معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟

خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟ نسخه‌ی دوبله‌شده‌ی سمیناری از نیدو کوبین با موضوع راهکارهای افزایش فروش و موفقیت در تجارت است. ایده‌های این سمینار برگرفته از یکی از کتاب‌های کوبین است که پس از انتشار، از سوی نشریه‌ی پول بهترین اثر سال لقب گرفت.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم:

فروشنده‌ی خوب و حرفه‌ای باید دارای مجموعه‌ای از خصلت‌های متنوع باشد. او باید همزمان که سرشار از اعتماد به نفس است، از گستاخی حذر کند؛ توأمان که خوب حرف می‌زند، فریبکار به نظر نرسد؛ و در عین صداقت، عیب‌های محصولات خود را ناچیز و مزایای آن را بزرگ جلوه دهد. چنین شخصیتی بی‌تردید در کار فروشندگی موفق خواهد بود. اما به راحتی نمی‌توان به آدمی که وصف کردیم بدل شد.

نیدو کوبین (Nido Qubein) یکی از متخصصانِ مطرح در حوزه‌ی فروش و بازاریابی است که تاکنون از سوی بسیاری از نشریات اقتصادی، به عنوان آموزگاری برجسته مورد تمجید قرار گرفته است. او در خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟ آموزه‌های خود در زمینه‌ی کار فروشندگی را به شکلی موجز و مختصر بیان داشته است. اثر حاضر در واقع متن یکی از سمینارهای کوبین است که توسط لیلا نظری به فارسی برگردانده شده، و با صدای مسعود خواجه‌وند خوانده شده است.

چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟ اثری سرشار از نکات آموزنده برای تمام آن دسته از افرادی است که سودای کسب ثروت از طریق کار فروشندگی را در سر می‌پرورانند. اگر شما نیز جزو همین گروه از اشخاص هستید، حتی برای لحظه‌ای در تهیه‌ی این کتاب درنگ نکنید.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به دنبال پیشرفت و ترقی در کار فروشندگی‌اند، بی‌شک از مطالب موجود در اثر حاضر بهره‌های فراوانی خواهند برد.

با نیدو کوبین بیشتر آشنا شویم:

وی تاجری موفق، سخنرانی زبردست و آموزگاری دلسوز است که از سال 2005 تا امروز ریاست High Point University را عهده‌دار بوده. او که این روزها 73 سالگی را پشت سر می‌گذارد، بیش از پیش سرگرمِ به اشتراک گذاشتن آموزه‌هایش با علاقه‌مندان جوان و تاجران تازه‌کار است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم می‌شنویم:

وقتی شما محصولات خوب و یه برنامه‌ی تجاری عالی دارین و تو این سمینارها هم شرکت می‌کنید، حتماً موفق می‌شید. اینو هم می‌خوام بگم که قرن 21 به مرد و زنی که اعتماد به نفس ندارن هیچ رحم و شفقتی نشون نمی‌ده. افراد بااعتماد به نفس به زندگی ارزش می‌دن، می‌خوان اهدافشون تحقق پیدا کنه، و از نردبان ترقی بالا برن و به آرزوهاشون برسن.

سوالی که امروز باید براش جواب پیدا کنید، اینه که چطوری اعتماد به نفس پیدا کنید. چطور بفهمیم آدم با اعتماد به نفسی هستیم. جوابش خیلی خیلی ساده‌ست. در واقع، شایستگی ما رو به اعتماد به نفس می‌رسونه. منظورم اعتماد به نفس الکی و پوچ نیست: اون وقت‌هایی که هیجان‌زده می‌شین، بالا و پایین می‌پرین و جیغ می‌کشین و به سی‌دی‌های انگیزشی گوش می‌دین و لبخند می‌زنین...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
52 دقیقه
چگونه به یک فروشنده‌ی حرفه‌ای تبدیل شویم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویمسعود خواجه وند
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟

مریم قصبه
۱۴۰۱/۷/۲۰
بسیار بسیارعالی بود. گوینده‌ی فوق العاده‌ای داشت که به خوبی حس نویسنده‌ی کتاب رو به مخاطبش انتقال میده. بسیار موثر ومفید بود وبه هیچ وجه مطالبش تکراری نبود، با اشاره به خاطرات وداستانهای واقعی خیلی خوب پیام نویسنده ومطالب آموزشی درما درونی ودر ذهن ماندگار میشه. البته من عادت خوب نکته برداری از کتاب وخواندن بلند آن مطالب رو که باعث میشه قدرت نفوذ آین آگاهیهای جدید در ذهن چندین برابر بشه رو دارم وبه من کمک شایانی می‌کنه.
به شدت این کتاب مفید رو پیشنهاد می‌کنم.
Nahid Rakhshani
۱۴۰۱/۸/۶
با اینکه کتاب خلاصه وکوتاهی ولی فوق العاده انگیزشی وجذابه با بیان داستان به نکاتی که باید موقع فروش روی آن تمرکز کرد تا بتونیم بهترین فروش داشته باشیم
میپردازه ودر عین اینکه داری یه داستان واقعی و گوش میکنی میتونی یه فروشنده خوب بشی😊
null null
۱۴۰۲/۱/۳۰
اومده دوتا خاطره تعریف کرده کلش پنجاه و یک دقیقه جالبش اینجاست گفتن مطالبش تکراری نیست خاطره تعریف کردن که تکراری نیست واقعا متاسفم واسه کسایی که چش بسته نظر دادن اصلا توصیه نمیکنم
کمال غله کار
۱۴۰۲/۳/۱۳
کتاب شیرین و جذابی هست و یاد میده با ارتباط برقرار کردن با دیگران واقعا میتونی به یک فروشنده‌ی حرفه ایی تبدیل بشی
Ali Habibi
۱۴۰۱/۱۲/۸
اگر به دنبال آینده حرفه‌ای در کار خودتون هستید هرطوری شده سعی کنین این قوانین کتاب رو به کار ببندید و بهشون عمل کنید
یاسین
۱۴۰۲/۱/۹
بسیار عالی تجربیات بسیار عالی نیدوکوبین توصیه میکنم این سیمنار رو با صدای مناسب گوینده گوش کنید.
آسیه داودی
۱۴۰۱/۷/۱۸
فوق العاده هست چیزی‌های زیاد‌ی یاد گرفتم
Zohreh Mohamadalikalaji
۱۴۰۰/۱۲/۱
واقعا کتاب خوبیه و ترجمه عالی‌ای هم داشت
میثم اوسطی
۱۴۰۱/۱۱/۴
انگیزه فروش و اعتماد به نفس می‌بره بالا
هما حاجی علیانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
این کتاب برای من مطالب تازه‌ای نداشت
mehdi
۱۴۰۱/۴/۲۴
واقعا عالی بود
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.