معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟

چگونه به فروش محصولات و یا خدمات خود رونق ببخشیم؟ مرضیه قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟ برای افزایش میزان فروش در کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک پیشنهاداتی عملی ارائه می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟

فروش محصول و خدمات به مشتری به نظر آسان می‌رسد. به‌خصوص زمانی که محصول مناسبی برای عرضه در بازار داشته باشید. با این حال بسیاری از فروشندگان به چم‌وخم این کار آگاه نیستند و فروش کالا و محصول به مشتری برایشان سخت‌ترین کار دنیا به نظر می‌رسد. مرضیه قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟ راهکارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کیفیت و کمیت فروش خود را افزایش دهید.

بسیاری از فروشندگان انرژی و زمان زیادی را صرف بهبود مهارت‌های خود در فروش اجناسشان می‌کنند. اما به نتیجه‌ی دلخواه خود نمی‌رسند. فکر می‌کنید مشکل از کجا آب می‌خورد؟ پاسخْ کوتاه، سهل و ممتنع است: نداشتن استراتژی فروش.

نوع فعالیت و بزرگی یا کوچکی کسب‌وکار شما مهم نیست. توسعه و اجرای استراتژی‌های فروش است که برای بهبود عملکرد هر کسب‌وکاری ضروری است. در صورتی که بهترین اجناس را برای فروش در اختیار داشته باشید اما استراتژی مناسبی برای آن نداشته باشید، وقت، انرژی و هزینه‌ی زیادی را صرف ضرر و زیان خواهید کرد. این استراتژی فروش شماست که باعث می‌شود مشتری کسب‌وکار شما یا برعکس، کسب‌وکار یکی از رقبایتان را انتخاب کند.

در این خلاصه کتاب تعدادی از راهکارهای مفید برای بهبود و افزایش میزان فروش را بشنوید. مرضیه قریشی مطالب این اثر را از خلال مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است. این اثر را که در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد، با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کسب‌وکار و محصولی برای فروش به دیگران دارید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی درهای جدیدی از موفقیت به روی شما خواهد گشود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟ می‌شنویم

«اگر مشتری‌مداری بلد باشید، یک مشتری همیشه مشتری شما می‌ماند.» هنگامی که مشتریان محصول شما را خریداری می‌کنند، نباید رابطه‌تان با آن‌ها تمام شود. در واقع این تازه شروع رابطه مابین شماست. تلاش کنید تا رابطه‌ای قوی با مشتریان خود داشته باشید. این کار اعتماد و ارزش بیشتری به محصول شما اضافه می‌کند. به مشتریان بالقوه‌ی خود گاهی چیزهایی را که ممکن است رایگان عرضه کنید. برای مشتریان خوب خود تمایز قائل شوید. این مشتری‌های وفادار شایسته‌ی چیزی بیشتر از دریافت محصول خوب هستند. مشتری ایده‌آل شما اگر قبلاً از محصولتان استفاده کرده باشد، بیشتر مایل است آن را بخرد. یک ویدیوی کوتاه از محصولات خود تهیه کنید، یک قسمت از آن را به‌صورت رایگان به مشتریان بدهید و با این کار آن‌ها را برای خرید بعدی هیجان‌زده کنید. برای آن‌ها تخفیفات و مزیت‌هایی قائل شوید.

مشتریان خود را مطلع نگه دارید: اگر به‌زودی قصد فروش محصولاتتان را دارید، درمورد آن به مشتریان خود اطلاع دهید. به آن‌ها توضیح دهید که محصول جدید چه ویژگی‌هایی دارد و یا به‌روزرسانی سایتتان چه تفاوت‌هایی ایجاد می‌کند. آن‌ها با این کار خوشحال خواهند شد و اعتمادشان جلب می‌شود و حتی ممکن است خرید بیشتری انجام دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه بیشتر بفروشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟
نویسنده
مترجممرضیه قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟

حمید صفائی گوجه
۱۴۰۲/۹/۱۱
با عرض سلام خدمت کتاب دوستان عزیز، بنده که مبتدی هستم، دیدم و در واقع شنیدم که فرمول‌های خوبی جهت توسعه و تقویت، توسط این کتاب ارائه گردیده است.
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۳
در این خلاصه کتاب صوتی راهکارهایی برای فروش بیشتر به صورت تیتر وار و خلاصه ارائه شده است.
Nasirzadeh_ Official
۱۴۰۳/۱/۱۷
یک متن کامل به همراه نکات کلیدی که خلاصه شده بود
سلمان غلامی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خوب خلاصه بود.
ای کاش توضیح بیشتری داشت
محسن کشتکاران
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
این کتاب برای فروش عالی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.