معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟

از عدم توانایی تمرکز بر روی کارتان به ستوه آمده‌اید؟ با شنیدن صدای یک نوتیفیکیشن ساده از تلفن همراهتان، حواستان به‌کلی پرت می‌شود؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟ می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. حمیدرضا عرفانی‌فر با گردآوری و ترجمه‌ی مطالب این اثر راهکارهای مفیدی را در این باره در اختیار شما گذاشته است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟

شنیدن صدای نوتیفیکیشن، پیام‌های متنی و تماس‌های تلفنی، هنگامی که در حال انجام دادن کاری هستیم، می‌تواند به یکباره رشته‌ی افکار و تمرکز ما را از هم بگسلد. بر اساس تحقیقات انجام‌شده توسط دکتر لری روزن، استاد بازنشسته‌ی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، یک دانشجوی معمولی حداقل از هر 15 دقیقه‌ای که به مطالعه اختصاص می‌دهد، حداقل 5 دقیقه حواسش پرت می‌شود. با این همه ممکن است دشوار به نظر برسد که بتوانید متمرکز بمانید، و از آن دشوارتر، بتوانید تمرکز از دست رفته‌ی خود را بازیابید. اما غیرممکن نیست. خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟ راهکارهای مفیدی را برای از بین بردن حواس‌پرتی و افزایش تمرکز و بهره‌وری در اختیار شما می‌گذارد.

حواس‌پرتی و عدم تمرکز به بهره‌وری شما آسیب می‌رساند. اما در برخی از موارد ما نقش و قدرتی در از بین بردن منشأ حواس‌پرتی نداریم. وقتی کسی در محل کار شما از طریق بلند صحبت کردن با تلفن حواس شما را پرت می‌کند، می‌توانید از او بخواهید تا آرام‌تر حرف بزند یا برای تلفن زدن به بیرون از اتاق برود. اما وقتی میز کارتان کنار پنجره باشد و صدای بوق ماشین‌ها و ترافیک و همهمه‌ی آدم‌ها در خیابان تمرکز شما را مخدوش کند، نمی‌توانید از تمام راننده‌ها و آدم‌های در خیابان این را بخواهید. بااین‌وجود می‌توانید مهارت‌های افزایش تمرکز و جلوگیری از حواس‌پرتی را در خود تقویت کنید.

حمیدرضا عرفانی‌فر مطالب مفید این خلاصه کتاب را از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده، و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را در قالب کتابی شنیدنی با صدای کاوه یانقی تهیه نموده و در اختیار شما قرار داده است. این اثر در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال راهکارهایی برای کاهش حواس‌پرتی و افزایش تمرکز خود می‌گردید، این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟ می‌شنویم

تیم فریس می‌گوید استفاده از ایمیل را محدود کنید. ایمیل بزرگ‌ترین وقت‌تلف‌کن در دنیای مدرن است. همه‌ی ما می‌دانیم که ایمیل چگونه می‌تواند حواس‌پرت‌کن باشد. در یک روز معمولی چند ایمیل دریافت می‌کنید و ارسال می‌کنید. برای درک بهتر اجازه دهید یک مثال آشنا برایتان ذکر کنم. شما در حال انجام یک پروژه‌ی مهم هستید و در همان لحظه یک ایمیل دریافت می‌کنید. دو انتخاب دارید: می‌توانید آنچه که انجام می‌دهید را متوقف کنید و تمرکز خود را از بین ببرید و ایمیل را بخوانید. یا می‌توانید بر سر کار خود بمانید و بعد ایمیل خود را چک کنید. بسیاری از مردم تمام روز خود را این‌گونه می‌گذرانند. مشغول کار بروی یک پروژه‌ی مهم هستم که یک دفعه یک اعلان ایمیل پدیدار می‌شود. کارتان را متوقف می‌کنید. به اینباکس ایمیلتان می‌روید و ایمیلتان را می‌خوانید. اغلب موارد ایمیلی است که کاملاً بی‌ربط است و هیچ کمکی به اولویت‌های فعلی شما نمی‌کند. این ایمیل‌ها می‌توانند یک احساس مشغولیت مداوم ایجاد کنند و اغلب منجر به ناتمام ماندن ماندن پروژه‌ها در پایان روز می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟
نویسنده
مترجمحمیدرضا عرفانی فر
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟

کاوه ملکابان
۱۴۰۲/۳/۱۹
در کوتاه‌ترین زمان سرفصل‌های کلیدی اعلام کرد.
امیرمحمد فرجی
۱۴۰۱/۱۱/۴
خیلی حرفای روتین و غیر مفیدی زده شده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه حواس‌پرتی در کار را از بین ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.