معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟

اگر با حجم بالایی از استرس زندگی می‌کنید، نه‌تنها آرامش، بلکه سلامتی شما نیز در معرض خطر قرار دارد. بهار خرم در خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟ راهکارهایی را ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فشار روانی ناشی از استرس را در خود مدیریت و رفع‌ورجوع کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟

در شرایطی قرار داریم که حتی آسوده‌خیال‌ترین افراد نیز از استرس و فشار روانی در امان نیستند. شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، در کنار مسائل شخصی سبب به وجود آمدن استرس در اشکال و سطوح گوناگون در ما شده است. بسیاری از ما در سراسر زندگی خود با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم که می‌توانند استرس‌زا، طاقت‌فرسا و عذاب‌آور باشند. چالش‌هایی که احساساتی قوی از جنس اضطراب را در بزرگسالان و کودکان پدید می‌آورند. ممکن است برخی افراد به‌طور ژنتیکی از دیگران مضطرب‌تر باشند و همواره در پس‌زمینه‌ی تمام احوالشان، در حال تجربه کردن استرس باشند. و ممکن است پس از به وقوع پیوستن رویدادی آسیب‌زا، افراد دچار استرس شوند و تا مدت‌ها با عواقب آن دست‌وپنجه نرم کنند. یادگیری راه‌های سالم برای مقابله با استرس و تسلط به شرایط می‌تواند به شما کمک کند تا از پیامدهای منفی آن در امان بمانید. در خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟ برخی از این راهکارها را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

علائم استرس ممکن است فیزیکی یا احساسی باشد. بسته به شرایط هرکس و حجم استرس این نمود در افراد گوناگون با یکدیگر متفاوت است. اما برخی از شایع‌ترین این پیامدها عبارتند از: تغییر در اشتها، انرژی، تمایلات و علایق، مشکلات خواب، کاهش تمرکز، اختلال در تصمیم‌گیری، افزایش ضربان قلب، زخم معده، تمایل به استفاده از مواد مخدر و... با مدیریت استرس می‌توانید این علائم و پیامدها را به حداقل برسانید. در این زمینه شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

فراموش نکنید که ابتلا به استرس و اضطراب، مانند دیگر احساسات انسانی همچون اندوه، خشم، ترس و شادی واکنش طبیعی بدن ما نسبت به برخی از وقایع است. بروز استرس در هنگام وقوع رویدادهای آسیب‌زا مانند وقایع تروریستی، بلایای طبیعی یا بیماری‌های همه‌گیر طبیعی است. حتی ممکن است افراد پس از گذر از این تجارب نیز کماکان با استرس درگیر باشند. در خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟ راه‌هایی ارائه شده است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به خود، دیگران و جامعه‌ی خود در مدیریت استرس کمک کنید.

بهار خرم مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده است. این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه و منتشر شده و در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم در زندگی‌تان در حال دست‌وپنجه نرم کردن با استرس هستید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟ می‌شنویم

آخرین طبقه از هرم مازلو، هدف نهایی تمامی انسان‌ها از وجودشان است. تحقق بخشیدن به پتانسیل خود و این که در بهترین حالت خود باشند. هنگامی که قادر به انجام این کار هستید، می‌توانید تا رویاهایتان را تعقیب کنید و خودمختار باشید. خلاقیت داشته و در کنار آن خودجوش باشید و در فعالیت‌هایی که دوستشان دارید و برایتان معنی دارند شرکت کنید.

اگر خودآزاری بزرگترین علت استرستان است، از خود بپرسید آیا احساس می‌کنید که مانعی بر سر راهتان است؟ و یا احساس می‌کنید که با تمام پتانسیل درونی‌تان نمی‌توانید زندگی‌تان را بگذرانید و می‌توانستید خیلی بهتر از این‌ها باشید؟ آیا رؤیایی در سر دارید؟ آیا عمیقاً تمایل دارید که دنیایی که در اطرافتان است و تا الان برای عوض کردنش وقفه می‌انداختید و یا مانع‌هایی که داشتید را عوض نمایید؟

اگر احساس می‌کنید که به این علت که نمی‌دانید چه کاری باید انجام دهید در حال عقب‌نشینی هستید و یا اگر خود را به‌واسطه‌ی دنبال کردن رؤیاهایتان، ارزش‌گذاری می‌کنید، لازم است تا بدانید که شما در حال تجربه کردن یک بحران اساسی در اواسط عمرتان هستید، پیدا کردن راه حل مناسب در این زمینه بزرگترین چالش شما خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
چگونه استرس را مدیریت کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟
نویسنده
مترجمبهار خرم
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟

سوفی برزگوین
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
گوینده بسیار عالی بود کارش
و نوع خوندنش قابل فهم کرده بود کتاب رو.
من از این کتاب نوت برداری کردم و تا الان این کتاب رو دارم توی زندگیم به کار می‌برم و واقعا کمک کننده بوده و استرسمو خیلی کم کرده. اگه واقعا چیزایی که گفته رو توی زندگی به صورت پیگیر به کار ببرید، بنظرم واقعا نتیجه میگیرید.
میلاد موحدی
۱۴۰۲/۵/۱۱
کلمات به بهترین شکل بازگو شده معانی را دلنشین تر کرده، ممنون از عوامل
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه استرس را مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.