معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم؟

آیا دوست دارید کتاب را بخشی از زندگی خود کنید؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم؟ با ارائه راهکارهایی به شما کمک می‌کند تا از خودتان یک کتابخوان حرفه‌ای بسازید و با مطالعه بیشتر به جهان‌بینی خود وسعت دهید. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم:

طی تحقیقاتی که درباره مطالعه انجام شد، ثابت شده است که مطالعه می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی فعالیت‌های مغزی داشته باشد. همچنین کتاب خواندن از بیماری‌هایی مثل آلزایمر نیز جلوگیری می‌کند و میزان تمرکز را تا چندبرابر افزایش می‌دهد. اگر شما کم مطالعه می‌کنید، شاید با مطالعه این مطالب حسرت بخورید و پیش خود بگویید کاش بیشتر کتاب بخوانم!

باید گفت عادت به مطالعه به‌هیچ‌عنوان دشوار نیست و با کمی برنامه‌ریزی می‌توانید این روند را به زندگی‌تان وارد کنید و به یک کتابخوان حرفه‌ای تبدیل شوید. کافی است به مطالعه عادت کنید و آن را به روتین روزانه‌تان بیفزایید تا شاهد تأثیرات فراوان آن در زندگی‌تان باشید. کتاب‌های فوق‌العادهٔ زیادی در جهان وجود دارند که با مطالعه هریک از آن‌ها انگیزه شما برای ادامه دادن چندبرابر خواهد شد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم؟ به شما یاد می‌دهد باتوجه‌به سلیقهٔ کتابخوانی خود، کتاب‌های موردعلاقه‌تان را در لیست مطالعاتی خود قرار دهید و به‌نوبت آن‌ها را مطالعه کنید. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید این عادت لذت‌بخش و جذاب را به زندگی‌تان اضافه کنید و زمانتان را به بهترین نحو بگذرانید.

راهکارهایی که در این فایل صوتی به شما ارائه می‌شوند شما را در مسیر صحیح کتابخوانی قرار می‌دهد و علاقه شما را به مطالعه به شکل حرفه‌ای چندبرابر می‌کنند.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

در این مجموعه باارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و مفیدی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تألیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تأثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید به فردی کتابخوان تبدیل شوید و عادت کتابخوانی را به برنامه روزانه‌تان اضافه کنید، شنیدن این کتاب صوتی کمک زیادی به شما می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم می‌شنویم:

شاید علم تاریخ شما را شیفتهٔ خود کرده باشد و بخواهید از تاریخ جوامع گذشته باخبر شوید. شاید هم روان‌شناس یا داستان‌های علمی - تخیلی را ترجیح می‌دهید. فرقی ندارد. مهم این است که در رابطه با آن چه که دوست دارید مطالعه کنید. هیچ‌کس دوست ندارد عمرش را برای چیزی که دوست ندارد تلف کند. شاید خانواده‌تان بیشتر کتاب‌های داستانی می‌خوانند و شما شعر را ترجیح می‌دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه کتابخوان شویم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم؟

امیرمحمد پورجمالی
۱۴۰۰/۱۲/۷
مطالب کتاب به هیچ عنوان حرفه‌ای نیست. هر کسی که علاقه مند به مطالعه باشد در مدت کوتاهی همه آن‌ها را تجربه می‌کند.
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۹/۶
مطالب بدی نبود اطلاعاتی بود که میدونستم
اما خیلی خوبه وقتهای مرده مون رو به کتابخونی بگذرونیم
maryam Fathi
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
متشکرم🙏مفید و کاربردی بود
علی عامری
۱۴۰۱/۸/۲۵
رایگان بودن هم براش زیادِ
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.