معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب

آیا می‌دانید بهترین روش برای رسیدن به زندگی شادتر، مدیریت ذهن و خودشناسی چیست؟ لوئیز ال هی، نویسنده پرفروش و مربی خودیاری، در خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب، با یادآوری معجزهٔ جملات مثبت‌گرا به شما یاد می‌دهد با استفاده از این تکنیک بتوانید فرایند موفقیت خود را سرعت ببخشید. این فایل صوتی ترجمهٔ یکی از سخنرانی‌های انگیزشی وی است.

درباره خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب:

آیا می‌دانید معنی جملات تاکیدی چیست و چگونه می‌توان از این تکنیک در جهت رسیدن به موفقیت استفاده کرد؟

شاید تابه‌حال بارها این اصطلاح به گوشتان خورده باشد اما تعریف دقیق آن و نحوهٔ استفاده‌اش را ندانید. جملات تاکیدی را می‌توان این‌گونه تعریف کرد که: به تمام حرف‌ها و جملاتی که به زبان می‌آورید یا حتی به آن‌ها می‌اندیشید جملات تاکیدی می‌گویند. اگر از تأثیر وسیع این جملات در زندگی‌تان آگاه باشید، همیشه به چیزهایی که می‌گویید یا به آن‌ها فکر می‌کنید توجه نشان خواهید داد.

لوئیز ال هی، از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی آمریکایی، عقیده دارد افکار و جملات تاکیدی می‌توانند تأثیر خیلی زیادی بر روی ناخودآگاه و ذهن ما و در نهایت روی تصمیم‌ها و دستاوردهای زندگی‌مان بگذارند. او در سخنرانی خود به اسم علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب، به شما می‌گوید در هر مرحله‌ای از زندگی که باشید، تکرار عبارات مثبت می‌تواند به شما کمک کند.

اگر قصد دارید سلامتی، ثروت و عشق را در زندگی‌تان افزایش دهید، باید بدانید که از چه طریقی از عبارات تاکیدی استفاده کنید. با استفادهٔ صحیح و اصولی از این تکنیک قادر خواهید بود زندگی‌تان را متحول سازید و آرامش همیشگی را تجربه کنید. با شنیدن کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب، متوجه می‌شوید که به هر چیزی که فکر می‌کنید، آن را جذب خواهید کرد.

به عقیده نویسنده کسانی که همیشه منفی‌بافی می‌کنند و مسئولیت هیچ‌چیز را بر عهده نمی‌گیرند، همیشه احساس قربانی بودن دارند و همواره گله‌مند هستند. آن‌ها با تکرار افکار و جملات منفی، به خودشان ثابت می‌کنند که لیاقت چیزهای بهتر را نداند و مدام مشکلات را به سمت خود جذب می‌کنند. این کتاب به شما یاد می‌دهد به صدای درونی خود گوش کنید و با رهاکردن احساسات منفی، موانع عاطفی را از سر راه موفقیتتان بردارید.

کتاب علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب همچنین انواع تکنیک‌ها و روش‌های صحیح کنترل ذهن و تسلط بر افکار و احساسات را به شما آموزش می‌دهد. تنها در این صورت است که قادر خواهید شد زندگی‌تان را از شر ناامیدی‌ها، ترس و حس بدبختی نجات دهید و در مسیر موفقیت و سلامتی قدم بگذارید.

خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید همیشه انرژی مثبت داشته باشید و حالتان خوب باشد، با یادگیری جملات تاکیدی از این کتاب، می‌توانید مسیر زندگی‌تان را به سمت موفقیت تغییر دهید. همچنین کسانی که آثار لوئیز هی و قانون جذب علاقه دارند، از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

لوئیز ال هی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و مربی خودیاری در سال 1926 در لس‌آنجلس متولد شد. او زندگی پرفرازونشیب و عجیبی پشت سر گذاشت و تجربه‌های سختی را از سر گذراند. لوئیز ال. هی (Louise Lynn Hay) پس از مدتی وقتی کتاب‌های «فلورانس اسکاول شین» را مطالعه کرد فهمید که خوش‌بینی در شرایط سخت هم امکان‌پذیر است.

وی خیلی زود به یکی از مشهورترین نویسندگان در حوزهٔ خودشناسی تبدیل شد و آثار زیادی در این زمینه منتشر کرد که همه آن‌ها فروش خیلی زیادی داشتند. لوئیز هی چند سال پس از نوشتن کتاب شفای زندگی مؤسسه‌ای تأسیس کرد که در آن تمامی آموزه‌های خود را به گوش دیگران برساند. او نام این مؤسسه را خانهٔ هی (Hay House) گذاشت.

ازجمله آثار دیگر این نویسنده برجسته می‌توان به «شفای زندگی»، «شفای بدن»، «اندیشه‌های دل»، «معجزات قرن حاضر»، «شفای قلب‌های شکسته»، «زندگی تو را دوست دارد» و «خودتان را دوست بدارید» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب می‌شنویم:

خب حالا بیایید درمورد بخشش صحبت کنیم. اگه نتونید کسی رو ببخشید، هیچ وقت از تلخی حالتون بیرون نمیاین. اگه افکار عصبی و خشمگین داشته باشین، چطور میتونین مسیرتون به سمت شادی رو انتخاب کنید؟ افکار تلخ هیچوقت حال شیرین براتون درست نمیکنن. اصلا مهم نیست شما چقدر حق دارین و طرف مقابل چیکار کرده. اگه گذشته رو مدام نگه دارین هیچ وقت آزاد نمیشین.

بخشش خودتون و دیگران شمارو از زندان گذشته رها می‌کنه. معمولا وقتی جملات تاکیدی کار نمی‌کنن، معنیش اینه که چیزی هست که باید ببخشید. وقتی زندگی الانتون زندگی روان و راحتی نداره، معمولا معنیش اینه که توی یه چیزی در گذشتتون گیر کردین. ممکنه این چیز احساس حسرت، ترس، ناراحتی، گناه، سرزنش، خشم یا میل به انتقام باشه.

هر کدوم از این حالات از عدم بخشش نشئت می‌گیرن. این که باید چیزی رو رها کنین و به زمان حال برگردین. فقط در زمان حال می‌تونین آیندتون رو خلق کنین. اما اگه مدام بخواید در گذشته غرق بشید، نمی‌تونین در زمان حال زندگی کنین.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
بخش یک
13 دقیقه
بخش دو
11 دقیقه
بخش سه
12 دقیقه
بخش چهار
13 دقیقه
بخش پنج
12 دقیقه
بخش شش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویناهید حجت پناه
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب

محمدرضا شیخ الاسلامی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
سلااام
من میخوام به جای نظر نوشتن... خلاصه نویسی کنم این یک ساعت کتابی رو که دارم گوش میدم...
خب سلام الان ساعت ۷شب ۲۸اسفندماه۱۴۰۰و این قطعا آخرین کتاب سال که گوش میدم و خلاصه نویسی میکنم...
بریم سراغ خلاصه...
سلام من لوییز هی هستم یک ماه این کتاب و جملاتش رو گوش بدید... بذارید این ایده‌ها و
خود آگاهتون در بر بگیرن تا جزئی از وجودتون بشن، عشق ارامش سلامتی خوشبختی رو در آغوش بگیرید...
با ابزار افکار و باورها میتوان زندگی رو تغییر داد جمله تاکیدی همون چیزیه که به زبون میاریم یا بهش فکر میکنیم، جمله تاکیدی نقطه آغاز تغییره... شما با این کار مسئولیت همه چیز رو به عهده میگیرید و چیزهای مثبت در زندگی خلق میکنید، با هر کلمه و فکر تجربیات زندگیتون خلق میکنید، باید افکار مجددا برنامه ریزی بشن، هر گله و شکایت یعنی جمله تاکیدی برای وجود همون اتفاق در زندگی... هر وقت احساس قربانی بودن میکنید، دارید اونو تقویت میکنید، جهان تازه داره یاد میگیره افکار و کلام ما چقدر روی زندگیمون تاثیر داره، باید یاد بگیریم چطور این کار انجام بدیم... پس شروع میکنیم...
قواعد جملات تاکیدی رو خوب یاد بگیرید و استفاده کنید...
یک روش نتیجه بخش اینه که فضا رو براشون مهیا کنیم، خاک رو غنی کنیم، انتخاب افکار خوب حال خوب تغییرات مثبتی در زندگیتون ایجاد میکنه، اول باید لحظه حال رو خوب کنیم و احساس خوبی داشته باشیم، وقتتون رو برای صحبت کردن در مورد مشکلاتتون نکنید و بقیه رو هم سرزنش نکنید، وقتی فرایند تفکر تغییر کنه همه چیز توی زندگی تغییر میکنه، سرزنش دیگران هم‌ی جمله تاکیدی منفی هست... باید تک تک جملات و باورهای رومزه زندگی رو از نو، مرور کنید و با جملات مثبت جایگزین کنید و بعد در اون راستا هم تلاش کنید و تغییر ایجاد کنید...
خدانگهدار
پریا شقاقی
۱۴۰۱/۷/۱۵
من کتاب‌های لوئیز هی و دوست دارم و این گوینده خیلی مناسبه واسه این سبک کتاب‌ها و اصلا به نظر من تند نمیخوندن. اما تقریبا مثل کتاب‌های دیگه لوئیز هی بود و این جوری نبود که یه سری جمله تاکیدی پشت هم باشه که مثل آهنگ آدم بعضی وقتا گوش کنه، یه کتاب انگیزشی بود مثل بقیه کتاب‌های انگیزشی.. خوب و تاثیر گذار و مفید البته خیلی کوتاه بود
رویا
۱۴۰۲/۶/۳
سلام و درود فراوان
کتاب علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب کتاب بسیار عالی و مفیدی است جملات تاکیدی که بیان می‌کند بسیار باارزش است و برای همه‌ی افراد بسیار کاربردی و مناسب است، گوش دادن به این کتاب و مطالبی که ارائه می‌گردد برای بیشتر اوقات که حال نسبتاً خوبی نداریم مفید است.
با سپاس از کتابراه
منیره طراحی
۱۴۰۰/۱۱/۸
سلام کتاب خوب و جمع و جوری هست و مشکل فقط در میزان سرعت گوینده هست با وجود صدای خوب و رسایی که دارن ولی متاسفانه خیلی تند مطالب رو میخونن و واقعا آدم رو گیج میکنه اگه آپدیت بشه خیلی بهتر میشه ممنون
Ghasemcbd
۱۴۰۲/۳/۱۷
قدرت کلام بر ذهن و زندگی امری اثبات شده است
بهتر از با جملات و کلمات قدرتمند در وجود مان آگاه شویم و از جملات مثبت بیشتری استفاده کنیم این کتاب به ما کمک میکند تا راحتتر با خودمان روبرو شویم...
آرزو
۱۴۰۲/۷/۴
کتابی که شاید بخونید بگید من که همه‌ی این مطالب رو میدونستم اما چرا بهش عمل نمیکردم. پس اگر تو این راه ثابت قدم باشم، به نتایج بزرگی دست پیدا میکنم. ممنون از کتابراه
حکمت عبدالعظیمی
۱۴۰۲/۴/۲۰
تمام کتاب‌های لوییز ال هی خیلی عالی هست مخصوصا این کتابش مخصوصا جملاتی که در این کتاب هست انسان را از منفی بودن وگفتن جملات منفی دور میکند ویک انسان جدید با فکری جدید
وفاء
۱۴۰۱/۵/۲۴
کتاب بسیار عالی هست.. پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید... خوانش خانم ناهید هم خوب هست
هر وقت نمیدونم چکار کنم و چی گوش بدم میام سراغ این کتاب
آرزو محمد
۱۴۰۲/۳/۳۰
راهی که پیش روی ما میذاره کمک میکنه روش فکر کردنمون بهتر بشه با عشق دادن به خودمون و پذیرش هر آنچه که هستیم و داریم
خوانش خانم حجت پناه هم عالیه
Maniya Aghakhani
۱۴۰۱/۱۱/۱
ممنونم از کتابراه کتاب جملات تاکیدی بسیار خوب بود من دوسش داشتم خیلی خلاصه یاد میداد که چطور با خودمون صحبت کنیم که به خواسته هامون برسیم
niloofar shoob
۱۴۰۱/۴/۲۱
خوب بود. ولی عبارت تاکیدی باید با سرعت کمتری خوانده بشه. برای یکبار گوش دادن و نوشتن عبارات بد نیست. تاثیرش از لحاظ طرحواره سازی مناسب نیست
هادی بامدادی
۱۴۰۲/۷/۲۲
میتونم بگم یکی از کتاب‌های عالی هستش و این طریق گویندگی بسیار خوبه چون خسته کننده نیست ممنونم از کتابراه
سیدصادق میرمنتهایی
۱۴۰۲/۵/۳۱
این کتاب به من کمک بزرگی کرد و از اینکه در کتابراه آین کتاب رو بدست آوردم، خوشحالم و ازتون سپاسگزارم.
Maryam Keyhan
۱۴۰۲/۱/۸
سرماخورده بودم. کناب و دانلود کردم و دقیقا بعد از یک ساعت خوب شدم. خیلی جالب بود
کتاب پیشنهاد میکنم صد در صد🤍
شیوا آقایی
۱۴۰۱/۸/۲۸
من خیلی حال خوبی از شنیدن این کتاب گرفتم در طول مطالعه یک دفتر و خودکار دستم بودنکته برداری کردم بی نظیربود
مشاهده همه نظرات 42

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای داشتن حال خوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.