معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد
قیمت:
۱۲۰۰۰ 6000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد

کیفیت زندگی شما حاصل باورهای شماست؛ این اصلی‌ترین ایده‌ای است که وین دایر، سخنران و نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، در خلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد، مطرح نموده است. او در این سمینار که بر پایه‌ی کتابی پرفروش با همین عنوان ایراد شده است، برای شما از نیروهای قدرتمندی سخن می‌گوید که هر انسانی در درون خود از آن‌ها برخوردار است.

درباره خلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد:

سمینار صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد (There s a spiritual solution to every problem) سخنرانی یک ساعته‌ای از وین دایر، نویسنده و مربی معنویِ فقید آمریکایی است. او در این اثر که به نوعی چکیده‌ی تمام عقاید وی در خصوص راه‌های دستیابی به موفقیت و حصول زندگی‌ای سعادتمندانه است، با لحنی گرم و اطمینان‌بخش، برای شما از شگفتی‌های درونی‌تان سخن می‌گوید؛ شگفتی‌هایی که احتمالاً تا به حال از وجود آنها در درون خود بی‌خبر بوده‌اید.

اصلی‌ترین تزی که دایر با شما در میان می‌گذارد، این است که انسان برای رسیدن به خوشبختی و پیشرفت در مراحل گوناگون زندگی، باید از تفسیرِ جهان بر مبنای قضاوت‌های شخصی و پیشداوری‌های کوته‌نظرانه صرف نظر کند، و به جای آن بکوشد که با نگریستن به زیبایی‌های موجود در جهان، نگاه خود را تلطیف نماید. پس از آن است که به راستی دروازه‌های خلاقیت، ثروت، پیشرفت و ترقی به روی او گشوده خواهد شد.

دایر به شما ثابت می‌کند که برای هر مشکل روحی و روانی، راه‌حلی الهی وجود دارد؛ اما این امر را تنها کسانی به تجربه درخواهند یافت که به صحت آن باور داشته باشند. اگر خواهان به محکِ آزمون گذاشتن ایده‌های دایر هستید، به سخنان او در خلاصه کتاب برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد گوش فرا دهید و توصیه‌هایش را در زندگی روزمره‌ی خود به کار گیرید.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

جملات برگزیده وین دایر:

- دروغ انفجاری‌ست در اعتماد به نفس انسان.
- اگر شخصیت خود را با فعالیت‌های شغلی خویش بسنجید، زمانی که مشغول کار نیستید خود را تهی و بی‌هویت خواهید یافت.
- به هر کاری که دست زدید، نیاز به خداوند و خدمت به مردم را در نظر داشته باشید، زیرا این شیوهٔ زندگی معجزه‌آفرینان است.
- درستکارترین مردم جهان، با بیشترین احترام‌ها از سوی دیگران مواجه می‌شوند، حتی اگر موقتاً آماج بدترین بدرفتاری‌ها و بی‌حرمتی‌ها قرار گیرند.

با وین دایر بیشتر آشنا شویم:

وین دایر (Wayne Dyer) به سال 1940 و در شهر دیترویت، واقع در ایالت میشیگان به دنیا آمد. بیشتر کودکی او در پرورشگاه گذشت؛ شاید همین امر بود که به روحیه‌ی در حال رشد او کیفیتی حساس و باریک‌بین بخشید. وین بعدها به کار تحقیقی در دانشگاه سنت جان پرداخت، و در همین ایام برای نخستین بار مطالبی در مجلات و روزنامه‌ها از خود منتشر کرد. او همچنین به صورت موقت مشغول انجام درمان‌هایی بر روی مراجعین خصوصی خود شد. دایر که به روان‌درمانی علاقه‌ داشت، متوجه بود که مشکل بسیاری از مراجعینش، نه روانی، بلکه روحی‌ست.

او در پی ارائه‌ی راه‌حل‌های معنوی برای حل ریشه‌ای و همیشگی بحران‌های روحی - روانی انسان بود. سخنرانی او در دانشگاه سنت جان درباره‌ی راه‌های غلبه بر افکار منفی، برای نخستین بار نام وین دایر را بر سر زبان‌ها انداخت. بسیاری از دانشجوها ترغیب شده بودند که در کلاس‌های آموزشی او شرکت کنند. در همین زمان، دایر به پیشنهاد یک بنگاه انتشاراتی، ایده‌های خود را در قالب کتابی با عنوان «قلمرو اشتباهات شما» منتشر کرد. این اثر در هفته‌ها و ماه‌های نخست چندان سر و صدایی به پا نکرد، اما به مرور خوانندگان مختلفی یافت؛ به زبان‌های گوناگونی ترجمه شد و سرانجام، به یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های قرن بدل گشت.

پس از این، وین دایر از تدریس و درمان خصوصی دست کشید و به برگزاری سمینارهای بزرگ و سخنرانی در تلویزیون ملی روی آورد. او همچنین حدود ده اثر پرفروش دیگر به رشته‌ی تحریر درآورد و نام خود را به عنوان یکی از مطرح‌ترین نویسندگانِ انگیزشی جهان به ثبت رسانید. سرانجام وین دایر در سال 2015، در سن هفتاد و پنج سالگی از دنیا رفت.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد می‌شنویم:

زندگی واقعی ما زمانی آغاز می‌شه که رویاهای ما شکل می‌گیرن. به گفته‌ی شخصی که زمانی مثل ما همینجا زندگی می‌کرده، یعنی امرسون، خاستگاه هر حرکتی، فکره. انرژی لازم برای خلق چیزی که می‌خواهید، در ذهن شما نهفته‌ست...

همیشه برای هر مشکلی راه حلی وجود داره و بزرگ‌ترین هدف من از این سخنرانی همینه. شاید جایی که ما الان هستیم، بهترین مکان برای صحبت در این زمینه باشه. این دانشگاه در ماساچوست واقع شده که قدمت زیادی داره. نگاه کنید، این بالا در سمت راست من بالکنی وجود داره که اندرسونِ ثروتمند، به صورت منظم، به همراه همسر و فرزندانش یکشنبه‌ها در اونجا می‌نشستن. پدربزرگش شاید برای برخی از شما شناخته‌شده باشه. زمانی که مردم سراسر دنیا درگیر جنگ بودن، رئیس این دانشگاه بود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
61 دقیقه
سمینارِ برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۲۰۰۰ 6000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد

ترانه کمالی
۱۴۰۲/۵/۱
این سخنرانی کلیت‌ش اینه که همه چیز به ذهن شما یعنی طرزفکر شما بستگی داره. بله درسته. اما کیه که اینو‌ ندونه؟!
حرف می‌تونه ظاهر قشنگی داشته باشه اما وقتی به بطن‌ش برین و تعقل رو وارد کنید، کمتر حرفی ظاهر خودش رو حفظ میکنه! این نوع سخنرانی‌ها، طرز فکرهای کلیشه‌ای و کتاب‌ها، همگی از این قسم هستند. و

صحبت‌هاش شعارگونه ست راه حل عملی حتی برای مسائلی که خودش مطرح میکنه رو نمیده، حرف‌ها، فقط شعار و تئوری واره. درواقع عوام‌پسندانه‌ست اما همونطور که گفتم فقط ظاهر قشنگی داره و بازده صفره.
و در آخر کسی که الگوش مادر ترزاست اصلا ارزش وقت گذاشتن رو داره؟!
ناهید دبیری
۱۴۰۱/۹/۱۷
تمام کتابهای وین دایر و سایر مربیان انگیزشی؛ این نکته رو میخوان به ما بفهمونن؛ که ما؛ اول بایدخودمونو لایق و ارزشمند ببینیم تا این ارزشمندی از همه سوی به طرفمون بیاد؛ و پیاده کردن این طرز فکر؛ درتمام زندگیمون؛ بسیار سخته؛ بله متأسفانه؛ ما آدما درطول زندگیمون؛ خیلی وقت‌ها ارزشمندیمونو فراموش میکنیم؛ و مدام در زندگیمون بخواهیم این حس والارو در روحمون؛ و شخصیتمون؛ نگه داریم کاری بس بزرگ است؛ ازتمام عوامل کتابراه برای این اپلیکیشن بی نظیر سپاسگزارم؛ خداقوت🌹💐❤
رضا محمدی
۱۴۰۱/۲/۹
جناب وین دایر را دوست دارم و اون را نسخه آمریکایی آقای الهی قمشه‌ای میدونم ولی این یک سخرانی رادیویی مانند بود که به نظرم تمرکز خاصی روی یک موضوع نداشت و مطالب گفته شده یه مقدار پراکنده بودند ولی به هرحال در کتاب‌ها و سخنرانی‌های این مرد بزرگ همیشه مطالبی برای استفاده و یادگیری وجود دارد.
Saleh Siamaki
۱۴۰۲/۷/۳۰
کتابها و سخنرانی‌های معنوی واقعا باعث آرامش میشه. من هر چند وقت یکبار سخنرانی یا کتابی در این زمینه مطالعه میکنم. چون هر بار پس از گذشت زمان در گیر و دار مشکلات زندگی این ذهنیت زیبا اندیشیدن را فراموش میکنم. سخنرانی خوبی بود و بیان گوینده نیز حرف نداشت.
دانیال امین نژاد
۱۴۰۱/۷/۱۱
سخن رانی‌های جول اوستین خیلی پرمحتواتر و نکات اموزنده بیشتری داره
صدای گوینده خیلی خوب بود
amir zula
۱۴۰۱/۱/۱۷
وین دایر یکی از انسانهای که با خواندن کتاب‌های تونستم هر روز با الهام زندگی کنم و انسان دیگری باشم
کمیل کامران
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
به جای این که عصبانی بشوید: سعی کنید صلح رو در انها بیدار کنید
فاطمه اخروی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
سلام وقت بخیر
ممنونم واقعا ممنونم بابت ارایه این کتاب
در پناه خدا باشید
آمین
سما نه
۱۴۰۱/۸/۱۰
لازمه که هرکسی کتابهای روانشناسی بخونه
من استفاده کردم
دید ادم را واضح میکنه
محبوبه رستگار
۱۴۰۱/۱/۲۷
خیلی لذت بردم خیلی عالی این کتاب پیشنهاد میدم حتما این کتاب رو گوش کنید 👌☺
امیرمحمد رنجبر
۱۴۰۱/۱/۲۲
واقعا کار آمد، مختصر و مفید بود. نسبت به حجم کمی که داره خوب بود
مرضیه باروئی
۱۴۰۲/۴/۲۵
جالب نبود چون فقط سخنرانی بود و مطلب جدیدی نداشت
Abbas Amini
۱۴۰۱/۶/۱
ویندایر عشقه. من همه کتاباش را دوست داشتم تا حالا
مریم مافی
۱۴۰۰/۱۲/۲
به دنبال صلح و گذشت و مهربانی باشیم همونکه ادیان می‌فرمایند
فروغ طالبی
۱۴۰۲/۸/۱۲
خوب بود، بنظرم کم بود
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.