معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده

خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده نوشته‌ی دبورا تیلور هاف، به شما آموزش می‌دهد هزینه‌های بالای زندگی نمی‌تواند دلیلی برای حذف تفریحات خانوادگی باشد و می‌توان با راهکارهایی مقتصدانه اوقات‌فراغت دلنشینی را تجربه کرد. گفتنی‌ست این اثر برگرفته از کتاب زندگی کم‌خرج از همین نویسنده است که جزء سری کتاب‌های دامیز به شمار می‌رود.

درباره خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده

همه‌ی انسان‌‌ها نیاز به اوقات‌فراغت و وقت‌گذراندن با خانواده‌شان را دارند. تجربه‌ی لحظاتی شیرین، به‌یادماندنی و شاد که همواره خاطراتش در ذهن‌ها و قلب‌ها باقی می‌ماند. با این حال، در زمانه‌ای که بسیاری از تفریحات هزینه‌های بالایی دارد، شاید عده‌ای گمان کنند که دیگر فرصت و توان این کار را ندارند. اما این امر تصور اشتباهی‌ست. میکروکتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده به شما یادآوری می‌کند که بسیاری از تفریحات ساده و ارزان قیمت نیز می‌تواند چنان لذت‌بخش باشد که هیچ تفریح لوکس و گرانی جای آن را نگیرد.

دبورا تیلور هاف براساس تجربیات و دانش خود، توصیه‌هایی سودمندانه و اقتصادی به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید آن را در برنامه‌ریزی‌های روزانه خود قرار دهید و لذت یک شام خاص، سفری منحصربه‌فرد و حضور در یک مهمانی و جشنواره را بچشید، بدون آنکه تعادل بین درآمد و هزینه‌تان بهم بخورد.

خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این میکروکتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا سروسامانی به درآمد، خرج‌ها و امور مالی زندگی‌تان بدهید. بنابراین، هر فردی می‌تواند مخاطب این اثر کاربردی باشد.

با دبورا تیلور هاف بیشتر آشنا شویم

دبورا تیلور هاف (Deborah Taylor Hough)، نویسنده، خبرنگار و ویراستار خبرنامه‌ی سمپل‌ تایمز‌ است. او در تمام طول زندگی خود از افراط کردن در مسائل مالی دوری کرده و از کودکی همواره زندگی مقتصدانه‌ای را پیش گرفته است. زمانی که در مقطع دبیرستان بود، با مادرش به مغازه‌های دست‌دوم‌فروشی شهر می‌رفت و از آن‌ها خرید می‌کرد. او حتی برای تهیه‌ی غذا هم به حراجی فروشگاه‌ها می‌رفت؛ زیرا در خانواده‌ای پرجمعیت و کم‌درآمد زندگی می‌کرد. دبورا با سخت‌کوشی و مطالعه‌ی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی موفقیت در امور مالی، تجربیات ارزشمندی در زندگی به دست آورد و راه و روش مقتصد زندگی کردن را آموخت و با افتخار از مدرسه‌ی هاردناکز فارغ‌التحصیل شد. این نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی راه و رسم مقتصدانه زیستن و زندگی کم‌خرج نوشته است. آثار او به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده می‌شنویم

شاید با شنیدن هر قسمت از این کتاب اینطور به نظر برسد که من ورشکسته باشم اما برای صرفه‌جویی در هر چیزی باید پیشاپیش برنامه‌ریزی کرد. همیشه ترس باعث می‌شود که انسان‌ها به بیشتر خرج کردن روی بیاورند. صرفه‌جویی در خرید کادو برای مناسبت‌های مختلف با صرفه‌جویی در موارد دیگر تفاوتی ندارد.

بلافاصله بعد از عید به ایده‌هایی در خصوص کادو دادن فکر کنید. مانند کادوی تولد، کادوی روز پدر و غیره. بسیاری از فروشگاه‌ها در هفته آخر اسفند قیمت‌های خود را پایین می‌آورند. می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. کادو بخرید و انبار کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
65 دقیقه
تفریحات اقتصادی خانواده
38 دقیقه
تفریحات افتصادی در تعطیلات سالیانه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده
نویسنده
مترجمسارا یوسفی
راویفاطمه کمالی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
4000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده

پریسا کاظمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
کتاب خیلی جالب نبود، ولی صدای گوینده عالی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تفریحات اقتصادی خانواده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.