معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟: آشنایی با انواع شرکت و روند ثبت شرکت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟: آشنایی با انواع شرکت و روند ثبت شرکت
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟: آشنایی با انواع شرکت و روند ثبت شرکت

اگر قصد راه‌اندازی شرکت خودتان را دارید، اطلاعاتی که علیرضا مرادی در خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟ گردآوری نموده است، برایتان مفید خواهد بود. این اثر در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟

لحظه‌ای در زندگی بعضی از ما پیش می‌آید که تصمیم می‌گیریم کسب‌وکار خودمان را راه بیندازیم، رئیس و کارمند خودمان باشیم و به سمت ایده‌آل‌های شغلی که در ذهن داریم قدم برداریم. اما ممکن است با پرس‌وجویی ساده از شرایط و بایدها و نبایدهای راه‌اندازی و ثبت یک شرکت یا مؤسسه، و با آگاه شدن از دشواری مسیر پیش رو قید ادامه دادن را بزنیم و از رویاهایی که در سر داریم دست بکشیم. علیرضا مرادی در خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟ راه و چاه‌های راه‌اندازی یک کسب‌وکار را توضیح می‌دهد و در این زمینه نکات مفیدی را در اختیار شما می‌گذارد.

پیش از آن که اولین قدم‌های ثبت شرکت خود را بردارید، لازم است درباره‌ی انواع شرکت‌های ثبتی در ایران اطلاعاتی داشته باشید. شرکت‌های سهامی، شرکت‌های نسبی، شرکت‌های تضامنی، شرکت‌هایی با مسئولیت محدود، شرکت‌های مختلط و... برخی از مواردی هستند که در این خلاصه کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود.

علیرضا مرادی مطالب خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟ را از خلال مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را منتشر نموده است. این خلاصه کتاب صوتی را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید درمورد چگونگی ثبت شرکت و انواع آن اطلاعات مفیدی را به دست بیاورید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟ می‌شنویم

مشخص کردن شعبه‌ها در صورت وجود: چنانچه شرکت شما دارای شعبه‌های دیگری نیز در شهر خود و یا سایر شهرهای دیگر است می‌بایست تمامی مشخصات مربوط به این شعبه‌ها را نیز در این مرحله ثبت کنید. اگر شعبه ندارید بنابر این نیازی هم به اطلاعات ندارید.

ارائه‌ی اساس‌نامه: در این مرحله و پس از تأیید تمامی موارد و اطلاعات، از شما در خواست می‌شود که اساس‌نامه و شرکت‌نامه را در سایت آپلود کنید. اساس‌نامه و شرکت‌نامه‌ی شرکت‌ها، فرم‌های پیش‌فرض دارند که فقط باید آن‌ها را پر کنید و در نهایت اگر خواستید می‌توانید قوانین مخصوص شرکت‌ خودتان را به آن اضافه کنید. حالا باید تصویری برابر اصل شده از اساس‌نامه خود را در سایت اداره‌ی ثبت شرکت‌ها بارگذاری کنید. از اینجا به بعد کار اصلی‌تان تمام است و فقط باید منتظر باشید تا اداره‌ی ثبت شرکت‌ها از شما بخواهد مدارک را برای آن‌ها ارسال کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
چگونه شرکت ثبت کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟: آشنایی با انواع شرکت و روند ثبت شرکت
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟

احمد رشنو
۱۴۰۲/۱۱/۲
خوب اما نیاز به نکات بیشتری دارد، خیلی کلی گویی کرده اند
جورج واشینگتن
۱۴۰۱/۱۱/۵
خوب بودولی به صورت خیلی کلی گفته بود.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه شرکت ثبت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.