معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت

خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت، مطالب دوره‌ای به تدریس دیو کرنشاو، سخنران، کارشناس مدیریت زمان و نویسنده‌ی آمریکایی را در بر دارد. کرنشاو با توصیف مفاهیم بنیادی و ارائه‌ی راهکارهایی به شما کمک می‌کند استعدادها، توانایی‌های شخصی و نقاط برجسته‌ی شخصیتِ خود را بشناسید و از آن‌ها برای رسیدن به پیشرفت حرفه‌ای و موفقیت شغلی بهره بگیرید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت

دیو کرنشاو (Dave Crenshaw) در خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت (Discovering Your Strength) از لزوم شناخت قابلیت‌ها و شیوه‌ی به‌کارگیری آن‌ها برای رسیدن به موفقیت می‌گوید. اگر درصدد هستید به موفقیت شغلی دست پیدا کنید، شناخت استعدادها و توانایی‌هایتان ضروری است. اینکه بدانید در چه کاری مهارت دارید، باعث می‌شود تا به‌سرعت در آن کار پیشرفت کرده و به سطح بالایی از رضایت شغلی دست پیدا کنید. اگر نمی‌دانید چطور باید نقاط قوت خود را کشف کنید، نگران نباشید. دیو کرنشاو در این خلاصه کتاب صوتی، راه‌های آن را به شما معرفی کرده است.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت

«من نمی‌دانم در انجام چه کاری خوب هستم.» شاید این جمله را بارها از دیگران شنیده‌ یا حتی خودتان هم آن را به زبان آورده باشید. شناسایی استعدادها، علاقه‌مندی‌ها، مهارت‌ها و آرزوهای هر فرد، نقش بسیار مهمی در پیشرفت‌های شخصی و شغلی وی دارد. با کشف نقاط قوت خود و به‌کارگیری یک استراتژی کاربردی، می‌توانید به هر نوع هدف شغلی که در سر دارید، دست پیدا کنید. کرنشاو در خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت، تمرین‌ها و راهکارهایی را ارائه کرده است که در رسیدن به این هدف به شما کمک می‌کند. آموزش‌های او، شما را توانمند خواهد ساخت تا میان استعدادها و حرفه‌تان انطباقی ایجاد کنید و وظایف شغلیِ خود را به شیوه‌ی بهتر و مؤثرتری به انجام برسانید.

دیو کرنشاو در خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت می‌گوید دریافته است که بسیاری از افراد از نقاط قوت و منحصربه‌فرد بودنِ توانایی‌های خود آگاه نیستند. او هم با شما موافق است. سخت است بفهمید در چه چیزی مهارت و استعداد دارید و در چه راهی می‌توانید از مهارت خود، استفاده کنید. اما این کار از نگاه او به ساده‌ترین شکل قابل انجام است. در پیِ آموزش‌های او خواهید توانست:

  • علایق، مهارت‌ها و استعدادهای خود را کشف کنید.
  • از عملکردهای خود، ارزیابی واقع‌بینانه‌ای داشته باشید.
  • نقاط قوت و موهبت‌های خود را در حرفه‌تان به‌ کار بگیرید.
  • بر مسیر شغلی خود متمرکز شده و بر سرعت و کیفیت آن تأثیر بگذارید.

به باور دیو کرنشاو، بازدهِ کاری افراد، هنگامی که به کار مورد علاقه‌ی خود مشغولند، بالاتر می‌رود و تمرکز و دستاوردهای آنان ارتقا می‌یابد اما موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ او در خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت می‌گوید اگر فردی به کار خود علاقه نداشته باشد، خود را فاقد مزیت‌ها و قابلیت‌های لازم برای انجام آن کار می‌بیند و اندک‌اندک دلسرد شده، بهره‌وریِ وی کاهش می‌یابد و در نهایت، یا خود استعفا می‌دهد یا اخراج می‌شود. هنگامی که کار برای فرد معنای بیشتری داشته باشد، تمرکز و توانایی او برای انجامِ آن افزایش می‌یابد و به نتایج مطلوب‌تری نیز دست پیدا می‌کند. رسیدن به موفقیتی متعادل و پایدار از این طریق با سهولت بیشتری امکان‌پذیر است.

خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت توسط جمعی از مترجمان، به زبان فارسی برگردانده شده و شادن پژواک، آن را با خوانش مهبد قناعت‌پیشه منتشر کرده است.

خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی راهی برای رسیدن به موفقیت بیشتر در شغل خود هستید و علاقه‌مندید گام‌به‌گام در مسیر پیشرفت حرفه‌ای به جلو حرکت کنید، شنیدنِ خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت می‌شنویم

احتمالاً شنیدین که می‌گن کارِ مورد علاقه‌ات رو انجام بده تا ثروت به سمتت سرازیر بشه. خیلی خوبه که هم کارِ مورد علاقه‌تون رو انجام بدین هم کلی پول نصیب‌تون بشه و هم توی کارتون آدم خوب و موفقی باشین. در واقع باید بگم واقعیتِ قدرتمندی پشتِ همین جمله است. ولی واقعیت اینه که خیلی‌ها با وجود اینکه کار مورد علاقه‌شونم رو هم دارن انجام می‌دن، اما زندگیِ خوبی ندارن. گاهی شرایط فیزیکی لازم رو برای رسیدن به موفقیت ندارن. مثلاً خیلی‌ها عاشق ورزش‌اند اما فیزیک و شرایط بدنی‌شون مانع از موفقیتِ اونها در ورزش می‌شه. گاهی هم دلیلش اینه که بازار کاری که دوست دارند از آدم‌های دیگه اشباع شده. مثلاً من خودم عاشق موسیقی‌ام و در حال حاضر، میلیون‌ها موزیسینِ دیگه هم توی دنیا مشغول فعالیت‌اند. علاقه به‌تنهایی تضمینی برای موفقیت در مسیر حرفه‌ای نیست گرچه عنصر حیاتی‌ایه. خیلی‌ها شغل‌شون رو صرفاً به‌خاطر پول انتخاب می‌کنند و به سمتش می‌رن. در این صورت ممکنه به‌خاطر بی‌علاقگی به کارشون، کم‌کم ناامید بشن. عملکرد خوبی نداشته باشن و حتی ممکنه استعفا بدن. اما احتمالاً جمله‌ی اصلی رو باید این‌طوری تغییر بدیم: کار مورد علاقه‌تون رو انجام بدین تا پول به سمت‌تون سرازیر بشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
قسمت اول
1 دقیقه
قسمت دوم
3 دقیقه
قسمت سوم
6 دقیقه
قسمت چهارم
5 دقیقه
قسمت پنجم
4 دقیقه
قسمت ششم
3 دقیقه
قسمت هفتم
4 دقیقه
قسمت هشتم
2 دقیقه
قسمت نهم
5 دقیقه
قسمت دهم
2 دقیقه
قسمت یازدهم
3 دقیقه
قسمت دوازدهم
4 دقیقه
قسمت سیزدهم
5 دقیقه
قسمت چهاردهم
4 دقیقه
قسمت پانزدهم
3 دقیقه
قسمت شانزدهم
2 دقیقه
قسمت هفدهم
1 دقیقه
قسمت هجدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دستیابی به قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.