌طور ناخودآگاه یاد آدم‌های جوان‌تر، باانرژی‌تر، باهوش‌تر و توانمندتری می‌افتند که بتونن جای اونا رو بگیرند. من مدیرانی رو دیدم که موضع تهاجمی می‌گیرند و گاهی از شدت ناراحتی ممکنه کاملاً از همکاری با شما سر باز بزنند. همیشه دلیلش این نیست که آدم‌های پرخاشگری هستند، بلکه اون‌ها می‌ترسند کارشون رو از دست بدند. یا اینکه ممکنه کسی پیدا بشه که بقیه فکر کنند بهتر می‌تونه کارشون رو انجام بده. ولی نباید درباره‌ی برنامه‌ریزی جایگزینی این‌جوری فکر کنید. بیایید یک جور دیگه به این مسئله نگاه کنیم. اگه شما شرکتی داشته باشید که تخصصش تولید قطعات الکترونیک باشه اونوقت باید مطمئن شید که میزان عرضه‌تون با تقاضای مشتری‌هاتون بخونه. کسی نمی‌خواد چون از موجودی انبارش بی‌اطلاعه، سفارشی بگیره که نتونه از عهده‌اش بر بیاد. چون این‌جوری باید به برنامه‌ریزیِ جایگزینی فکر کنه. کسی دوست نداره این اتفاق براش بیفته. این برنامه‌ریزی فرآیندی هست برای سازمان‌ها تا مطمئن شوند وقتی تو مجموعه پستی خالی می‌شه، مدیرانی هستند که صلاحیت اشغال اون پست رو دارند. این خط تولیدِ مدیره. کارکنان وارد این خط تولید می‌شن، پرورش داده می‌شوند، آموزش می‌بینند، تغییر می‌کنند و تبدیل می‌شوند به مدیرانی که آماده‌ی اشغال پست‌های حیاتی سازمان هستند. طراحیِ برنامه‌ریزی جایگزینی این‌جوری نیست که به هر شکلی آدم‌ها رو از کارشون کنار بگذاره. درواقع متصدیان، یا همان مدیرانی که در حال حاضر در پست‌های تحت بررسی مشغول کارند، در فرآیند انتخاب و پرورش جایگزین‌هاشون نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
قسمت اول
1 دقیقه
قسمت دوم
4 دقیقه
قسمت سوم
4 دقیقه
قسمت چهارم
3 دقیقه
قسمت پنجم
3 دقیقه
قسمت ششم
3 دقیقه
قسمت هفتم
3 دقیقه
قسمت هشتم
3 دقیقه
قسمت نهم
4 دقیقه
قسمت دهم
3 دقیقه
قسمت یازدهم
5 دقیقه
قسمت دوازدهم
4 دقیقه
قسمت سیزدهم
4 دقیقه
قسمت چهاردهم
4 دقیقه
قسمت پانزدهم
4 دقیقه
قسمت شانزدهم
2 دقیقه
قسمت هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی جایگزینی سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.