معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قدرت یک ساعت: تسلط بر زندگی و کسب‌وکار با صرف یک‌ ساعت در هفته

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قدرت یک ساعت: تسلط بر زندگی و کسب‌وکار با صرف یک‌ ساعت در هفته
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت یک ساعت: تسلط بر زندگی و کسب‌وکار با صرف یک‌ ساعت در هفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت یک ساعت: تسلط بر زندگی و کسب‌وکار با صرف یک‌ ساعت در هفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قدرت یک ساعت: تسلط بر زندگی و کسب‌وکار با صرف یک‌ ساعت در هفته

کتاب صوتی قدرت یک ساعت: تسلط بر زندگی و کسب‌وکار با صرف یک‌ ساعت در هفته (میکرو کتاب)، نوشته دیو لاخانی، از ارزش ساعت‌های زندگی شما می‌گوید که با برنامه‌ریزی می‌توان از آن‌ها بیشترین بهره‌وری را برخوردار شد.

با کتاب صوتی قدرت یک ساعت (Power of an Hour) در یک مسیر با برنامه 18 هفته‌ای پیش می‌روید. فقط یک ساعت از هر هفته را به برنامه‌ریزی‌هایی که دیو لاخانی، نویسنده کتاب، تعیین کرده اختصاص بدهید تا نتایج شگفت‌انگیز و حیرت‌آور آن را در پایان هفته هجدهم ببنید.

قدرتی که در پس هر ساعت از زندگی شماست را نادیده نگیرید. تفاوتی ندارد که می‌خواهید زندگی شخصی‌تان را دگرگون کنید یا شیوه‌ی جدیدی به روند کسب‌وکارتان بدهید، فقط هفته‌ای یک ساعت به آن اختصاص دهید. وقت طلاست. احتمالا زیاد این جمله را شنیده باشید اما چقدر در زندگی و کسب‌وکارتان آن را عملی کرده‌اید؟

برای رسیدن به موفقیت‌های زندگی‌تان باید هفته‌ای یک ساعت را صرف بهبود تاثیرگذاری شخصی و حرفه‌ای خود کنید. در این یک ساعت، کار هوشمندانه این است که برای ایجاد عادت‌های جدید و بهتر وقت بگذارید. به طور خاص، 9 هدف برای بالا بردن اثربخشی شخصی و 9 هدف برای افزایش بهره‌وری کسب‌وکار‌تان وجود دارد که باید توجه‌تان را روی آن‌ها متمرکز کرده و آن‌ها را بهبود ببخشید. هنگامی ‌که این چرخه‌ کامل 18 هفته‌ای را طی کردید، می‌توانید دوباره کار‌تان را از طریق آن چرخه آغاز یا تکرار کنید.

دیو لاخانی (Dave Lakhani) نویسنده چندین کتاب و مدیر و موسس بولد اپروچ است. او به شما می‌گوید که چطور فروش را به سازمان‌تان برگردانید، چطور یک استراتژی درست برای کسب‌وکارتان بسازید، چطور یک زندگی شخصی موفق برای خودتان بسازید و چطور فروش را به سازمان‌تان برگردانید. او جادوگر نیست فقط می‌داند که شما قدرت‌های زیادی دارید و با استفاده از قدرت‌های اطراف‌تان می‌توانید به خواسته‌های بزرگ‌ زندگی‌تان برسید و پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته باشید.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکرو کتاب صوتی قدرت یک ساعت می‌شنویم:

کسی را که می‌توانید به او تعلیم دهید بیابید و یک ساعت را صرف کمک به آن فرد کنید. نه تنها ارزش سازمان‌تان را بالا می‌برید، بلکه با این کار می‌توانید کسب‌وکار‌تان را به طور گسترده‌تری بررسی کنید. شما می‌توانید همه چیز را از طریق چشم دیگران و با دیدگاهی تازه ببینید.

تعلیم یک‌به‌یک، روشی عالی برای به پا کردن کسب‌وکار‌تان است. به محض اینکه فرد مناسبی را برای این کار پیدا کردید، سعی کنید برخی اهداف را مشخص کنید و از او تعهد بگیرید که در راستای اهدافی کمیت‌پذیر کار خواهد کرد. سپس وقت خود را تنظیم کرده و با آن فرد شروع به کار کنید و پیگیر پیشرفتش باشید.

هدف از تعلیم، انتقال دانش عمیق به فردی است که توانایی دست‌ یافتن به دانشی بیش از آن را دارد. هدف از این کار ساختن یک کپی از خودتان نیست، بلکه انتقال بایدها و نبایدهای کار، به کسی است که بتواند از آن بهره‌ای مولدانه ببرد. اگر با هم کار کنید و برنامه‌هایی گام‌به‌گام برای یادگیری مهارت‌های جدید و دستیابی به توانایی‌های جدید داشته باشید، کاری مفید انجام داده‌اید.

حتماً فرآیند تعلیم را به طور موثری پایان دهید. آشکارا کاری کنید که نشان دهد به فردی که تعلیم داده‌اید اعتماد کامل دارید و او را آماد‌ه‌ رفتن به راه خود می‌دانید. این کار را رسماً انجام دهید تا آن‌ها بدانند که نباید به شما تکیه کنند و باید کار خودشان را انجام دهند. پس از آن می‌توانید بدون احساس تنهایی یا نگرانی، روابط آموزشی جدیدی ایجاد کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
1 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
فصل اول: اصول اساسی در پس قدرت یک ساعت
27 دقیقه
فصل دوم: 9 ساعت طلایی
27 دقیقه
فصل سوم: 8 ساعت مهم
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قدرت یک ساعت: تسلط بر زندگی و کسب‌وکار با صرف یک‌ ساعت در هفته
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قدرت یک ساعت: تسلط بر زندگی و کسب‌وکار با صرف یک‌ ساعت در هفته

Mr.mojtaba
۱۳۹۸/۷/۹
رک بگم کتاب خیلی خوبیه چه برای کسی که کسب و کار داره و کسی که مثل من نداره اما تهیه صوتی مناسبی نشده، همین کتاب ۵۰ دیقه ایی خیلی خشک و خسته کننده است. و چون کل این ۵۰ دیقه یک نفر، بدون وقفه، بدون اهنگ و یا تعویض لحن صحبت میکنه خیلی خسته کننده و راکد میشه
فرزانه قنبری
۱۳۹۸/۷/۷
کتاب قدرت یک ساعت کتاب فوق العاده ایست هم به لحاظ میکرو کتاب بودن و هم به لحاظ ارایه راهکارهای عملی و قابل اجرا! از خلاقیت شما برای تهیه میکرو کتاب سپاسگزارم! کتابراه ممنونم! از سبک تو هم به نوبه خود سپاسگزارم!
alireza madipour
۱۴۰۰/۱/۲۵
بسیار موارد پایه‌ای رو مطرح کردند که از نظر من مفید بودند اما در سطح توقع فعلی من نبودند، موضوع کتاب با اسم کتاب خیلی مرتبط نبود
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۲۵
در این کتاب تمرینی داده میشود که در یک هفته یک ساعت باید آن کارها و تمرینها را انجام داد تا به موفقیت برسید.
منیژه روستایی
۱۴۰۰/۱۲/۵
این کتاب، برای میکروکتاب شدن، گزینه خوبی نیست. چون در میکروکتاب نکات اصلی تیتروار بیان میشه و سرعت بیان بالاست.
arash askaryi
۱۳۹۸/۸/۸
کتابیه که میتونه زندگیتون رو تغییربده عالیه حتمابخونید
Nazi Afsahi
۱۳۹۸/۸/۴
زیاد خوب نبود. زیاد به اسمش مرتبط نیست
رقیه محمدزاده
۱۳۹۸/۷/۸
باید بارها گوش بدم
دقیقا من مشکل استفاده مفید از زمان است
mohsen bahmani
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
تمرین. تمرین این کتاب مسیر را نشان میدهد. من استفاده بهینه از آن میکنم
Masumeh Akbari
۱۳۹۹/۷/۱۶
این کتاب فقط به درد مدیرای شرکت میخوره.. اصلا پیشنهاد نمیکنم
Mohamadi
۱۳۹۹/۶/۱۸
کتاب خیلی مفیدیه البته به شرط این که به چیزایی که گفته عمل بشه
سمانه پهلوان
۱۳۹۸/۸/۲۳
سپاس بخاطر کتابهای صوتی خوبتون
هانیه نکونام
۱۳۹۸/۷/۲۶
کتاب خوبیه کلی چیز ازش یاد گرفتم
داریوش عطاران
۱۳۹۸/۸/۲۱
ممنون از زحمت خلاصه نویسی و گویندگی
ولی یکم خشک و کلیشه‌ای بود
سید رضا موسوی
۱۳۹۸/۶/۲۵
توصیه میکنم حتما استفاده نمایید
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قدرت یک ساعت: تسلط بر زندگی و کسب‌وکار با صرف یک‌ ساعت در هفته

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قدرت یک ساعت: تسلط بر زندگی و کسب‌وکار با صرف یک‌ ساعت در هفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.