معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری: راهکارهایی برای مسلط شدن بر دیگران

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری: راهکارهایی برای مسلط شدن بر دیگران
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری: راهکارهایی برای مسلط شدن بر دیگران

چگونه می‌شود بر دیگران تسلط کافی پیدا کرد؟ رابرت گرین در خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری، راهکارهای مفید و قابل توجهی برای نفوذ بر دیگران و در نهایت ارتباطاتی بهتر را آموزش می‌دهد. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید در هر موقعیتی بر اطرافیانتان تاثیر بگذارید.

درباره خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری:

«زیبایی او، آن‌طور که به ما گفته‌اند، به‌خودی‌خود نه بی‌همتا بود و نه بیننده را میخکوب می‌کرد. بلکه این لطافت طبع و دلربایی و شیرینی لحن صدایش بود که او را جذاب می‌کرد.»

این‌ها سخنانی هستند که «پلوتارک»، تاریخ‌نگار و زندگی‌نامه‌نویس مشهور یونان باستان درمورد کلئوپاترا، آخرین فرعون مصر باستان و از قدرتمندترین و بزرگ‌ترین پادشاهان زن در تاریخ جهان گفته است. همه می‌دانند که این زن چقدر جذاب بود و چقدر دیگران را به‌راحتی اغوا می‌کرد و آن‌ها را تحت سلطه و فرمان خود در می‌آورد.

طبق گفته پلوتارک کلئوپاترا نه به‌خاطر زیبایی‌اش بلکه به دلیل هنرش در لطافت طبع بود که افراد را به سمت خود جلب می‌کرد. بسیاری از اغواگران بزرگ دیگر در جهان نیز به همین شکل افراد را جذب خود می‌کردند و به شکلی ناخودآگاه آن‌ها را تحت سلطه خود قرار می‌دادند. اما این امر چگونه ممکن می‌شود؟ آیا این یک خصوصیت ذاتی یا نوعی کاریزما است؟

رابرت گرین در کتاب هنر اغواگری (The Art of Seduction) این نوید را به شما می‌دهد که این موضوع چیزی کاملاً اکتسابی است و با یادگرفتن چند تکنیک ساده به‌راحتی می‌توان به فردی اغواگر تبدیل شد. این کتاب به‌عنوان یک راهنمای عملی برای نفوذ بر دل‌های دیگران به شما کمک می‌کند که با سلطه بر افراد به هرآنچه که می‌خواهید برسید.

نویسنده با ارجاع به افراد زیادی در تاریخ جهان مثل کلئوپاترا، جان اف کندی، اندی وارهول و ژوزفین بناپارت و اندیشمندان بزرگی مثل فروید، اووید، کیرکگور و اینشتین، تاکتیک‌های اغواکننده آن‌ها را به شما آموزش می‌دهد. با شنیدن کتاب هنر اغواگری می‌توانید قوانین تسلط بر دیگران را یاد گرفته و به‌راحتی بر دیگران تأثیر بگذارید.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری:

- بسیار شفاف و روشن‌کننده. (گاردیَن - روزنامهٔ بریتانیایی)

- بسیار متقاعدکننده. (فوربز - یکی از مشهورترین مجله‌های اقتصادی آمریکا و جهان)

- تخصص گرین تجزیه‌وتحلیل زندگی و فلسفه شخصیت‌های تاریخی مانند سان تزو و ناپلئون و استخراج نکاتی از آن‌ها در مورد نحوه انجام کارها بامهارت زیاد است. (نیویورک‌تایمز - روزنامه معتبر و مشهور آمریکایی)

- گرین لیستی از رفتارهای بلندپروازانه افراد را در این کتاب تنظیم کرده است. فقط خواندن فهرست مطالب برای برانگیختن کمی شهوت برای کسب قدرت کافی است. (New York magazine)

خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید در اجتماع، توجه افراد زیادی را به خود جلب کنید و دیگران را تحت نفوذ خود قرار دهید، این کتاب مناسب شما است. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی و توسعه فردی از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

با رابرت گرین بیشتر آشنا شویم:

او یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است که در 14 می 1959 به دنیا آمد. وی تاکنون کتاب‌هایی مثل «48 قانون قدرت»، «33 استراتژی جنگ» و «پنجاهمین قانون» را نوشته و هرکدام فروش قابل‌توجهی را نیز کسب کرده‌اند. رابرت گرین (Robert Greene) در دنیای تجارت نیز طرفداران زیادی دارد و همواره از او به‌عنوان نویسنده‌ای یاد می‌شود که طیف مخاطبان و هوادارانش گسترده و متنوع است.

همچنین کارهای گرین در رسانه‌های مطرحی چون نیویورک‌تایمز، USA Today، CNN، نیویورکر، نیوزویک، لس‌آنجلس تایمز، فوربس، هافینگتون‌پست، هفته تجارت و... دیده شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری می‌شنویم:

در پاییز سال 1795 پاریس وضعیت بسیار عجیبی داشت. دورهٔ وحشت ناشی از انقلاب فرانسه به پایان رسیده بود و دیگه صدای گیوتین و قتل‌عام مردم به گوش نمی‌رسید. درواقع مردم بعد از مدتی نبرد و درگیری کمی به آسایش رسیده بودن. به همین خاطر در گوشه‌وکنار کشور جشن‌ها و پایکوبی‌هایی برپا بود. در آن زمان ناپلئون بناپارت با بیست و شش سال سن، علاقه‌ای به خوش‌گذرانی نداشت. این ژنرال جوون بسیار بلندپرواز بود و دوست داشت که دوباره به فتوحات بیشتری دست بزنه.

در یکی از اون روزا زنی به نام ژوزفین که بیوه‌ای سی و سه ساله بود به دفترش اومد. ناپلئون به شدت تحت‌تاثیر زیباییش قرار گرفت و دست و پاشو گم کرد. ناپلئون بسیار خجالتی بود ولی وقتی اون زن اونو به یه مهمونی دعوت کرد، نتونست درخواستشو نپذیره. ناپلئون تو اون مهمونی بسیار خجالت می‌کشید. بیشتر کسایی که از گیوتین جون سالم به در برده بودن هم توی این مهمونی حضور داشتن. جالب اینجا بودن که ژوزفین خودش هم از چنگ گیوتین فرار کرده بود!

با این حال ژوزفین به مهمونی شکوهی ویژه عطا کرده بود. بیشتر در بین جمع بود و گاهی جمع و ترک می‌کرد تا به ناپلئون بپیونده. بعد از اون مهمونی ناپلئون بارها به دیدار این زن رفت. اما گاهی ژوزفی ناپلئون رو به شدت نادیده می‌گرفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
3 دقیقه
درباره کتاب
3 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول: قانون اغواگری شمارهٔ یک و دو
17 دقیقه
فصل دوم: قانون اغواگری شماره سه و چهار
20 دقیقه
فصل سوم: قانون اغواگری شماره پنج و شش
12 دقیقه
فصل چهارم: قانون اغواگری شماره هفت و هشت
18 دقیقه
فصل پنجم: قانون اغواگری شماره نه و ده
10 دقیقه
فصل ششم: قانون اغواگری شماره یازده و دوازده
10 دقیقه
فصل هفتم: قانون اغواگری شماره سیزده و چهارده
9 دقیقه
فصل هشتم: قانون اغواگری شماره پانزده و شانزده
8 دقیقه
فصل نهم: قانون اغواگری شماره هفده و هجده
7 دقیقه
فصل دهم: قانون اغواگری شماره نوزده و بیست
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری: راهکارهایی برای مسلط شدن بر دیگران
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری

moradi morteza
۱۴۰۰/۱۱/۴
متنش کاملا روان بود، به راحتی می‌شد کتاب رو خوند‌. ترجمه هم عالی بود، منتهی من این کتابو بهتون پیشنهاد نمی‌کنم بخونید‌. من نسخه «بدون سانسور» ِ اورجینالِ انگلیسی این کتاب رو دارم و از باغ کتاب خریدمش‌. کلمات سنگین انگلیسی داره و خط اول، دقیقا قسمت پیش گفتارش داره این موضوع رو توضیح میده که: «در به زمان‌های قدیم، مردها راحتی با خانم‌ها رابطه جنسی برقرار می‌کردن و این وسط، فقط و فقط خانم‌ها ضربه می‌خوردن. پس اومدن از شیوه‌های کلامی و به اصطلاح بادی لنگویج (body language)، برای راه انداختن کار خودشون و اغوا کردن مردها استفاده کردن‌.» نکته‌ای که قبل خرید این کتاب میخوام بگم اینه که... من فکر می‌کردم بخش‌های مهم رو سانسور نکرده باشن ولی متاسفانه اینکارو انجام دادن و کتاب کاملا ناقصه. اما اون بخش‌هایی که حذف نکردن قابل درکه. کلا پیشنهاد من اینه که به جای خرید این کتاب، کتاب‌های مشابه اینو که نویسنده همین کتابم اتفاقا نوشتَتِشون رو تهیه کنید مث mastery.
شاهرخ پوردستان
۱۴۰۲/۶/۱۹
کاملا دقیق و به نکات کلیدی که بیشتر آدم‌ها در جامعه، به علت عدم اعتماد به نفس و همچنین استرس و نداشتن، شجاعت و تحمل در مقابل سختی‌ها، خیلی زود نا امید و آسیب میبینن ترفند‌های کلیدی و خیلی موثری، برای اینکه در هر جا و مکانی بتوانیم به عنوان یک سخن ور و مسلط به کل اوضاع اون قسمت رو مدیریت و همه مغلوب شنوندگان صحبت‌های خود، و از انزوا بیرون آوردن واین که آدم‌های اطراف ما با دیدن رفتار ما تحت تاثیر و در کمترین زمان ممکن همه جوره ما رو با توجه به اینکه صحبت‌های ما عمقی و کلیدی از اعماق قلبمان فوران میکنه و مخاطب کامل مارو حس میکنه و یکی از دلیل‌های واضحی که آدم‌های اطراف ما با دیدن اینکه، ما به عنوان یک شنونده خوب و همچنین که رشته کلام را پاره نمی‌کنیم به طور خیلی شگفت انگیزی اون خواهان ما و اینکه در دل اون آدم‌ها به علت صبوری و درک اون شخص، به عنوان همراه و یک دوست واقعی کل اسرار و درد دلها را به ما می‌گوید و ما نباید به کوچکترین عکس العمل انتقاد و یا مخالفت در مقابل اون بایستیم، که یک نوع احساس همدلی و راحتی با ما داشته و نه تنها در محیط کار بلکه در هر جای جامعه و بیشتر بیانگر این است که ما در اولویت اول ترفند‌ها را یاد گرفته و مسلط شده وبعد با اعتماد به نفس کامل، سعود به روح مخاطب به عنوان کسی که او را درک و با مثال‌ها و حتی متن‌های شاعرانه در هنگام صحبت خود مخاطب را شیفته صحبت‌های خود کرده و به هر حال زمان بر هست اما باید کتاب‌های مخالف را مطالعه و تمرین سخن وری در جامعه مهم میباشد پاینده باشید.
SH
۱۴۰۲/۲/۱۲
سلام
بنظرم مفاهیم کتاب بطور نسبى میتونه درست باشه؛
یا میتونه کار ساز باشه ….
شاید گفتن این جمله چندان درست نباشه؛ اما برای اینکه بتونی فرد موردنظرت رو به‌دست بیاری، باید مثل یه شکارچی، صبور و فریبنده ظاهر بشی. بى انصافى
بنظر میرسه. معمولا روابط عاشقانه با پیشنهاد مستقیم شکل نمی‌گیرن و اگر و
هم شکل بگیرن، معمولا عمر چندانی ندارن. فارغ از اینکه آقا هستی یا خانم، اگه در رابطه‌ی عاشقانه‌ای نیستی قصد شروع یه رابطه با فرد دل‌خواهت رو داری، این کتاب توصیه‌های خوبی براتون داره…. توی این کتاب با برخی از بزرگترین اغواگرانِ تاریخ آشنا میشی و می‌بینی که این افراد از چه راه‌هایی دل معشوقشون رو به‌دست می‌آوردن….
با تشکر از صدا و خوانش مناسب گوینده.
با تشکر از
سینا شانسخه
۱۴۰۰/۹/۱۶
کتاب خیلی خوب و جالبیه نه فقط در دنیای عاشق و معشوق بلکه در دنیای قدرت هم کاربرد بسیار خاصی داره؛ اگه فکر میکنید عشق و اغواگری یک دنیای جادویی و پاکه این کتاب رو دانلود نکنید چونکه این کتاب پر از دوروییه و بعضی وقت‌ها باید نقش کسی رو بازی کنید که خودتون نیستید.
خلاصه اینکه بین اغواگری و خودتون رو
بودن یکی انتخاب کنید.
در آخر هم از عوامل کتابراه و آقای رابرت گرین برای این کتاب خارقالعاده متشکرم و تقاضامندم که نسخه‌ی کامل کتاب و دیگر کتاب‌های رابرت گرین را از جمله قانون پنجاهم و قوانین روزانه منتشر کنید.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۲۲
مشخص تاثیر گزاری رو دیگران و اغوا کردن آنان یک هنر است، خب این کتاب تونسته راه و روش‌های این هنر با داستان‌های تاریخی در دل شما قرار بده،
تا با منش و نگرش گوناگون آنرا در دل دیگران قرار دهید،
با یاد گیری کتاب‌ها و داستانها رابرت گرین میشه راحت به تمامی قانون جذب اغواگری و قدرت در حال جذب دید، و
اغواگری روشی برای نفوذ در دل دیگران است،
بنظرم کتاب‌های رابرت گرین نمیشه راحت از دست داد، با مطالعه این کتاب این حدسیات که که انسان کاملتر بالغ تر میشویم خالی از لطف نیست که اقرار کنم که همینطور
سپاسگزارم کتابراه 🙏🌷😘❤😍👑👏🙏
سیما عراقی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
البته شیوه‌ها به شکلی اخلاقی بیان شده‌اند اما به نظر من تاثیر گذار بودن تنها یک مهارت شخصی است و از درون محکم و مثبت و شالوده‌ی اخلاقی انسانها بر میآید. اگر کسی ذاتا انسان بد خواه یا مغرور و یا خود شیفته‌ای باشد حتی تمرین و نمایش این نکات مصنوعی و تقلبی خواهد بود و این انرژی غیر طبیعی را هر مخاطبی در درون در می‌یابد، شما خواهید گفت: میبینم که چقدر سعی میکنه آدم مثبت، توانگر و خوبی به نظر بیاد اما حس خوبی بهش ندارم!!!
سالار رحیمی کیا
۱۴۰۱/۴/۱۹
اولا که در کتاب هیچ آموزشی از اغواگری (seduction) به معنای واقعی کلمه مربوطه ارائه نمیشود و صرفا کلیاتی پرحاشیه و گاها غیر مرتبط را به سمع شنونده میرساند. کتاب دارای مطالبی کلی و گاها غیر کاربردی میباشد. مثالهای مطرح شده اغلب غیر عملی بوده و راهکار مشخصی برای اجرای آن ارائه نمیشود.
پیشنهاد من مطالعه کتاب آئین دوست یابی دیل کارنگی میباشد که بسیار کاربردی میباشد.
رویا
۱۴۰۲/۸/۸
بیشتر تجربه‌ها و موقعیت‌های مختلف افراد موفق رو در متن کتاب جای داده و توضیحات رو خیلی زیاد گسترش داده بنابر این توقع کمک زیادی از این کتاب نداشته باشید به نظرم اگر نکات اصلی رو به جای اون همه توضیح و اشاره میاورد میتونست کتاب موثرتر و کوتاه تری بشه و خواننده رو هم کلافه و خسته نکنه و حتی با وجود صوتی بودن کتاب بازهم تانصفه گوش کردم ولی صوتش خیلی عالی بود و ایرادی نداشت و دلنشین بود.
F
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
با سلام در مورد این میکروکتاب میتونم بگم که بسیار تاثیر گذار و اموزنده بود صدای راوی بسیار روان و زیبا بود. نکات بسیار مفیدی در رابطه با تاثیر گذاری و ارتباط جمعی در کتاب ذکر شده توصیه بنده این هست حین گوش دادن قلم و کاغذ داشته باشید برخی نکات یادداشت کنید و در اخر مطالعه کنید تا ملکه ذهنتون بشه و براحتی بتونید بکارشون ببرید.. ممنون از کتابراه.
پروین
۱۴۰۱/۱۰/۲
حتما داستان‌های زیادی در مورد زنان اغواگر شنیدید این که تخت جمشید بخاطر خواسته یک زن به آتش کشیده شد یا خرم سلطان اولین زنی بود که یک پادشاه عثمانی را وادار کرد اونو آزاد کنی و باهاش رسما عقد کنه و هزاران داستان از این دست. این کتاب نشون میده چطور به یک زن اغواگر تبدیل بشید. البته برای مردها هم مفیده
بیتا جوان
۱۴۰۲/۶/۲۶
مثل سایر کتاب‌های رابرت گرین کتاب بسیار خوبی بود و به نکات خوبی هم اشاره کرده بود ولی خیلی خلاصه و تیتر وار بود. بهتر است کتابراه برای استفاده بهتر نسخه متنی و کامل این کتاب را قرار دهد. من سایر کتاب‌های این نویسنده را مطالعه کردم و به نظر من کتاب‌های او را باید چندین بار خواندو بر روی نکات تعمق کرد تا بهتر درک شوند و کتاب صوتی خیلی مناسب نیست.
م ظ
۱۴۰۱/۶/۳
شاید انتظار من خیلی بیشتر از این حرفها بود، رسما در مورد اغواگری جنس مخالف بود. (من امروز دوباره این کتاب را مطالعه کردم و باید بگویم مقداری نظرم نسبت به دو خط اول که چند روز قبل نوشتم تغییر کرده و مثبت تر شده است. احساس میکنم اگر دقیق تر به مثالها و داستانهای ذکر شده توجه کنیم، میتوانیم درسهای خوبی بگیریم)
Farzan Azarpour
۱۴۰۳/۱/۱۷
آدم رو به سمتی سوق میده که برای جلب توجه دیگران باید بازیگری کنه این همه کتاب‌های خودیاری و روانشناسی میگن خودت باش و نظران دیگران رو زیادی جدی نگیر این دقیقا برعکسشه میگه هرکاری بکن تا دیگران از تو خوششون بیاد: / یه عالمه داستان هم سرهم کرده که تو تاریخ فلان اتفاق افتاده بعد اسم حیله و نیرنگ رو گذاشته هنرررر اغواگری..
Erfan Mousavi
۱۴۰۲/۱/۶
این کتاب خیلی تمیز بود از طراحی جلد گرفته تا انتخاب اهنگ‌ها و محتوا و گوینده ولی به گفته دوستان کتاب سانسور شده هست و این مورد در تمام ترجمه‌های این کتاب هست اگه نسخه اصلی رو بتونید بخونید خیلی بهتره البته رابرت گرین از ادبیات پیچیده‌ای تو کتاباش استفاده میکنه، شاید دیکشنری همش باید کنارتون باشه
حسن اندکایی
۱۴۰۱/۲/۳۰
کتاب اغواگری چیزیه ک سطحی نگاه میکنه ب قضیه البته این خلاصه‌ی این کتابه
اگه میخواین با داستان‌های جالب و تاریخی سرگرم بشید
یا اگه علاقه ب تاریخ دارید این کتاب پیشنهاد میشه
ولی برای روانشناسی خیلی کم استفاده داره
بهتره نکات این کتاب رو داخل‌ی برگه جمع آوری کنید و بعد از اون مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 239

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هنر اغواگری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.