معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب زندگی متمرکز در دنیایی پر سر و صدا

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب زندگی متمرکز در دنیایی پر سر و صدا
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب زندگی متمرکز در دنیایی پر سر و صدا

خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به قلم کال نیوپورت است. نویسنده تلاش می‌کند درباره ویژگی‌های دنیای امروز و شیوه استفاده انسان‌ها از انواع تکنولوژی سخن بگوید و راهکارهایی برای استفاده بهتر از فناوری‌های ارتباطی ارائه دهد.

درباره خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال:

آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که زمان زیادی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید و مدام در معرض انواع اطلاعات و داده‌های غیرضروری هستید؟ آیا شما خودآگاه و هوشمندانه این میزان از وقت خود را صرف انواع اپلیکیشن‌ها و فضای مجازی می‌کنید؟

کتاب مینیمالیسم دیجیتال (Digital Minimalism) به شما نشان می‌دهد که امروزه زندگی اکثر آدم‌ها پرهیاهو و پرسرعت است و یکی از اصلی‌ترین دلایل آن زیستن در عصر فناوری‌ست. به همین خاطر کال نیوپورت تلاش کرده تا تعریفی از مینیمالیست و فلسفه آن ارائه دهد و نشان دهد که رعایت این اصل باعث تغییرات مهم در عادات روزمره همه انسان‌ها می‌شود.

این کتاب صوتی از دو بخش اصلی تشکیل شده که بخش اول آن به مبانی، کلیات و بیان اهمیت مینیمال‌گرایی می‌پردازد و بخش دوم راهکارهایی عملی و قابل اجرا را به صورت تمرین ارائه می‌دهد.

از سوی دیگر شاید اگر کمی دقت کنید، در زندگی‌تان با مینیمالیست‌‌‌های دیجیتال رفت‌وآمد داشته باشید؛ کسانی که زندگی آرام و به دور از هرگونه شتاب دارند و سعی می‌کنند تا کیفیت روابط‌شان را بالا ببرند و کمتر تلفن همراه خود را چک کنند و عکسی به اشتراک بگذارند و حتی به راحتی می‌توانند بدون هیچگونه حواس‌پرتی غرق در یک کتاب، پروژه هنری یا برنامه صبحگاهی شوند. درواقع آن‌ها ترس از دست دادن را تجربه نمی‌کنند چرا که می‌دانند چه فعالیت‌هایی برای آن‌ها معنا و رضایت به دنبال دارد.

درانتها باید گفت کتاب مینیمالیسم دیجیتال به شما می‌آموزد ماهیت فناوری نه خوب است و نه بد؛ تنها نکته اصلی آن است که استفاده از آن، مانع از دستیابی شما به اهداف و ارزش‌های مهم زندگی‌تان نشود.

جوایز و افتخارات خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال:

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و مجله وال استریت
- نامزد جایزه گودریدز در بخش علم و فناوری در سال 2017
- پرفروش‌ترین کتاب‌های Publishers Weekly و US Today

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال:

- شما کاربر نیستید، شما محصول هستید. قطع شوید و از سیستم خارج شوید و با روشی متفاوت برای حضور در جهان آماده شوید! (ست گودین، نویسنده)

- این کتاب یک دعوت ضروری در جهتِ انجام دادن کارهایی است که هر کسی باید انجام دهد به شرط آنکه بخواهد در زندگی، فرمانده خودش باشد. (رایان هالیدی، نویسنده)

- چه کتاب به موقع و مفیدی! راهنمای مفیدی برای اندیشیدن در مورد رسانه‌های دیجیتال. این اثر باعث شد نحوه استفاده از رسانه‌ها را به شکل قابل توجهی تغییر بدهم. (نائومی آلدرمن، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- این بهترین کتابی‌ست که درباره روابط پراهمیت ما با فناوری‌ها خوانده‌ام. اگر می‌خواهید از قید و بند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های هوشمند خلاص شوید، این کتاب شما را راهنمایی می‌کند. (آدام آلتر، نویسنده)

- من شما را به چالش دعوت می‌کنم که اگر می‌توانید کل این کتاب فوق‌العاده را در یک نوبت به پایان نبرید! مطمئناً خود من کتاب را در یک نوبت خوانده‌ام و از ایده‌های کال در زندگی خودم به سرعت استفاده کردم. (جرج مک‌ کیون، نویسنده)

خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر در طول روز زمان زیادی برای استفاده از فناوری‌های دیجیتال می‌گذارید، کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال گزینه‌ای مناسب و مفید برای شماست.

کال نیوپورت را بیشتر بشناسیم:

کال نیوپورت (Cal Newport) دانشیار رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه جورج تاون است. او تاکنون کتاب‌های مختلفی از جمله «کار عمیق» را به رشته تحریر درآورده و ایده‌ها و افکارش را در رسانه‌های معتبری منتشر می‌کند.

او در سال 2004 از کالج دارتموث فارغ‌التحصیل شد و تحصیلاتش را در زمینه علوم کامپیوتر در دانشگاه ماساچوست ادامه داد و در سال 2011 نیز موفق به اخذ مدرک دکتری شد. نیوپورت هم‌اکنون در زمینه نظریه سیستم‌های توزیع شده و تعامل و کنش میان فرهنگ و تکنولوژی پژوهش می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال می‌شنویم:

زمانیکه نوشتن این فصل رو شروع کردم، با مقاله‌ای در نیویورک‌تایمز مواجه شدم. عنوان مقاله این بود: «چگونه اعتیاد به گوشی هوشمند را ترک کردم؟ شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید.» حتما دوست دارید راز نویسنده اون مقاله رو بدونید. این شخص خیلی راحت نوتیفیکشن‌های 112 اپلیکیشن متفاوت رو توی گوشی خودش غیرفعال کرد. این مقاله چنین پیامی رو به بیرون منتشر کرده بود که می‌تونیم به راحتی دوباره کنترل همه چیز رو در دست بگیریم. این دست از مقالات در دنیای ژورنالیسم تکنولوژی زیاد پیدا میشن. مثلا نویسنده‌ای متوجه میشه که ارتباطش با ابزارهای دیجیتالی ناکارآمد شده و از این موضوع به شدت ابراز نگرانی میکنه و تصمیم می‌گیره تا راهکاری ارائه بده. از قضا راهکارش موثر واقع میشه و همه‌ی زندگیش نسبت به قبل بهبود پیدا میکنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
7 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: اصول مینیمالیسم؛ مسابقه تسلیحاتی نابرابر
23 دقیقه
فصل دوم: راه‌حل مینیمال
7 دقیقه
فصل سوم: پاکسازی دیجیتال؛ تبدیل شدن سریع به یک مینیمالیست
12 دقیقه
فصل چهارم: بخش تمرینات
11 دقیقه
فصل پنجم: لایک نکن
12 دقیقه
فصل ششم: احیای اوقات فراغت
14 دقیقه
فصل هفتم: به جمع مقاومت کنندگان بپوندید
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب زندگی متمرکز در دنیایی پر سر و صدا
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال

نرجس برادران
۱۴۰۱/۶/۳۰
من به شخصه خیلی درگیر گوشی هستم و واقعا بیشتر وقتها از کار و زندگی می‌افتم این کتاب آگاهم کرد پشت پرده این تکنولوژی چی هستش، چه نیازی داریم که تغییرات تو روند استفاده‌اش بدیم تا ابزار پول ساز شرکت‌ها نشیم و درمورد قبلیه‌ای صحبت کرد که از تکنولوژی فقط درحد رفع نیاز استفاده میکردن و خیلی خوشحالم که و این کتابو خوندم چون وقت کافی نداشتم میکرو کتاب رو انتخاب کردم که خلاصه بهم درمورد این کتاب بگه خیلی کوتاه مفید بود احتمالا بعدا کتاب کامل‌اش رو بخونم دوست دارم جزئیات بیشتری درباره این کتاب بدونم حتما پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونید و آگاه بشید و بدونید تکنولوژی علاوه بر خوبی هاش چه بلاهایی که سر ما نمیاره...
رضا احسانی
۱۴۰۲/۴/۶
واقعا جای این طور کتاب‌ها در کتاب خانه‌ها خالیست.
کتابی که دقیقا روی مشکل حال حاضر مردم دست گذاشته....
دوستان اگر کسی کتابی با این موضوعات مطالعه کرده لطفا معرفی کنه، باتشکر
حمیدرضا مسعودی
۱۴۰۱/۳/۱۶
کتاب خوبیه من خودم بخاطر فعالیت شغلی در گیر دنیای دیجیتال هستم و خیلی از. موارد این کتاب در مورد دیجیتال صحیح و ظریف گفته شده
سعید خیری
۱۴۰۱/۷/۱۱
این کتاب خیلی رو زندگیتون و صرفه جویی در زمان گرانبها اثر میذاره اما بشرط اینکه خواننده بهش عمل کنه
امیر عزیزی
۱۴۰۲/۶/۱۹
زیاد داستان سرایی کرده تخصصی بررسی نمیکنه موضوع رو برخلاف اسمش
زینب وفایی
۱۴۰۲/۱۲/۲
مفید بود برای ترک اعتیاد به گوشی و فضای مجازی کمک می‌کنه
Aanil Parsa
۱۴۰۱/۸/۲۰
به اون فوق العاده‌ای که گفته بودن نبود ولی در مجموع خوب بود
Ehsan Zarmehri
۱۴۰۱/۴/۵
مناسب برای کسانی که وقت زیادی در شبکه‌های اجتماعی میگذرانند
negar moradiani
۱۴۰۱/۱/۳
خلاصه‌ای از کتاب خواندم و خیلی خوشم اومد
رامین قاسمیان
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
نتونستم بخونم به نظرم جالب نبود
Morteza erfania
۱۴۰۲/۷/۱۴
خوب بود ساده و گویا
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.