معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما

قوی‌ترین توانایی انسان را با کمک خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما باز یابید. ژوزف مورفی به شما کمک می‌کند تا با تغییر باورهای خود تکنیک‌های قدرتمندی را برای تغییر زندگی بیاموزید. کتاب قدرت ذهن شما از زمان انتشار در سال 1963 جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری بوده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما

خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما (The Power of Your Subconscious Mind) یکی از درخشان‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های خودیاری معنوی است که به شما کمک می‌کند ترس‌های خود را از بین ببرید، بهتر بخوابید و لذت بیشتری از روابط خود ببرید. ژوزف مورفی (Joseph Murphy) به شنوندگان خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما کمک می‌کند تا زندگی شادتری داشته باشند. تکنیک‌هایی که در این کتاب صوتی مطرح می‌شوند بسیار ساده و عملی هستند. گوش دادن و عمل کردن به راهکارهایی که ژوزف مورفی ارائه می‌دهد برای بهبود روابط، اصلاح امور مالی و افزایش رفاه جسمی کافی به‌نظر می‌رسد.

دکتر ژوزف مورفی در خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما توضیح می‌دهد که رویدادهای زندگی درواقع نتیجه‌ی عملکرد ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه است. او تکنیک‌هایی عملی پیشنهاد می‌دهد که از طریق آن‌ها فرد می‌تواند سرنوشت خود را تغییر دهد. انرژی اعجاب‌آور ناخودآگاه نیاز به هدایت دارد و کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما با توجه به سال‌ها تحقیق ژوزف مورفی راه‌هایی برای هدایت این نیروی عظیم پیشنهاد می‌دهد. مطالعه‌ی ادیان مختلف به ما نشان می‌دهد که قدرت بزرگی در پس تمام زندگی معنوی نهفته است و هر یک از ما با تمرین کافی توانایی به‌کار گرفتن این قدرت‌ها را داریم.

فرایند یادگیری فعال عموماً با استفاده از بخش خودآگاه ذهن و با استفاده از آموزش‌های سنتی اتفاق می‌افتد. با این وجود بخش ناخودآگاه ذهن از بدو تولد و بدون توقف در کنار خودآگاهی مشغول به کار است. کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما تلاشی است برای استفاده از توانایی‌های ذهن ناخودآگاه در برخورد با موقعیت‌ها و افراد مختلف. اگرچه افکار منفی همیشه به سراغ همه‌ی افراد می‌آیند، اما ژوزف مورفی در خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما یاد می‌دهد که چگونه با استفاده از قدرت ذهن ناخودآگاه این افکار منفی را تغییر دهیم. دعا کردن پیش از خواب و فرستادن انرژی مثبت برای دیگران از راهکارهایی است که می‌تواند زندگی بهتری برای شما بسازد. چراکه انرژی‌ای که از جهان دریافت می‌کنید از جنس همان انرژی‌ای است که برای دیگران می‌فرستید.

کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما می‌تواند به‌عنوان کتابی برای کمک به کسانی استفاده شود که انگیزه‌ی کافی برای فرارفتن از سپرهای دفاعی خود ندارند. کسانی که از عملی کردن افکار خود می‌ترسند با گوش دادن به خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما می‌توانند با به‌دست‌گرفتن نیروی ذهن ناخودآگاه افکار مثبت خود را تبدیل به واقعیت کنند. ژوزف مورفی آموزه‌های خود را به بخش‌های کوچکی تقسیم کرده است و برای هر مسئله مثالی مطرح می‌کند. پس از هر بخش مسائل مطرح‌شده جمع‌آوری و خلاصه شده‌اند.

انتشارات آسمان نیلگون ترجمه‌ی حوا میرمحمدیان از کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب با صدای هوتن شاطری‌پور و توسط انتشارات جیحون تهیه شده است. ژوزف مورفی در این کتاب تلاش می‌کند تا دنیایی از موفقیت، شادی، سعادت و آرامش را برای شنوندگان خود فراهم کند.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب‌های صد خلاصه‌ی برتر

در مجموعه‌ی صد خلاصه‌ی برتر کتاب‌های تأثیرگذار و پرفروش متنوعی به‌صورتِ خلاصه کتاب صوتی منتشر شده‌اند. این مجموعه که تنوع بسیاری دارد برای در دسترس قرار دادن کتاب‌هایی که موردتوجه مخاطبین قرار گرفته است تهیه شده. در مجموعه‌کتاب‌های صوتی صد خلاصه‌ی برتر مخاطبین می‌توانند به نسخه‌ی صوتی کتاب‌های معروف و پرطرفداری گوش دهند که فرصت مطالعه‌ی کامل آن‌ها را نداشته‌اند. در این مجموعه، خلاصه‌ی صوتی کتاب‌هایی همچون «کفش‌باز»، «حافظه نامحدود»، «روش گرگ»، «کیمیاگر»، «مردی به نام اُوه»، «من پیش از تو»، «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «دنیای سوفی» در کنار تعداد زیادی کتاب دیگر ارائه شده‌اند.

خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما برای چه کسی مناسب است؟

کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما در ژانر موفقیت و خودسازی است. این کتاب برای کسانی مفید است که به‌دنبال آرامش، امنیت روانی و ارتباط صادقانه با دیگران هستند.

با ژوزف مورفی بیشتر آشنا شویم

دکتر ژوزف مورفی در می 1898 در ایرلند به دنیا آمد و در سال 1981 درگذشت. دکتر مورفی در جوانی به ایالات متحده‌ی آمریکا مهاجرت کرد و در نیویورک به‌عنوان داروساز مشغول شد. مورفی در نیویورک به کلیسای «شفادهنده‌ی مسیح» که بخشی از کلیسای علوم الهی است پیوست. در سال 1940 به لس‌آنجلس نقل‌ِمکان کرد و آنجا با «ارنست هولمز» شروع به تدریس در شعبه‌های مختلف مؤسسه‌ی علوم دینی کرد. ژوزف مورفی در سال 1949 به نمایندگی کلیسای «علوم الهی لس‌آنجلس» برگزیده شد. مورفی که با برداشت‌های سنتی از مسیحیت مخالف بود، کلیسای خود را در لس‌آنجلس تأسیس کرد و پیام‌آور امید و خوش‌بینی گردید. ژوزف مورفی مدرک دکتری خود در روان‌شناسی را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافت کرد. علاوه بر خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما کتاب‌های متنوع دیگری از ژوزف مورفی به فارسی ترجمه شده است. کتاب‌های «جادوی ذهن» و «قدرت جذب ثروت: چگونه ثروت را جذب کنیم» از این نمونه‌ها هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما می‌شنویم

موفقیت به معنای زندگی موفق است. دوره‌ی بلندمدت آرامش، شادمانی و لذت در این زندگی را موفقیت می‌نامند. چیزهای واقعی زندگی مانند آرامش هماهنگی یکپارچگی امنیت و خوشحالی غیرقابل لمس هستند. آن‌ها از اعماق خود انسان نشأت می‌گیرند. اندیشیدن به این ویژگی‌ها این گنج‌های بهشتی را در ناخوداگاه ما نهادینه می‌کند.

سه قدم برای رسیدن به موفقیت را برایتان شرح می‌دهم:

اولین قدم آن است که بدانید چه کاری دوست دارید انجام دهید و سپس آن را انجام دهید؛ موفقیت این است که کارتان را دوست داشته باشید.

قدم دوم برای رسیدن به موفقیت این است که در بعضی شاخه‌های کاری خاص به تخصص دست یابید و بیش از هر کس دیگری درباره‌ی آن اطلاعات به دست آورید. برای مثال اگر مرد جوانی شیمی را به‌عنوان حرفه‌ی خود انتخاب کند باید بر روی یکی از شاخه‌های فراوان آن در این رشته تمرکز کند.

قدم سوم مهمترین قدم است است؛ شما باید مطمئن باشید که کاری که می‌خواهید انجام دهید فقط به موفقیت شما منجر نمی‌شود. خواسته‌ی شما نباید خودخواهانه باشد. باید به نفع بقیه انسان‌ها نیز باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
4 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
فصل اول تا فصل چهارم
19 دقیقه
فصل پنجم تا فصل هشتم
19 دقیقه
فصل نهم تا فصل یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما
نویسنده
مترجمحوا میر محمدیان
راویهوتن شاطری پور
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما

محسن ستاری
۱۴۰۲/۹/۸
در مورد قانون جذب میگه هر بذری که تو مغزمون بکاریم همونو برداشت میکنیم و ما آن چیزی میشویم که اندیشه آن را در ذهنمون میپرورانیم و در قران هم آمده که انسان مومن باید همیشه و حتی در بدترین شرایط شاد باشد و نگرانی و ناراحتی را در قلب و ذهنمون راه ندهیم و مثبت اندیش باشیم و از هرچیزی که بترسیم به سرمان می‌آید
ارکیا اهنی
۱۴۰۲/۹/۳
بنده ازاین دست کتاب‌ها رو مطالعه کردم ولی مهم اینه که در زندگی پر مشغله امروزی باید هوشیار بود تا بتوان مطالب رو در زندگی به کار بست و نتیجه گرفت و ضمناً همیشه باید در مسیر راه استمرارو صبر داشته باشیم. از کتاب راه سپاسگزارم
ناهید سلطانی
۱۴۰۲/۷/۱۸
مانند سایر آثار آقای ژوزف مورفی این اثر هم عالیه. درسته خلاصه هست اما لب مطلب ادا شده و کاملا ما رو به درک ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه میرسونه. تکنیکهای اندک اما خوبی داره برای غلبه بر برخی موانع ذهنی مانند ترس.
در مجموع توصیه میکنم مطالعه بفرمایید.
وحید جودی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
سلام این کتاب نشانه‌هایی از قدرت خداوند رو به من معرفی کرد، کمک کرد بهتر خودم رو بشناسم و اینکه قدرت وجودی انسان رو درک کنم. در پایان همچنان نمی‌دانم و راه زیادی در پیش دارم.
Hoori
۱۴۰۲/۶/۲۶
کتاب‌های آقای ژوزف مورفی بسیار مفید هست و اطلاعات بسیار خووبی در مورد کارکرد ذهن و ضمیر ناخودآگاه میده و البته بخاطر تمرین‌هایی که میده، کاربردی هم هست.
rohallah Khierandish
۱۴۰۲/۱/۱۹
کتاب نسبتا خوبی است در واقع خلاصه از کتاب اصلی هست نسبت به قیمت خوبه اگر می‌خواهید کامل درک مطلب کنید کتاب کامل و اصلی با همین عنوان را در کتابراه بخوانید
Ramtin
۱۴۰۲/۳/۱۷
زیبا وپند اموز وجذاب اگر هرشب گوش شود هنوز کم است باید آنقدر تکرار شود تادر ذهن و جسم مانگار شود برگ برگ آن را باید حفظ نمود
Hamid Reza Sadeghi
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
درود بر شما خوبان روزگار
کتابی عالی برای بارور نمودن ذهن ناخودآگاه هر شخصی با هر تفکری با مطالب ناب تاثیر گذار
فرزانه رادافشار
۱۴۰۲/۹/۲۹
آموزنده بود، ماانسانها هنوز از قدرت ذهن خودآگاهی نداریم، و شنیدن این دست کتابها، میتونه خیلی کمک کنه
Amir.v
۱۴۰۲/۸/۹
خیلی مختصر و کوتاه در مورد ذهن ناخودآگاه صحبت شده ولی تمام کلیاتی که باید در مورد ذهن ناخودآگاه بدونید ذکر شده.
محبوبه ریحانی
۱۴۰۲/۵/۴
کتاب خوبی بود و میشه ازش استفاده‌های لازم رو برای برقراری ارتباط با ذهن خودآگاه و ناخودآگاه رو بدست آورد
نسترن
۱۴۰۲/۱۱/۶
تا حدودی کتاب هایش تکراریه چون در مورد ذهن ناخودآگاه توضیح میده
ارزش گوش دادن داره نوت برداری کنید
فرزانه عبدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
مطالب تکراری هست چیز جدیدی نمیکه داخل شبکه‌های اجتماعی پر از این جملات درکل مطالب جدیدی نداشت
Amir
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
عالی بود عالی خیلی چیزها رو یاد گرفتم پیشنهاد میکنم تهیه کنید.
Zgh
۱۴۰۲/۹/۲۶
این کتاب واقعا راهنمای خوبی درباره ذهن ناخودآگاه است
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.