معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق

دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق بر این عقیده است که تمام افراد از ذهنیتی خلاق برخوردار هستند. تفاوت میان آن‌ها در نداشتن یا داشتن خلاقیت نیست؛ بلکه در میزان فاصله گرفتن از ذهنیت و تفکر خلاق است. گاهی در زندگی از مسیر خلاقیت فاصله می‌گیریم و به‌مرور تصور می‌کنیم که فاقد این توانایی هستیم و خلاقیت فقط متعلق به دیگران است. این کتاب به ما کمک می‌کند تا مجدداً به این مسیر بازگردیم و ما نیز یکی از این دیگرانی باشیم که موفقیت را تجربه می‌کنند.

درباره خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق

حتی زمانی که تلاش و برنامه‌ریزی خاصی نمی‌کنیم، ذهن ما در برابر چالش‌های مختلف، راه‌حل‌های متنوعی را طراحی می‌کند. برای مثال اگر روزی در کار همیشگی و هررزوه‌ی خود با مانعی جدید روبه‌رو شویم، ذهنمان بی‌کار نمی‌نشیند و به‌سرعت راهی جدید برای عبور از آن مانع را پیشنهاد می‌کند. دیوید کاکس (David Cox) در خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق این‌گونه راه‌حل‌یابی‌ها را مراحل اولیه و پایینی خلاقیت می‌داند و معتقد است که تفکر ما توانایی‌هایی بسیار فراتر از این سطح را دارد. این کتاب درواقع بخشی از کتاب تفکر خلاق (Creative Thinking For Dummies) است.

به نظر دیوید کاکس، تمام انسان‌ها خلاق هستند و اساساً خلاق زاده شده‌اند. همه‌ی آن‌ها کم‌وبیش در موقعیت‌های مختلف زندگی، ناخودآگاه از تفکر خلاق بهره می‌برند و به همین شکل به موفقیت دست می‌یابند و زندگی خود را ادامه می‌دهند. اما زمانی که این فرایند را دقیق‌تر بررسی کنند و آگاهانه قدرت خلاقیت خود را به کار بگیرند، قادر خواهند بود که گام‌های بسیار بلندتری در مسیر موفقیت بردارند. دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق به ما کمک می‌کند تا نسبت به این فرایندهای تفکر خود آگاه شده و از نهایت امکاناتشان بهره‌مند شویم.

اگر بتوانیم الگوی خلاقیت و تفکر خلاق را کشف کنیم، در موارد مختلفی ما را یاری خواهد کرد. برای مثال می‌توانیم در زمان‌هایی که مشکلی رخ نداده و مانعی بر سر راهمان قرار نگرفته هم از این الگو استفاده کرده و چیزهای جدیدی ابداع کنیم. ما می‌توانیم برای وسایلی که سال‌هاست اختراع شده و کاربرد خاصی دارند، موارد استفاده‌ی جدیدی کشف کنیم و به همین ترتیب دریچه‌های کشف‌نشده‌ای را بر روی زندگی خود باز کنیم.

خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق را نشر صوتی نوار با صدای مریم بنایی و براساس ترجمه‌ی فیروزه زارع فراشبندی و خسرو زارع فراشبندی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب که ازجمله کتاب‌های مجموعه‌ی دامیز هست را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که دانش را ارزشمند می‌دانند. این بستر برای آموزش هرچیزی به روش آسان و تبدیل مسائل سخت‌فهم به مسائل ساده و کاربردی طراحی شده. این مجموعه با نگارش تخصصی، ارائه‌ی تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند در کتاب‌های خود، خوانندگان را یاری خواهد کرد تا با خیال راحت دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش به‌عنوان سوخت مناسب برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علوم آکادمیک، روان‌شناسی، تجارت و کسب‌وکار، درآمد و سرمایه، سلامت جسمی و روانی، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «تقویت هوش هیجانی»، «مدیریت مؤثر زمان»، «مهارت‌های مذاکره» و «ابرغذاها» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌هایی با مضامین روان‌شناسی، خودسازی، موفقیت و پرورش خلاقیت علاقه دارند می‌توانند در مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای خود از خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق بهره بگیرند.

با دیوید کاکس بیشتر آشنا شویم

دیوید کاکس از نام‌های آشنا در حوزه‌ی کسب‌وکار است. او سال‌هاست که در زمینه‌ی کسب‌وکار خلاق مشاوره ارائه می‌دهد و در حوزه‌ی برنامه‌ریزی عصبی-کلامی (NLP) فعالیت می‌کند. دیوید کاکس همچنین مدت زیادی را به تدریس در زمینه‌ی تکنیک‌های تأثیرگذاری و تغییر در نظرات و رفتارهای مشتریان پرداخته. تحصیلات او در رشته‌ی روان‌شناسی بالینی و همچنین هنرهای زیبا بوده است. دیوید کاکس در فضای همین رشته‌ها اهمیت خلاقیت را درک کرده و آن را در ذهن خود تئوریزه کرده است. مدتی بعد از تحصیل در این رشته‌ها بود که او مشغول فعالیت در حوزه‌ی بازاریابی شد و با شرکت‌های مشهوری مثل اریکسون و لگو همکاری کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق می‌شنویم

اگر تلاش کنید می‌توانید شواهد مخفی‌تری از خلاقیت را بیابید. گاهی خلاقیت از دیده‌ها پنهان است و باید آن را پیدا کرد. برای مثال بیشتر دیوارنویسی‌ها، کلمات زشت و ناراحت‌کننده‌ای است که در مکان‌های عمومی و به قصد آزار دیگران نوشته شده. اما گاهی الماس‌های تراش‌نخورده‌‎ای از تفکر برتر و خلاق در میان آن‌ها دیده می‌شود...

دفعه‌ی بعد که با چیزی نامعمول مواجه می‌شوید، چه یک نقاشی دیواری باشد، چه یک ماشین دست‌کاری‌شده یا حتی لباس عجیبی که نوجوانی پوشیده است، به‌سرعت آن را محکوم نکنید. بلکه سعی کنید نگاهی عمیق‌تر به آن بیندازید و ببینید سعی دارد چه چیزی به شما بگوید. ممکن است خودتان را شگفت‌زده کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
62 دقیقه
ذهنيت خلاق
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق
نویسنده
مترجمخسرو زارع فراشبندی، فیروزه زارع فراشبندی
راویمریم بنایی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ذهنیت خلاق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.