معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی
قیمت:
۷۵۰۰۰ 37500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی

چکیده‌ای از پنج کتاب روانشناختی سودمند و مؤثر در خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی گردهم آمده‌اند تا شاه‌کلیدی باشند برای افزایش اعتماد‌به‌نفس و تقویت تلاش و پشتکار در مخاطبان خود. با شنیدن این اثر، مفهوم و مصداق خودشیفتگی را میان اطرافیان خود می‌یابید و راهکارهایی برای عبور از مسیرهای پرپیچ‌و‌خم زندگی خواهید آموخت.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی

اگر کمبود اعتمادبه‌نفس را در لحظه‌لحظه‌ی زندگی خود احساس می‌کنید، اگر هرروزه با انسان‌های خودشیفته‌ای در ارتباط هستید که نمی‌دانید چطور تأثیر منفی آن‌ها را در روحیه‌ی خود خنثی کنید، اگر به دنبال یگانه راز ثروت و موفقیت هستید یا اینکه راهنمایی نیاز دارید تا به کمک آن پشتکار خود را در تمام امور افزایش داده و خلاقیت را به بخشی انکارناپذیر از زندگی خود بدل کنید، وقت آن رسیده که خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی را به خود هدیه دهید.

اثر پیش‌رو مجموعه‌ای‌ست از پنج کتاب: در فراز و فرود زندگی از خلاقیت‌های انگیزه‌بخش استفاده کنید (Through the ups and downs)، نوشته‌ی سانیدی چاروسیا (Sunidhi Chaurasiya)، عجیب‌ترین راز (The strangest secret)، کتاب بی‌نظیر ارل نایتینگل (Earl Nightingale)، خود شیفته بودن پنهان (Covert narcissist) به قلم گریس لویس (Grace Lewis)، اعتماد به نفس (Self-Esteem) کتاب ارزشمند مایکل اسکات کی (Michel Scott Key) و سرانجام قدرت پشتکار (The Power of Consistency) راهنمایی کاربردی از متیوس گرا (Matheus Guerra) که نکته‌های مفیدی را در زمینه‌ی جنبه‌های گوناگون خودسازی و خودباوری به شما عرضه می‌کنند.

یاری رساندن به شما در راه موفقیت شخصی و شغلی، بهبود روابط اجتماعی مخاطبان در مواجهه با افرادی که دچار اختلالات شخصیتی هستند، ارتقای قدرت خلاقیت و انگیزه‌ی شما در امور گوناگون، همین‌طور افزایش عزت‌نفستان از اهداف تهیه‌ی خلاصه کتاب حاضر است. ممکن است بارها نام آثار این مجموعه به گوشتان خورده باشد اما به خاطر محدودیت زمانی، هرگز سراغی از این آثار روانشناختی نگرفته باشید. خب، فرصتی که منتظرش بودید، روبه‌روی شماست. پنج خلاصه کتاب از موفق‌ترین آثار خودسازی که شنیدن آن‌ها به زمان چندانی نیاز ندارد اما نکاتی را به شما می‌آموزد که زندگی‌تان را متحول می‌کند.

محمد نظمی، امیر پورطهماسبی، عیسی مادی و فاطمه عبدی‌زاده و گروه مترجمان نوژین، به ترتیب کار ترجمه‌ی خلاصه کتاب‌های صوتی در فراز و فرودِ زندگی از خلاقیت‌های انگیزه‌بخش استفاده کنید، عجیب ترین راز، اعتماد به نفس، قدرت پشتکار و خود شیفته بودن پنهان را برعهده داشته‌اند که با نثر روان خود، درک و دریافت این کتاب گویا را برای شما آسان‌تر کرده‌اند. نشر صوتی نوژین این اثر شنیدنی را با گویندگی جابر جاهد به مشتاقان حوزه‌ی موفقیت ارائه کرده است.

خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران کتاب‌های روانشناسی، با محوریت خودسازی، خودیاری و افزایش اعتمادبه‌نفس، با شنیدن اثر حاضر نکات بسیاری را از آن می‌آموزند. اگر مشتاق آثار روانشناختی هستید اما فرصت زیادی برای مطالعه ندارید، خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ارل نایتینگل بیشتر آشنا شویم

ارل نایتینگل، متولد 1921، نویسنده، سخنران و مجری برنامه‌های انگیزشی اهل آمریکا بود. این نویسنده که از همان کودکی با طعم تلخ فقر و مشکلات اقتصادی آشنا شده بود، همواره در بزرگسالی به دنبال فرمول ویژه‌ای می‌گشت که ثروت، فراوانی و موفقیت را برای انسان‌ها به همراه بیاورد. کتاب پرفروش «عجیب‌ترین راز» حاصل تحقیقات گسترده‌ای او درمورد نگرش افراد موفق نسبت به زندگی است.

نایتینگل تأسیس یک انتشارات الکترونیکی و ایجاد یک برنامه‌ی رادیویی پرطرفدار را نیز در کارنامه داشت. کتاب‌های «از همه جلوتر باش» و «راز شش کلمه‌ای موفقیت» از دیگر اثر او هستند. این کارآفرین برجسته در سال 1989 درگذشت.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی می‌شنویم

حتی وقتی کاری رو به درستی انجام می‌دید، شما از خودتون انتقاد می‌کنید و به این فکر می‌کنید که چه جور به نحو بهتری می‌تونستید اون کار رو انجام بدید. وقتی کاری رو اشتباه انجام می‌دید، احساس می‌کنید که هیچوقت نمی‌تونید هیچ کاری رو درست انجام بدید و دائم خودتون رو بی‌ارزش و کوچیک جلوه می‌دید. حالا به این سوال پاسخ بدید: آیا در پیش گرفتن روشی که گفتیم نسبت به خودتون بهتون هیچ کمکی کرده؟ آیا نحوه‌ی برخوردی که به شما گفتیم هیچ گرهی از مشکلات شما باز کرده؟ آیا با اتخاذ چنین رویکردی نسبت به خودتون، حالتون بهتر شده؟ آیا با چنین روشی، کیفیت زندگی شما به سمت بهتر شدن تغییر کرده؟

مگر اینکه شما یه ابرانسان باشید که از طریق منفی رشد می‌کنید. پُر واضحه که پاسخ شما به تمام این سؤالات یک «نه»‌ی قاطع باشه!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
اعتماد به نفس - قسمت اول
6 دقیقه
اعتماد به نفس - قسمت دوم
11 دقیقه
اعتماد به نفس - قسمت سوم
15 دقیقه
اعتماد به نفس - قسمت چهارم
10 دقیقه
اعتماد به نفس - قسمت پنجم
16 دقیقه
اعتماد به نفس - قسمت ششم
2 دقیقه
خودشیفته بودن پنهان - قسمت اول
3 دقیقه
خودشیفته بودن پنهان - قسمت دوم
17 دقیقه
خودشیفته بودن پنهان - قسمت سوم
18 دقیقه
خودشیفته بودن پنهان - قسمت چهارم
16 دقیقه
خودشیفته بودن پنهان - قسمت پنجم
2 دقیقه
عجیب‌ترین راز - قسمت اول
3 دقیقه
عجیب‌ترین راز - قسمت دوم
11 دقیقه
عجیب‌ترین راز - قسمت سوم
16 دقیقه
عجیب‌ترین راز - قسمت چهارم
21 دقیقه
عجیب‌ترین راز - قسمت پنجم
2 دقیقه
فرازوفرود زندگی - قسمت اول
2 دقیقه
فرازوفرود زندگی - قسمت دوم
19 دقیقه
فرازوفرود زندگی - قسمت سوم
18 دقیقه
فرازوفرود زندگی - قسمت چهارم
13 دقیقه
فرازوفرود زندگی - قسمت پنجم
1 دقیقه
فرازوفرود زندگی - قسمت ششم
2 دقیقه
قدرت پشتکار - قسمت اول
5 دقیقه
قدرت پشتکار - قسمت دوم
14 دقیقه
قدرت پشتکار - قسمت سوم
14 دقیقه
قدرت پشتکار - قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی
نویسنده، ، ، ،
مترجممحمد نظمی، امیر پورطهماسبی، عیسی مادی، فاطمه عبدی زاده
راویجابر جاهد
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۷۵۰۰۰ 37500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی

Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۷
کتابی بود متشکل از خلاصه چهار کتاب
کتاب اعتماد به نفس
خودشیفتگی
عجیب‌ترین راز
و فراز و فرود زندگی.
آهنگ‌های جالب و پرشوری هم داشت.
راوی هم عالی و با انرژی بود.
گوش دادن بهش خالی از لطف نیست. شاد باشید✌️
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.