معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده
قیمت:
۳۰۰۰۰ 15000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده

خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده سمیناری از نویسنده و سخنران نام‌آشنای حوزه‌ی موفقیت، آنتونی رابینز است. او در این سخنرانی اثربخش به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید بر باورهای محدودکننده‌ای که شما را از رسیدن به موفقیت باز می‌دارند، تسلط یابید. وقت آن رسیده که از افکار منفی رها شوید و زندگی‌ بهتری را تجربه کنید. پس این شما و این کتابی ثمربخش که زندگی‌تان را دگرگون خواهد کرد!

درباره خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده:

آخرین باری که از کاری دست کشیدید چه زمانی بود؟ یا آخرین مرتبه که شکست خوردید؟ زمانی را به خاطر دارید که کنج اتاقتان کز کزده باشید و ناامیدانه خود را سرزنش کنید؟ اگر در تمامی این لحظات به خود چیزی جز جمله‌یِ «من تمام تلاش خودم را کردم. درسی یاد گرفتم و دفعه‌ی بعد بهتر عمل می‌کنم» گفته باشید، شما گرفتار افکار محدودکننده هستید. غلبه کردن بر باورهای محدودکننده همیشه آسان نیست. چرا که این افکار اغلب از دوران کودکی در ما ریشه دوانده‌اند و به‌یک‌باره نمی‌توان آن‌ها را تغییر داد. اما با به‌کارگیری استراتژی‌هایی خاص می‌توانید به آرامی افکار سالم‌تری را جایگزین این باورها کنید و به آن چیزهایی دست یابید که همیشه آرزویشان را در سر می‌پروراندید.

زندگی همه‌ی ما از روایت ساخته شده است. به‌عبارتی، انسان موجودی‌ست روایت‌کننده که اساساً زاده‌شدن و حضورش در جهان نیز با یک داستان و روایت‌ شکل می‌گیرد. روایت یعنی تصویر یا خبری را از مجموعه‌ای از رویدادها ارائه کردن. بسیاری بر این عقیده‌اند که درست از زمانی که کودک می‌آموزد تا فعلی را بر سر کلمات خود قرار دهد، روایت‌گری شکل می‌گیرد. حال انسان که چنین موجود روایت‌گری ا‌ست، تلاش می‌کند تا پیش از پایان زندگی‌اش، بهترین بخش‌ها و بهترین فصول را برای داستان و روایت خود تألیف کند. اما واقعیت این است که وقتی داستان خودمان را اشتباه تفسیر کنیم، مغاکی عمیق برای خود حفر کرده‌ایم که بیرون آمدن از آن کار آسانی نخواهد بود.

اما ارائه‌ی تفسیر اشتباه از داستان زندگی خود به چه معناست؟ آنتونی رابینز (Tony Robbins) در خلاصه‌ کتابی که پیش روی شماست، پاسخ شما را چنین می‌دهد:‌ «تفسیر اشتباه از زندگی یعنی افکار محدودکننده‌ای که به شما اجازه نمی‌دهند چیزها را آنگونه که واقعاً هستند، مشاهده کنید.» یک فکر محدودکننده، داستانی تکراری، مخرب، منفی و غیرواقعی راجع به جهان و خودتان است. داستانی‌ست که شما برای خودتان تعریف کرده‌اید و احساس می‌کنید که سازوکار جهان بر مبنای آن پیش می‌رود. از آنجایی که این داستان بر مبنای واقعیت نیست، مدام شما را عقب نگه می‌دارد و مانع موفقیت شما می‌شود. تلاش آنتونی رابینز در خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده این است که راه تغییر اینگونه باورها را به شما بیاموزد.

«من برای انجام این کار بیش از حد پیر یا جوان هستم.»، «من هیچ‌گاه شغلی را پیدا نمی‌کنم که با آن خوشحال باشم»، «من تا آخر عمر تنها می‌مانم»... این باورها تنها نمونه‌ای از جملات محدودکننده هستند و ناگفته پیداست که تا چه اندازه می‌توانند شما را در زندگی عقب نگه دارند. خبر خوب این است که شما می‌توانید بر این باورها غلبه کنید و این افکار منفی را با افکاری مثبت‌تر و واقع‌بینانه‌تری جایگزین سازید. پس از گوش سپردن به خلاصه کتاب غلبه بر باورهای محدودکننده خواهید دید که با تغییر تفکرتان می‌توانید هر چیزی را که بخواهید تغییر دهید. این کتاب بینشی عمیق به شما می‌بخشد که با به‌کار بستن آن در زندگی، می‌توانید تجربه‌ی زیسته‌ی بهتری را برای خود رقم بزنید.

آنتونی رابینز در سمینار خود ازسازوکار این افکار برای شما سخن می‌گوید و سپس پیشنهاداتی را برای غلبه بر این باورها ارائه می‌کند. باورهای محدودکننده در اغلب موارد افکاری ناخودآگاه هستند که به عنوان مکانیسم‌های دفاعی به کار برده می‌شوند. به‌‌عبارت دقیق‌تر، روان انسان در سال‌های ابتدایی زندگی برای این که بتواند جهان را تاب آورد، از ابزارهایی بهره می‌گیرد که «مکانیسم‌های دفاعی» نام دارند و به کودک کمک می‌کنند تا بر ناامیدی، شکست و شکست و ناکامی غلبه کند.

اکنون زمانی که با موقعیتی مشابهِ دوران کودکی مواجه می‌شوید که چندان خوشایند نیست،‌ روان شما ناخودآگاه از همان ابزارهایی استفاده می‌کند که در کودکی از آن‌ها بهره می‌برْد. اما حقیقت این است که اغلب مکانیسم‌های دفاعی که امروزه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، مکانیسم‌های کارآمد، ‌پخته و بالغانه‌ای نیستند و بیشتر به ما آسیب می‌زنند. به همین دلیل است که باعث پسرفت ما می‌شوند. رابینز اولین قدم را یافتن ریشه‌ی مشکل و مسأله می‌داند و گام‌به‌گام همراه شماست تا بتوانید بر افکار ناکارآمد غلبه کنید و سطح زندگی خود را ارتقاء بخشید.

خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده مناسب چه کسانی است؟

اگر باورهای منفی و افکار بازدارنده زندگی شما را مختل کرده، شنیدن خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده می‌تواند زندگی شما را دگرگون سازد.

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم:

آنتونی رابینز در سال 1960 و در کالیفرنیا چشم به جهان گشود. او یکی از بزرگ‌ترین و الهام‌بخش‌ترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری و موفقیت است. اغلب آثار او در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند و تاکنون کتاب‌هایش به بیش از ده‌ها زبان برگردانده شده‌اند. سخنرانی‌های او بر زندگی میلیون‌ها انسان در سراسر جهان تأثیر مثبت گذاشته‌اند و از پرمخاطب‌ترین ویدئوها در جهان محسوب می‌شوند.

جالب است بدانید که طبق آمارها آنتونی رابینز از موفق‌ترین افراد آمریکایی در زمینه‌ی توسعه و رشد فردی دیگران است. همچنین او بنیادی عام‌المنفعه به نام خود تأسیس کرده است. از آثار این نویسنده‌ی بزرگ می‌توان به کتاب‌های زیر اشاره کرد: «آموزه‌های استادی، زمانی برای زندگی، امتیاز نهایی، اهرم‌های خوشبختی، قدرت نامحدود، شکست‌ناپذیر، هیولای درونت رو بیدار کن و رژیم پاکسازی با آنتونی رابینز».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده می‌شنویم:

در حقیقت من چندین بار در موقعیت‌های حساسی قرار گرفته‌ام. چندین بار با من تماس‌هایی گرفته شد و از من خواسته شد تا با کسی یا چیزی که تنش خیلی بالایی داشته، روبه‌رو بشم. حالا می‌خواد پرنسس دایانا و یه تصمیم حیاتی زندگی‌اش باشه، یا رئیس‌جمهور آمریکا!

وقتی یه بچه یا یه بزرگسال می‌خواد خودکشی کنه با من تماس می‌گیرن و الان خوشبختانه سی‌وهفت ساله که به خیلی از آدما کمک کردم که به زندگی برگردن. اما هدفم از گفتن این حرف این بود که معتقدم آدما فقط به یه دلیل خودکشی می‌کنند. اونا به یه جایی می‌رسن که فکر می‌کنن تحمل زندگی خیلی سخت‌تر از مرگه و اگه بتونیم دیدگاه این افراد رو تغییر بدیم، دیگه به خودکشی فکر نمی‌کنن. چیزی که می‌خوام بگم اینه که اگر بدونی باید چیکار کنی، می‌تونی هر چیزی رو درمورد هرچیزی تغییر بدی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
59 دقیقه
غلبه بر باورهای محدودکننده - بخش یک
62 دقیقه
غلبه بر باورهای محدودکننده - بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویمسعود خواجه وند
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۳۰۰۰۰ 15000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده

anahita.ghasemi
۱۴۰۲/۲/۳
سلام به همه‌ی دوستان عزیز اول از همه تشکر کنم از راوی عزیز که صداش و لحن کلامش بی نظیر بود و خیلی سبک صحبت کردنشون نزدیک به آنتونی رابینز بود. واقعا این حس رو منتقل میکرد که در یکی از سمینارهای آنتونی رابینز به زبان فارسی نشستیم.
در مورد محتوای این سمینار دو ساعته هم باید بگم ارزش گوش کردن رو و
داشت من نکات جالبی رو از صحبت‌های رابینز یادداشت کردم.
‌قشنگ‌ترین جمله‌ای که از آنتونی رابینز شنیدم این بود:
انسان ماشین اثبات باورهای خودش به خودش هست
با آرزوی موفقیت برای تمام کتابراهی‌های عزیز
رضا دلیر
۱۴۰۱/۲/۲۳
اگه با دقت گوش بدید در نیم ساعت ابتدایی یک نکته فوق طلایی میگه، باید دقت کنید.
مژگان شیخی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
بسیار انگیزشی و مثبت بود. اجرای صوتی هم عالی و متفاوت بود
بهناز نیازمند
۱۴۰۱/۹/۲۲
مفید بود.
ولی چیزی درباره باورهای محدود کننده نگفته بود..
زهرا فرجی
۱۴۰۱/۲/۴
هرکسی مشکلی داره باید اینو بخونه بی نظیر
Reza JANJANI
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
خدایش همش خاطره خودش بود
امیر حسین نظری
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
اگر عمل کنیم شاید اتفاق بی افتد
محمد کریمی
۱۴۰۱/۳/۲۷
عالی بود امیدوارم منهم موفق شوم
J Salari
۱۴۰۱/۶/۲
کتابهای مفید هست
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدودکننده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.