معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم: توصیه‌های 9 مدیر فروش موفق کسب‌ و کار

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم: توصیه‌های 9 مدیر فروش موفق کسب‌ و کار
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم: توصیه‌های 9 مدیر فروش موفق کسب‌ و کار

آیا تا به حال به فروشگاهی رفته‌اید که برخورد خوب فروشنده‌ی آن در خاطرتان مانده باشد؟ یک فروشنده‌ی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ مریم قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم به این پرسش پاسخ می‌دهد. اثر حاضر ترجمه‌ای از مقالات وبسایت «ها کن یو» می‌باشد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم

تبحر در فروشندگی می‌تواند دستمزد بالا، تجربه‌ی شغلی لذت‌بخش و فرصتی برای پیشرفت را فراهم کند. با این حال، برای بهره‌مندی از این مزایا، یک فروشنده باید روابط قابل اعتمادی با مشتریان خود بسازد و اهدافی را که برای فروش خود در نظر گرفته است، برآورده کند. برای این که به یک فروشنده‌ی حرفه‌ای و ماهر تبدیل شوید، باید مجموعه‌ای منحصر‌به‌فرد از مهارت‌ها، شهود و تجربه را به دست آورید. مریم قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم؟ به شما کمک می‌کند که یک تجربه‌ی خرید لذت‌بخش و به‌یادماندنی برای خود و دیگران رقم بزنید.

یک فروشنده باید از آنچه می‌فروشد و بازاری که به آن کالا یا خدمات خود را ارائه می‌دهد درک کاملی داشته باشد. او همچنین باید از مهارت‌های مخصوص ارائه‌ی خدمات به مشتریان برخوردار باشد. اما این مهارت‌ها چه هستند؟ در این خلاصه کتاب صوتی با توضیح مهارت‌هایی که نیاز دارید و مراحلی که باید در راستای آن‌ها گام بردارید، می‌آموزید که چگونه به یک فروشنده‌ی متبحر تبدیل شوید. به‌راستی یک فروشنده‌ی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

فروشنده‌ی خوب بودن نیازمند دقت و تلاش قابل‌ِتوجهی است. شما باید ارزش خود محصول را برآورد کنید و همچنین تلاش کنید تا خدمات و ارتباطات خوبی در قبال مشتری انجام دهید. به گونه‌ای که انتخاب مشتری برای دفعات بعدی، فروشگاه شما باشد. مریم قریشی مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را در قالب یک خلاصه کتاب صوتی تهیه و منتشر نموده است. این اثر را با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین، راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید یک فروشنده‌ی متبحر و کارکشته شوید، این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم می‌شنویم

آندرس پیرا، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت بلو هوریزون و برنده‌ی جایزه‌ی توسعه‌دهندگان املاک و مستغلات است و مسئولیت برخی از لوکس‌ترین تفریحات تایلند و آسیای جنوب شرقی را به عهده دارد. او یکی از موفق‌ترین سازندگان املاک و مستغلات تایلندی و مردی خودساخته است که سرگذشت او بسیار آموزنده و الهام‌بخش است. آندرس پیرا در حال حاضر صاحب نوزده کسب‌وکار است که بیش از 250 کارمند دارد. سرمایه‌گذاری‌های او در درجه‌ی اول به املاک، مستغلات و تحولات پیرامون آن اختصاص دارد. اما به‌طور فعال در سایر صنایع همچون بهداشت و تناسب اندام، رستوران و رویدادهای زندگی نیز حضور دارد. او درمورد تجربه‌ی خود می‌گوید: وقتی برای اولین بار فروش املاک و مستغلات را شروع کردم، پیام‌هایی را با عجله کف دستم می‌نوشتم. وقتی در حال رانندگی به سمت دفتر بودم، به دستانم که روی فرمان ماشین بود نگاه می‌کردم و BS را می‌دیدم که مخفف بهترین فروشنده بود و با خودم تکرار می‌کردم: من بهترین فروشنده در تایلند هستم. هر روز بدون افکار آگاهانه به تمام کارهایی که انجام می‌دهید فکر کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
چگونه یک فروشنده‌ی خبره شویم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم: توصیه‌های 9 مدیر فروش موفق کسب‌ و کار
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم

amin bahmani
۱۴۰۳/۱/۲۰
خیلی بهتر از این میشد مطالب کوتاه ولی مفید راجع به فروش رو در قالب کتاب عرضه کرد.
رضا نظری
۱۴۰۲/۹/۸
از ویژگیهای این کتاب توضیحات ارزشمند و گویا در 15 دقیقه است تهیه این کتابرا به شما توصیه میکنم
سجاد طیبی
۱۴۰۲/۱۲/۳
کاربردی بود کتاب خلاصه بود اما جملاتش به درد بخور بودند
M.n
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
خیلی خلاصه است و تاثیر کمی دارد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.