معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری: روش‌های کاربردی برای تغییر نظر مشتریان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری: روش‌های کاربردی برای تغییر نظر مشتریان
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری: روش‌های کاربردی برای تغییر نظر مشتریان

زیگ زیگلار در خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری به معرفی راهکارها و تکنیک‌هایی می‌پردازد که تضمین‌کننده‌ی موفقیت شما در دنیای تجارت هستند. با به‌کاربستن توصیه‌های این اثر‌ می‌توانید تمایل خرید را در مشتریان خود افزایش دهید. این شما و این نسخه‌ی دوبله‌شده‌ی یکی از تأثیرگذارترین سمینارهای موفقیت...

درباره خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری:

ما در جایگاه فروشنده مدام در حال تلاشیم تا مشتریان را قانع کنیم آنچه که به عنوان محصول و خدمات عرضه کرده‌ایم، بهترین کالا و خدمات موجود است. درواقع، دائماً در پی آنیم که ویژگی‌های برتر محصول خود را به آن‌ها نشان دهیم. اما چگونه می‌توان با چنین راهی که پیش گرفته‌ایم،‌ مشتریان را برای خریدن محصول خود متقاعد سازیم؟

خلاصه کتابی که اکنون به مطالعه‌ی معرفی آن مشغول هستید، یکی از سمینارهای زیگ زیگلار (Zig Ziglar)، غول دنیای تجارت و اقتصاد است که به زبان فارسی دوبله و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. او در این سخنرانی کاربردی تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزد که با به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید انگیزه‌ی خرید در مشتریان خود را بالا ببرید و به این طریق گام‌به‌گام به موفقیت نزدیک‌تر شوید.

او روش‌های روان‌شناختی گوناگونی را به شما معرفی می‌کند که می‌توانید با استفاده از آن چنان تأثیری بر مخاطب بگذارید که فروشتان چند برابر شود. به شیوه‌ای که شاید خود نیز در ابتدا چنین پیشرفتی را باور نکنید! شکی نیست که متقاعد کردن افراد به خرید یک محصول می‌تواند کاری دشوار باشد. زیگ زیگلار نیز در سخنرانی کم‌نظیر خود به‌هیچ‌عنوان قصد نداشته تا همان حرف‌های تکراری، کلیشه‌ای و چه بسا بی‌ثمرِ اغلب کتاب‌های خودیاری و سمینارهای موفقیت را تکرار کند. درصورتیکه پیشنهاداتی را پیش روی شما قرار می‌دهد که واقعاً شانستان را برای فروش یک محصول افزایش می‌دهد.

وقت آن رسیده که از شیوه‌های همیشگی خود دست بکشید و استراتژی تازه‌ای برای فروش کالا در پیش بگیرید. خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری به شما کمک می‌کند تا مهارت فروشندگی‌تان را افزایش دهید و موفقیتی چشم‌گیر برای خود رقم بزنید.

خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال افزایش انگیزه‌ی خرید در مشتریان خود هستید، از مطالب موجود در این کتاب شنیدنی بهره‌ی فراوانی خواهید برد.

با زیگ زیگلار بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده، سخنران و مشاوره اقتصادی در سال 1926 در آلاباما متولد شد. اسم واقعی او در ابتدا «هیلاری هینتون زیگلر» بود که پس از مدتی نام مستعار زیگ زیگلار را برای خود انتخاب کرد. او در ایالت می‌سی‌سی‌پی در شهر جکسون به کالج رفت و سپس در دانشگاه کارولینای جنوبی به تحصیل پرداخت.

زیگلار در آغاز به فروش ظروف آشپزخانه مشغول شد و پس از ارتقای شغلی سمت مدیر ارشد فروش در شرکت‌های بزرگ از جمله چند شرکت معتبر خودروسازی را از آن خود کرد. بعد از کسب موفقیت‌های زیاد در کار شروع به انجام سخنرانی‌های انگیزشی کرد و ظرف مدت کمی به‌عنوان یکی از سخنرانان الهام‌بخش و انگیزه دهنده در آمریکا شناخته شد. او در سال 2012 پس از مبارزه با بیماری از دنیا رفت.

ازجمله آثار مشهور این نویسنده می‌توان به «10 قانون موفقیت، توصیه‌های جادویی برای موفقیت، بهتر از خوب و رازهایی برای جذب مشتریان جدید» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری می‌شنویم:

وقتی شما از کلمات مناسب استفاده کنید و محصول مناسبی هم برای فروش داشته باشید و آهنگ صداتون هم مناسب باشه، مطمئناً شانس فروش بیشتر خواهد بود. آهنگ صدای ما می‌تونه معنا و مفهوم کلمات رو به کلی تغییر بده. مثلا این جمله رو در نظر بگیرید: «من نگفتم این کیف اون زن رو دزدیده.»

توی این جمله هشت تا کلمه وجود داره که ما می‌تونیم با تغییر آهنگ صدامون هشت تا جمله‌ی متفاوت داشته باشیم. برای همینه که فروشنده‌های حرفه‌ای باید یه ضبط صوت با خودشون داشته باشن تا صحبت‌های خودشون رو ضبط کنن و به آهنگ‌ها و لحن صحبت خودشون گوش کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
62 دقیقه
ایجاد انگیزه خرید در مشتری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری: روش‌های کاربردی برای تغییر نظر مشتریان
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویبابک مینایی
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری

ابوطالب تمتاجی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
سلام علیکم
وقتتون بخیر و شادی
زیگ زیگلار خیلی خوب از راه کارهای موثر ایجاد انگیزه خرید در مشتری حرف میزنه راهکارهایی که واقعا عملی هستند و با کاربرد اونا، آدم لذت میبره چون برات نتیجه مثبت داره
دیدگاه آدم رو تغییر میده چون اول باور به خود رو همراه داره
ممنون از حسن توجهتون
مهدیه یزدان منش
۱۴۰۲/۳/۱۵
عااااالی، زیگ زیگلار صحبت هاش کاملا جدیده، من خودم فروشنده‌ی تلفنی هستم روزانه ۴ ساعت با تلفن با مشتری حرف میزنم واقعا این کتاب و بارها گوش دادم و نت برداری کردم و به دردم خورد.
فهیمه
۱۴۰۱/۷/۲۱
اول از صدای و لحن صدا تشکر کنم که واقعا با محتوای نوشته تطابق داشت.. چند بار گوش دادم و سعی کردم توی کارم به کار ببرم... توی گوش دادنش شک نکنید 😊
Rasol Mohammadian
۱۴۰۱/۳/۸
جالب بود،، من کار ملک میکنم و بارها و بارها در دام کلام‌های غیر قابل پیش بینی مشتریا افتاده بودم، آنا حالا با استفاده از این تکنیک‌ها میتونم از پسش بر بیام.. حداقل ۳ بار گوش کنید
مصطفی حاتمی
۱۴۰۲/۱۱/۲
واقعا کتاب جالبیه از یک نویسنده بزرگ که از تجربیاتش نوشته و میتونین استفاده کنین یکی از بهترین کتاب‌ها در رابطه با بازار و کسب و کاره به نظر من
Alimahmoudy
۱۴۰۱/۱۲/۶
این کتاب می‌تواند برای کسانی که علاقه به فروش و بازاریابی دارند بسیار مفید باشد و در هر شرایطی بتوانند مشتری را قانع کنند خرید داشته باشد.
محرم شیری
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
مطالب کاربردی هستند ولی برای امثال من که افسارگسیخته و بی برنامه فروش کرده‌ام خیلی سخته درک و به کاربردنش.
Maede pur
۱۴۰۱/۴/۲۴
کتاب خیلی عالی بود حتما نکته برداری کنید تا فراموش نکنید. نکته خیلی مفیدی بود حتما ارزش یکبار خوندن داره
سعید حبیبی
۱۴۰۱/۴/۱۲
نویسنده‌ی بینظیری هستن ایشون اما کتاب‌های اقای تریسی رو برای فروش بیشتر کاربردی دیدم. ممنون از کتابراه🙏🏻🙏🏻
اکبر توانگر
۱۴۰۱/۲/۲۵
راهکارهای شگرفی بیان می‌کنند که بی شک استفاده و به کارگیری اون شما رو موفق می‌کنه توصیه می‌کنم بیش از یکبار گوش کنید👌
Mona Asgari Asgari
۱۴۰۱/۹/۹
خیلی حالم خوب شد گوش کردم عالی بود و اطلاعات زیادی به دست اوردم
ماهان امانی زاده
۱۴۰۱/۷/۲
عالی بود اگر میخواید در کسبوکارتون پیشرفت کنید احتمالا گوش بدین
فرهاد صدوقی نسب
۱۴۰۲/۱۱/۶
به نظرم زیاد با شرایط فروش در ایران مطابقت نداره
علی امینی کردکندی
۱۴۰۲/۸/۲۳
خلاصه نویسی خوبی بود دست سازندگانش درد نکند
Amin Jabbari
۱۴۰۲/۶/۲۹
کتاب حرفه‌ای درزمینه فروش باعث اشاعه ریز بینی شده
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.