معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند؟
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند؟

بلاک چین چیست و چگونه می‌توان با استفاده از آن اقتصادی هوشمند ایجاد کرد؟ دان تاپ اسکات، مدیر اجرایی، نویسنده، مشاور و سخنران کانادایی، در خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند؟ درمورد تاثیر بلاک چین بر تمام وجوه زندگی انسان‌ها صحبت می‌کند. این فایل صوتی از یکی از سخنرانی‌های این سخنران برجسته در «تدتاک» برگرفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند:

طی سال‌های اخیر فناوری بیشترین تاثیر را بر زندگی و کسب‌وکار افراد داشته است و طی سال‌های آینده نیز مطمئنا این تاثیر دوچندان خواهد شد. منظور از فناوری در کسب‌وکار هم داده‌های بزرگ، رسانه‌های اجتماعی، رباتیک یا هوش مصنوعی نیست. بلکه منظور فناوری ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین است که به آن بلاک چین نیز می‌گویند.

دان تاپ اسکات عقیده دارد این فناوری در حال ایجاد تغییر در کل جهان است و بیشترین تاثیر خود را در پول و شیوهٔ تجارت در دولت‌ها و جوامع خواهد گذاشت. او در سخنرانی خود به اسم چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند؟ (how the blockchain is changing money and business) بلاک‌چین را به شما معرفی می‌کند و درمورد تاثیرات گسترده‌‌ی آن در سراسر جهان می‌گوید.

این نویسنده و مشاور تجاری برجسته در ادامه این پیام مهم را می‌رساند که بلاکچین یکی از نوآوری‌هایی است که در زمینه اقتصاد صورت گرفته و درحال حاضر توجه همه در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. ولی برای استفاده از این نوآوری باید بدانیم که چگونه شکل گرفته است. طبق گفته دان تاپ اسکات بلاکچین را می‌توان نوعی فناوری دانست که می‌تواند پایه‌های جدیدی برای سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی ایجاد کند.

ازجمله مزایای بلاکچین می‌توان به افزایش میزان امنیت در تبادل‌های تجاری، حذف واسطه‌ها، افزایش سرعت در کسب‌وکار، کاهش هزینه‌ها و دسترسی به افق‌های جدید اشاره کرد. درواقع می‌توان گفت بلاکچین درحال حاضر درحال تسخیر دنیای کسب‌وکار است.

ما امروزه به واسطهٔ تجارت‌های بزرگی مثل بانک‌ها، دولت و شرکت‌های تجاری می‌توانیم به اقتصاد خود متکی باشیم. اما در نهایت چیزی که آینده جهان را شکل می‌دهد و اقتصاد را دگرگون می‌سازد چیزی نیست جز فناوری گسترده و شگفت‌انگیز بلاکچین و ارزهای دیجیتال!

خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به کتاب‌ها و سخنرانی‌های اقتصادی و مطالعات اجتماعی علاقه دارید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند برایتان مفید و لذت‌بخش باشد.

دان تاپ اسکات را بیشتر بشناسیم:

او مدیر اجرایی تجاری، نویسنده، مشاور و سخنران کانادایی است که در استراتژی کسب و کار، تحول سازمانی و نقش فناوری در تجارت و جامعه تخصص دارد. وی همچنین مدیر عامل گروه Tapscott و یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی موسسه تحقیقات بلاک چین است. دان تاپ اسکات (Don Tapscott) استادیار مدیریت در دانشکده مدیریت روتمن در دانشگاه تورنتو، مشاور ارشد مجمع جهانی اقتصاد و یکی از همکاران مرکز اینترنت و جامعه برکمن کلاین در دانشگاه هاروارد است.

از جمله کتاب‌های وی می‌توان به «انقلاب بلاک چین» اشاره کرد که با همکاری پسرش «الکس» آن را نوشته است. آن‌ها در این کتاب، تجزیه و تحلیل می‌کنند که چرا فناوری بلاک چین به طور اساسی اینترنت را تغییر می‌دهد، چگونه کار می‌کند، نحوه استفاده از آن چگونه است و مزیت‌ها و خطرات آن چیست.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند می‌شنویم:

بلاک چین بیت کوین فقط یکی از چندین نوع بلاک چینه. بلاک چین اتریوم توسط یه جوون کانادایی که فقط بیست و دو سال داره به نام «ویتالیک بوترین» راه‌اندازی شده. یکی از اون‌ها قابلیت وضع قراردادهای هوشمنده. ماهیت این قرارداد مثل اسمشه. این قرارداد خودبه‌خود اجرا میشه و مسئول مدیریت، اجرا و پرداخت هم خود این قرارداده.

به لحاظی میشه گفت که یه حساب بانکی مجزا برای خودش داره. امروزه روی بلاک چین اتریوم پروژه‌های مختلفی از تلاش برای ایجاد جایگزینی برای بازار بورس گرفته تا تولید مدل جدیدی از دموکراسی درحال شکل گرفتنه. برای درک این موضوع که این تکنولوژی چه تغییرات اساسی ایجاد خواهد کرد، بذارید نگاهی به صنعت خدمات مالی بندازیم.

ماشین روب گلدنبرگ رو در نظر بگیرید. دستگاهی فوق‌العاده پیچیده که هدف اون انجام کار ساده‌ای مثل شکستن تخم‌مرغ یا بستن دره. این ماشین من رو یاد صنعت خدمات مالی میندازه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
بخش یک
6 دقیقه
بخش دو
5 دقیقه
بخش سه
5 دقیقه
بخش چهار
6 دقیقه
بخش پنج
6 دقیقه
بخش شش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند؟
نویسنده
مترجمسپهر عماد حقی
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند؟

هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۱/۱۲/۵
محتوا خوب.
موسیقی و نحوه بیان نامتناسب.
مکثهای طولانی گوینده و عدم حذف آن‌ها مدام باعث این سردرگمی میشد که صدا قطع شد؟
مجتبی دادبام
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بسیار ساده و روان توانسته بود کلیتی در اختیار شنونده قرار بده! فقط‌ای کاش در ترجمه از اصل واژه‌های تخصصی استفاده کنید
حسین رضایی
۱۴۰۱/۱۱/۵
بسیار مفید بود برای من
این کتاب را برای دیگران سفارش می‌کنم.
سعید
۱۴۰۱/۷/۲۸
خب خیلی کوتاه بود. اما برای من جالب بود.
سیداسماعیل نظام زاده
۱۴۰۱/۲/۲۰
مناسب و اطلاعات خوبی از تکنولوژی روز ارائه داده شد
مرتضی نوری
۱۴۰۱/۹/۲۵
مختصر مفید رضایت بخش
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه بلاک چین پول و کسب و کار را دگرگون می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.