معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نردبان پول

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نردبان پول
قیمت:
13900 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نردبان پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نردبان پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نردبان پول

اگر به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید، به این کتاب به چشم یک راهنما نگاه کنید که به شما کمک می‌کند وضعیت مالی‌تان را ارتقا دهید. استر موکای در خلاصه کتاب صوتی نردبان پول، راهکارهای اصولی تولید محصول و بازاریابی موفق را با زبانی ساده و قابل فهم به شما آموزش می‌دهد تا با توجه به هر تخصصی و علاقه‌ای که دارید، راه را برای پیشرفت شغلی خود هموار کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی نردبان پول

اگر گمان می‌کنید قرار است با خواندن این کتاب یک‌شبه ثروتمند شوید، یا ناگهان معجزه‌ای در زندگی‌تان رخ دهد، باید گفت نگرش شما تا حد زیادی غیرواقع‌بینانه است. اما اگر تصمیم گرفته‌اید مسئولیت موفقیت خود را برعهده بگیرید و برای ارتقای مهارت‌های خود تلاش کنید، استر موکای (Esther Muchai) مانند یک مشاور و متخصص دلسوز شما را در این مسیر راهنمایی خواهد کرد.

شنیدن خلاصه کتاب صوتی نردبان پول (The money ladder)، که از مجموعه کتاب‌های نیترو است، به دلیل کوتاه و موجز بودن وقت اندکی از شما می‌گیرد و باقی راه، عملی کردن توصیه‌های نویسنده در مسیر کسب درآمد و انتخاب یک شغل مناسب است. در این مسیر به ویژگی‌هایی چون دقت، تمرکز و پشتکار نیاز دارید و لازم است برای پیاده کردن ایده‌ها و آرزوهایتان ابتدا برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید.

هدف اصلی نویسنده از نوشتن این اثر آگاهی‌بخشی به افرادی‌ست که در موقعیت‌های شغلی غیردلخواه خود گیر افتاده‌اند، یا احساس می‌کنند میزان تلاش و دستمزدشان تناسب زیادی با هم ندارد. در این کتاب با چگونگی تولید و ساخت محصول، شیوه‌های برندسازی، نحوه‌ی تعیین قیمت و اصول مهم بازاریابی آشنا می‌شوید.

در خلاصه کتاب صوتی نردبان پول بر اهمیت داشتن آزادی در انتخابِ زمانی که به کار اختصاص می‌دهید، تأکید شده است. ضمن این‌که قرار نیست به خاطر کسب درآمد در شغلی که با تخصصتان مرتبط نیست باقی بمانید یا به اموری که به آن‌ها هیچ علاقه‌ای ندارید مشغول شوید. پس لازم است این پیش‌فرض‌ها را که شغل پردرآمد لزوماً شغل لذت‌بخشی نیست، یا کار پیدا کردن دشوار است، از ذهنتان بیرون کنید و باورهای تازه‌ای را جایگزین نمایید.

از جمله تکنیک‌های مهمی که در این اثر بر آن تأکید شده، تبلیغات کارآمد و هدفمند شما در راستای دیده شدن مهارت و محصولاتتان است. به‌علاوه گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف در فضاهای آنلاین، شرکت در کارگاه‌های مهارت‌افزایی و ... به شما کمک می‌کند در زمینه‌های مورد نیازتان حرف بیشتری برای گفتن داشته باشید و به کمک آن رزومه‌تان را غنی‌تر کنید.

درنهایت هرگز نگذارید افرادی که به موقعیت‌های شغلی راکد و فاقد پیشرفت قانع شده‌اند، نسبت به یافتن شغل مناسب دلسردتان کنند، بلکه همواره سعی کنید الهام‌بخش دیگران باشید، ظرافت‌های افراد را بشناسید و به آن‌ها نیز کمک کنید در مسیر شغلی مناسب خود قرار بگیرند.

کتاب نردبان پول ترجمه‌ی ندا دیناروند است که با صدای نگین خواجه نصیر از سوی نشر صوتی نوژین منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی نردبان پول مناسب چه کسانی است؟

اگر مایلید در حوزه‌ی موفقیت شغلی مطالعه داشته باشید و وضعیت مالی خود را بهبود ببخشید، این کتاب انتخاب مناسبی برای شماست.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی نردبان پول می‌شنویم

من در هند بزرگ شدم؛ در خانواده‌ای که همه دکتر بودند. والدین و خواهر و برادرهام همه دکتر هستند، تو گرایش‌های مختلف؛ به همین دلیله که من هم دکتر شدم. همسرم هم دکتره، اما هیچ‌کدوم به استعدادهای من در نقاشی اهمیت نمی‌دن. ولی من مطمئنم که نمایشگاه‌هام تو کل دنیا به اجرا در میاد و میلیونی درآمد کسب می‌کنم. در این لحظه در حال نشون دادن نقاشی‌هایی به من بود که در تلفنش داشت. خیلی زیبا بودن. مهم نیست اهل کجا هستیم. مهم نیست در حال حاضر کجا زندگی می‌کنیم قبل از رسیدن به رویاها معمولاً این مراحل را پشت سر می‌گذاریم.

خیلی از افراد در مرحله‌ی سه گیر می‌افتند: می‌خواهم انجامش دهم معمولاً تبدیل به روال عادی می‌شود و توجیهات بی‌ربط زیادی از خود می‌سازند.

1: این کار را انجام نخواهم داد.
2: نمی‌توانم آن را انجام دهم.
3: می‌خواهم انجامش دهم.
4: چطور انجامش دهم؟
5: سعی می‌کنم انجامش دهم.
6: می‌توانم انجامش دهم.
7: انجامش خواهم داد.
8: بله! موفق شدم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
نردبان پول

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نردبان پول
نویسنده
مترجمندا دیناروند
راوینگین خواجه نصیر
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
13900 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نردبان پول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نردبان پول

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نردبان پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.