معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص

دبورا مسامولینا در خلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص (که ذیل مجموعه سخنرانی‌های تدتاک به انتشار می‌رسد) نشان می‌دهد که پس‌مانده‌های ساختمانی اطراف که اغلب با بی‌توجهی از کنارشان عبور می‌کنیم، اگر خوب به کار گرفته شوند، می‌توانند مایه‌ی خلق بهترین سازه‌های ساختمانی گردند.

درباره خلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص:

معماری حرفه‌ای با قواعد فراوان است؛ هنری آکنده از بایدها و نبایدهای اصولی. با این حال، در این رشته حرف اول را همیشه خلاقیت فردی و جسارت در ایده‌پردازی زده است. معماران خوب، حتماً باید جسارت خارج از چهارچوبْ فکر کردن را داشته باشند. این مهم‌ترین درسی است که از کتاب ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص (Stunning Buildings Made From Raw Imperfect Materials) خواهید گرفت.

دبورا مسامولینا (Débora Mesa Molina) در این تدتاک شنیدنی، ایده‌ای فوق‌‌العاده‌ بکر و هیجان‌انگیز را مطرح کرده است. او می‌گوید: «بیایید با استفاده از پس‌مانده‌های ساختمانی اطرافمان که مدت‌هاست نادیده‌شان گرفته‌ایم، نوآوری کنیم...!»

مسامولینا در اثر خود راجع به کیفیت «نوآوری»ای که مدنظرش است به قدر کافی توضیح داده؛ آن هم با بیانی ترغیب‌کننده و جالب توجه. به همین خاطر ما بیش از این به جزییات کتاب حاضر نمی‌پردازیم، و با ذکر این نکته‌ی مهم که آثاری از این دست به مخاطبین خود در به چالش کشیدن پیش‌فرض‌ها و گسترش مرزهای امکانات یاری می‌رسانند، مطلب حاضر را به پایان می‌بریم.

خلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به هنر معماری مخاطبین اصلی این کتابند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص می‌شنویم:

حالا خوشبختانه تونستیم تیمِ معدن رو متقاعد کنیم تا بهمون کمک کنن چند تا پیش‌نمونه واسه رفع بعضی از جزئیات فنی بسازیم. روی تعدادی از مدل‌های جدید به توافق رسیدیم و خیلی هیجان‌زده شدیم و همه چی دست به دست هم داد و موفق شدیم یه سازه‌ با 18 متر درازا و 8 متر ارتفاع بسازیم که تموم مواد بی‌شکلِ معدن رو بازیافت می‌کرد و فقط به نیروی گرانش متکی بود، نه ملات می‌خواست نه بست.

یه بار که ساخته و آزمایش شد، اونو بردیم به مرکزِ شهر تا اونو با بقیه‌ی ساختمون‌ها یه‌دست کنیم. کارِ راحتی بود چون به خاطرِ نبودن اطمینان و مدیریت تو محیط کنترل‌شده‌ی معدن، می‌تونستیم تموم ساختمون رو به‌موقع و با بودجه‌ی کافی به اتمام برسونیم؛ حتی اگه از روش‌ها و ابزارهای غیرمتعارف استفاده می‌کردیم. هنوزم وقتی به این تکه‌ی بزرگ از منظره‌ی صنعتیِ شهر نگاه می‌کنم که مردم و رهگذرها تجربه‌ش می‌کنن هیجان‌زده می‌شم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
بخش اول
6 دقیقه
بخش دوم
5 دقیقه
بخش سوم
4 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌‌آور از مواد خام و ناقص و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.