معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت

هیدی هانا در خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت دیدی تازه نسبت به مفهوم اضطراب و استرس به مخاطب ارائه می‌کند. با شنیدن این کتاب انواع مختلف استرس و کارکرد آن‌ها را درک می‌کنید و یاد می‌گیرید چگونه انرژی منفی استرس را به یک تغییر مثبت و سازنده تبدیل کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت

استرس از جمله احساسات شایعی است که با توجه به سرعت بالای زندگی امروزی و تغییرات مداوم آن، مهمان جسم و ذهن افراد زیادی شده. اگر از مردم راجع به معنا و مفهوم استرس بپرسید، همه متوجه می‌شنوند که از چه حرف می‌زنید، اما هر یک به صورت جداگانه تعریف و تجربه‌ی متفاوتی از آن دارند که به شما ارائه کنند. به قول هیدی هانا (heidi hanna) نویسنده‌ی خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت (managing stress for positive change)، استرس برای آدم‌ها تجربه‌ای شبیه عشق است، به نحوی که هرکس درک مختص به خود را از آن پیدا می‌کند. با وجود این تنوع و چنددستگیِ تعابیر و تعریف‌هایی که از استرس ارائه می‌شود، همه بر سر این موضوع توافق نظر دارند که استرس حسی منفی است که علاوه بر وارد کردن فشار روانی زیاد به افراد، آن‌ها را دچار فرسودگی نیز می‌کند.

تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که استرس اولاً بسیار شایع است و گریزی از آن نیست، و دوماً احساسی منفی و مضر است که به بدن آسیب می‌رساند. استرس منشاء بروز بیماری‌های مختلفی در بدن است و زمانی که درگیر چنین حسی می‌شویم، مانند کسی هستیم که در باتلاقی مکنده گیر افتاده؛ زیرا استرس خودش را تشدید می‌کند و فکر اینکه اضطراب دارید به شما اضطراب بیشتری می‌دهد.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت

زمانی که امکان رهایی از یک حس منفی را نداریم، باید یاد بگیریم که چگونه در کنار آن به همزیستی مسالمت‌آمیز برسیم و انرژی منفی آن را موتور محرک خود برای پیشرفت در زندگی قرار دهیم. هیدی هانا در خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت، سعی دارد تا همین مفهوم را به شما آموزش دهد. هانا در این کتاب از معنی استرس می‌گوید که فاصله‌ی میان نیاز و ظرفیت است. شاید باور این مطلب کمی دشوار باشد، اما استرس محسنات و خوبی‌های بسیاری هم دارد. استرس حالت بقا را در مغز فعال می‌کند که باعث می‌شود توانایی ذهن شما چندین برابر شود و نسبت به حالت عادی بهتر عمل کنید. این مثال‌ها را در نظر بگیرید؛ شاید در یک مسابقه‌ی دو چندان خوب عمل نکنید، ولی اگر بدانید خرسی درنده در تعقیب شماست، از استرس خورده شدن بسیار سریع‌تر از حالت معمول خود خواهید دوید! زمانی که برای انجام کارهایتان وقت یا انرژی کافی را ندارید، استرس شما را از بستر بلند می‌کند تا با وجود خستگی به دنبال انجام کارهایتان بروید و همچنین تمرکز شما را به نحوی زیاد می‌کند که در زمان محدود موجود، حجم کار بیشتری را نسبت به حالت عادی انجام دهید. اگر پول کمی داشته باشید، استرس شما را نسبت به اینکه ولخرجی نکنید و پس‌اندازتان را به اتمام نرسانید هشیار می‌کند.

مغز ما برای هدف زنده ماندن طراحی و خلق شده و استرس تضمین‌کننده‌ی همین هدف است. البته که ماهیت استرس بسیار پیچیده‌تر از این حرف‌هاست و جالب است بدانید که استرس در بدن بسیاری از افراد، مانند یک ماده‌ی مخدر عمل می‌کند. استرس درست همان گیرنده‌هایی را در مغز هدف قرار می‌دهد که در زمان استفاده از مخدر تحریک می‌شوند. این دقیقاً بدین معنا نیست که افرادی از استرس کشیدن لذت می‌برند، بلکه به این معناست که استرس برای بسیاری از آدم‌ها وابستگی ایجاد می‌کند و اگر بخواهید در جلسات درمان روان‌شناسی، این استرس را از آن‌ها دور کنید مقاومت می‌کنند. خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت با مطلع کردن شما از تمام این جنبه‌های مثبت و منفی استرس، به شما کمک می‌کند تا آن را به عنوان نیروی محرکه‌ای برای ایجاد تغییرات مثبت استفاده کنید. استرس اساساً اعلام نیاز مغز برای تغییر دادن یک وضعیت خاص است و اگر به خود اطمینان دهید که از پس چنین تغییری برمی‌آیید، می‌توانید این حس منفی و فرسایشی را رام خود کنید.

خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت با تلاش گروهی از مترجمان به فارسی ترجمه شده و سحر چوبدار روایت آن را به عهده داشته. نشر صوتی شادن پژواک ناشر این اثر است.

خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که درگیر استرس و اضطراب هستند و به دنبال راهی برای کنترل آن می‌گردند، مخاطبین اصلی این کتاب محسوب می‌شوند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت می‌شنویم

ما مشخص کردیم که استرس دقیقاً چیه و چطور استرس مزمن، مسری و معتادکننده باعث مشکل می‌شه. حالا بیاید کمی راجع به فواید استرس حرف بزنیم. می‌دونم کمی دور از ذهنه که بگیم استرس یه موهبته ولی اگه بخوام صادقانه بگم خود من در زندگی به این موضوع پی بردم. چون بدترین چیزی که می‌تونه اتفاق بیفته اینه که ما نسبت به همه‌چیز بی‌تفاوت باشیم. و اگه ما هنوز دچار استرس می‌شیم این به این معنیه که ما بی‌تفاوت نیستیم. چون شما اگه نسبت به همه‌چیز بی‌تفاوت باشین هیچ‌وقت دچار استرس نمی‌شین. از یه طرف استرس می‌تونه به شما کمک کنه که توجهتون رو به مسائل مهم زندگیتون معطوف کنید، مسائلی که بیشترین استرس رو به شما می‌دن، مثلاً بچه‌هاتون، همسرتون، شغلتون. این‌ها خیلی مهم‌ان درسته؟ و اینکه شما متوجه استرس می‌شید به این معنیه که مغز شما باور داره که می‌تونه کاری رو انجام بده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
1 دقیقه
قسمت یک
4 دقیقه
قسمت دو
5 دقیقه
قسمت سه
4 دقیقه
قسمت چهار
3 دقیقه
قسمت پنج
3 دقیقه
قسمت شش
4 دقیقه
قسمت هفت
3 دقیقه
قسمت هشت
4 دقیقه
قسمت نه
4 دقیقه
قسمت ده
4 دقیقه
قسمت یازده
6 دقیقه
قسمت دوازده
3 دقیقه
قسمت سیزده
5 دقیقه
قسمت چهارده
4 دقیقه
قسمت پانزه
3 دقیقه
قسمت شانزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویسحر چوبدار
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مدیریت استرس برای تغییرات مثبت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.