معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها: فرمول برنامه‌ریزی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها: فرمول برنامه‌ریزی
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها: فرمول برنامه‌ریزی

بهترین راهکار برای به سرانجام رساندن کارها بدون هیچگونه استرس چیست؟ با شنیدن خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها نوشتهٔ دیمون زاهاریادس، یاد می‌گیرید کارهای خود را به شکل صحیحی مدیریت کنید و طوری برنامه‌ریزی نمایید که به همهٔ کارهای خود برسید. کتاب حاضر همچنین به شما کمک می‌کند با برنامه‌ریزی اصولی به تمام خواسته‌ها و اهدافتان دست یابید.

درباره خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها:

شاید برایتان پیش آمده باشد که روزی از خواب برخاسته‌اید، تمام‌کارهای عقب‌افتاده و مهمتان را روی کاغذی به شکل تمیز و مرتبی نوشته‌اید و جلوی آن‌ها دایره‌ای کشیدید که بتوانید با انجام آن‌ها تیک بزرگی رویشان بزنید. اما شب در زمان خواب نگاه‌تان که به آن لیست می‌افتد از این که فقط توانسته‌اید دوتای آن‌ها را به انجام برسانید، از خود ناامید می‌شوید.

این تجربه را همه داشته‌اند و فقط شما نیستید که از خود ناامید شده‌اید. این موضوع هم به دلیل عدم داشتن اراده و تنبلی در شما نیست؛ بلکه نحوهٔ برنامه‌ریزی شماست که مشکل دارد. اگر بتوانید اصول صحیح برنامه‌ریزی را یاد بگیرید و تکنیک‌های آن را بلد باشید، دیگر نیازی نیست که نگران عقب افتادن کارهایتان باشید. اما برنامه‌ریزی صحیح برای به انجام رساندن کارها چگونه است؟

دیمون زاهاریادس در کتاب فرمولی برای به انجام رساندن کارها (To do list formula) شیوه‌ای به شما یاد داده که با کمک آن دیگر لازم نیست نگران باشید و از این به بعد شب‌ها با خاطری آسوده و احساس رضایت از خود، سر بر بالین می‌گذارید. با شنیدن این کتاب صوتی راه‌حل‌های کاربردی و ساده‌ای یاد می‌گیرید که با کمک آن‌ها به تمام مسئولیت‌هایی که برای خود در نظر گرفته‌اید، سر و سامانی می‌دهید.

خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید کارهای خود را به بهترین نحو به پایان برسانید و در زندگی‌تان نظم بیشتری وارد کنید، شنیدن این کتاب تأثیرگذار برایتان مفید خواهد بود.

دیمون زاهاریادس را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده پرفروش و پرطرفدار با نوشتن مقالات و کتاب‌های مربوط به مدیریت زمان سعی می‌کند به افراد زیادی کمک کند تا بتوانند کارهای خود را به بهترین روش سازماندهی نمایند. او کتاب‌های زیادی در این زمینه نوشته که اکثر آن‌ها جزو پرفروش‌های آمازون بوده‌اند. بیشتر آثار دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) در حوزهٔ بهره‌وری نوشته شده‌اند و شامل راهکارهایی هستند که سبک زندگی خودش را نیز تغییر داده‌اند.

ازجمله آثار دیگر زاهاریادس می‌توان به «سم‌زدایی دیجیتال»، «سرسختی ذهنی»، «هنر نه گفتن» و «درمان تعلل» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها می‌شنویم:

در بخش معرفی مشهورترین سیستم‌های برنامه‌ریزی مشخص شد که استفاده از چند فهرست مفیده. گفتیم که این موضوع در سیستم جی‌تی‌دی هم وجود داره. به این ترتیب که یه فهرست اقدام بعدی و فهرست یک روز احتمالا ارائه میده. البته ما می‌تونیم کمی این عمل رو بهبود ببخشیم تا ارزش بیشتری به دست بیاریم. در ابتدا هر روز از یک فهرست وظایف فعلی برای تصمیم‌گیری در نحوهٔ تخصیص زمان و توجهتون استفاده کنید.

این فهرست شامل کارهایی میشه که باید قبل از پایان روز اونارو تکمیل کنید. درواقع برای بهبود کار می‌تونید از یک فهرست وظایف آینده برای رسیدگی به همهٔ کارایی که بعدن باید اونارو انجام بدید استفاده کنید. این اقدام ساده یعنی جدا کردن وظایف فعلی از وظایف آیندتون بسیار مهمه. بیشتر افراد کار خودشونو با نوشتن فهرست بلند بالا از کارایی که میخوان انجام بدن شروع میکنن.

هر روز هم به مواردی که نوشتن اضافه میکنن. به این ترتیب هیچ پایانی برای این فهرست وجود نداره. کسایی که از این روش استفاده میکنن هرگز توفیق اینکه برنامه‌ای رو تکمیل کنن به دست نمیارن. اما وقتی وظایف فعلی و آیندهٔ خودتونو جدا کنید، دیگه این احساس که همیشه چیزی ناتمام میمونه رو نخواهید داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
دربارهٔ کتاب
8 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
فصل اول: چرا فهرست کارهای برنامه‌ریزی شده خودتان را به پایان نمی‌رسانید؟
20 دقیقه
فصل دوم: ده نمونه از معروف‌ترین سیستم‌های برنامه‌ریزی در دنیا
19 دقیقه
فصل سوم: چگونه برنامه‌ای کامل ایجاد کنیم؟
20 دقیقه
فصل چهارم: چگونه از یک سیستم برنامه‌ریزی با کارکرد درست به خوبی نگهداری کنید؟
12 دقیقه
فصل پنجم: آنلاین یا آفلاین؟
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها: فرمول برنامه‌ریزی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها

فاطمه خجسته
۱۴۰۱/۲/۲۴
چون کوتاه بود، چندین بار فایل صوتی رو گوش دادم، نکات خیلی خوبی رو گفته و برنامه ریزی رو در ابعاد وسیع زندگی توسعه داده، علاوه بر تحصیل، حتی برنامه ریزی برای شغل و درآمد و... هم جز اهداف کتاب هست اما چون بصورت دسته بندی نکات نوشته شده به لحاظ روحی و روانی مثل کتاب اثر مرکب نتوونستم باهاش ارتباط کنم. برقرار شاید اگر علاوه بر شنیدن، نکته نویسی کرده بودم، برداشت بیشتری از محتوای کتاب داشتم. در کل فکر کنم میکرو کتاب‌ها چندان با روحیه من سازگار نباشه.
Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۲
این کتاب، فکر میکنم خلاصه کتاب فرمول برنامه‌ریزی از همین نویسنده هست. خیلی خوبه که کتاب به اون حجیمی رو خلاصه ارائه میدن. اینجا مطالب خیلی شسته رفته هست و دیگه زیاده‌گویی نداره. لپ مطلب برای برنامه ریزی و به انجام رساندن کارها در این کتاب هست. موفق باشید ✌️
پریسا خنجری
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
همیشه داشتن یک برنامه منسجم در انجام دادن کارها مفید هست پس چون بهت. که با مطالعه بیشتر ما این برنامه را بدست بیاریم
فایل صوتی خوبی هست مخصوصا که صدای گوینده بسیار عالی و رسا هست
عظیم منتصری
۱۴۰۲/۶/۲۷
باسلام و خداقوت به شما عزیزان
ببخشید تا به حال برای کتابها صفحه‌ای مشاهده نکردم، آیا کتابها صفحه ندارند یا من نتونستم خوب با کتابراه ارتباط برقرار کنم
Omid Nazi
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
این کتاب صوتی واقعا آموزنده و تاثیر پذیر بود ممنون از مدیران فعال کتابراه که برای شاد بودن مردم عزیز کشورمون تلاش دارند سپاسگذارم🙏🙏🙏🙏
Nasrin
۱۴۰۱/۸/۳۰
روش‌های خوب و کاربردی معرفی کرده، باید روش‌ها رو بخونید و یا حتی به کار ببرید تا فرمولی که رو شما جواب میده رو پیدا کنید
Z zarezadeh
۱۴۰۰/۱۰/۵
سلام
باتمام خلاصه بودنش بسیار مفید وکاربردی است مخصوصا برای افرادیکه می‌خواهند برنامه درست وکاربردی برای خود داشته باشند
سام سپهری
۱۴۰۱/۸/۲
بسیار خلاصه به ما راههای تهیه چک لیست را می‌دهد. گوش کردن به آن را به دوستان توصیه میکنم.
مریم مهدوی
۱۴۰۱/۷/۱۳
به نظر من خیلی کمک بزرگی میکنه مخصوصا صدای خواننده آقای دادمهر واقعا گرم و آرامش بخشه
akram sayjani
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
کتابی جامع و عالی بخصوص برای دوستانی که تمایل به برنامه ریزی در کارهایشان دارند
وحیدعبدالهی
۱۴۰۱/۷/۲۰
کتاب بسیار خوبی هست
. اگه کاملا تمرینات انجام بدیم. با تشکر از کتاب راه
امیرحسین اسفریزی
۱۴۰۱/۱/۱
اگه می‌خواید سال متفاوتی رو شروع کنید حتما این کتاب رو بخونید
عاطفه ماجدی
۱۴۰۰/۹/۹
کتاب مفیدی بود برای من ممنونم
Ali Bagheri
۱۴۰۱/۶/۲۴
حیف 4800 تومن که هزینه شد.
دوستان ارزششو نداشت واقعا
صفیه جهانپور
۱۴۰۱/۴/۲
خلاصه گویی شده است کاش به جزییات بیشتری میپرداخت
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.