معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت

اگر اهداف بلندمدتی در ذهنتان ندارید، مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت، به شما هشدار می‌دهد که مرتکب خطای بزرگی شده‌اید. داشتن اهداف بلندمدت برای هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌های بعد لازمه‌ی رسیدن به موفقیت است. درواقع بدون داشتن برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهدافی مشخص، جهان بیرون و تحولات آن سرنوشت شما را به هر شکلی که اراده کنند رقم خواهند زد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت

بهانه‌ی برخی از افراد برای نداشتن اهداف بلندمدت و برنامه‌ریزی برای رسیدن به آن‌ها این است که ما از فردای خودمان هم خبر نداریم و درواقع برنامه‌ریزی برای آینده‌ای دور اصلاً ممکن نیست. اما مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت راه را بر این بهانه‌ها می‌بندد. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

مارک مک کورمک به ما یادآوری می‌کند که بسیاری از تحولات و پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم، چند سال قبل از این به‌هیچ‌وجه قابل‌پیش‌بینی نبودند. اما پیش‌بینی‌ناپذیری این تغییرات مثبت باعث نشد که پیشگامان آن دست از تلاش و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهدافشان بردارند. خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت به ما یادآوری می‌کند که مدیریت زمان و برنامه‌ریزی در هر شرایطی لازمه‌ی رسیدن به آینده‌ای بهتر است.

مارک مک کورمک این واقعیت را تأیید می‌کند که در دنیای تجارت و کسب‌وکار روند تحولات آن‌قدر سریع و پرشتاب است که شما نمی‌توانید بیش از سه سال آینده را پیش‌بینی کنید. به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های شما علاوه‌بر دقت در زمان‌بندی و داشتن نظم و قاعده‌ای مشخص، باید انعطاف‌پذیر باشند و مدام به‌روز شوند. این تحولات پرشتاب، لزوم برنامه‌ریزی‌های درازمدت را زیرسؤال نمی‌برند، تنها باعث می‌شوند که چنین برنامه‌ریزی‌هایی به چالشی سخت‌تر تبدیل شوند.

مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت، داشتن برنامه‌های کاربردی برای مدیریت زمان را لازم و ضروری می‌داند، اما در کنار آن تأکید می‌کند که در چنین برنامه‌هایی باید به جهان بیرون و تحولات آن نیز حساس بود و مطابق با آن‌ها پیش رفت. او در این کتاب تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای داشتن برنامه‌ریزی‌های درازمدت و درعین‌حال انعطاف‌پذیر را به ما یاد می‌دهد.

خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت را نشر صوتی نوار با صدای تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «تناسب اندام»، «فیلم‌سازی»، «بهره‌وری»، «زبان بدن»، «قدرت اراده»، «ابرغذاها»، «الکترونیک برای بچه‌ها»، «مصر باستان» و «مذاکره».

خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت برای افرادی که قصد دارند به زندگی شخصی و کسب‌وکار خودشان نظم و برنامه‌ی بهتری ببخشند تا به موفقیت برسند مناسب است.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

تولد حوزه‌ی بازاریابی ورزشی برمی‌گردد به روزی که مارک مک کورمک، حقوقدان و وکیل باسابقه‌ی آمریکایی قرادادی را با یک گلف‌باز جوان امضا کرد. مارک مک کورمک با امضای این قرارداد در سال 1960 میان خودش و آرنولد پالمر (Arnold Palmer) بنیان چیزی را گذاشت که بعدها تبدیل شد به کمپانی بین‌المللی IMG، یعنی بزرگ‌ترین کمپانی حقوقی و بازاریابی ورزشکاران و دیگر افراد مشهور در سرتاسر دنیا.

مارک مک کورمک سال 1930 در آمریکا متولد شد و سال 2003 از دنیا رفت. او یک نویسنده و حقوقدان آمریکایی بود که از تحصیلات و رشته‌ی خود در دنیای ورزش و بازاریابی استفاده کرد و آن جهان را متحول ساخت.

«با خوک کشتی نگیر و نود راهکار دیگر برای زیرسازی کار و تجارت» و «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک کورمک منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت می‌شنویم

آرنولد پالمر همیشه در مسابقات گلفی برنده می‌شد که از قبل برنده شدن خود را در آن‌ها تصور کرده بود. هیچ ورزشکار موفقی پیدا نمی‌کنید که از قبل به‌درستی نتایج خود را تصور نکرده باشد. تصور کردن هدف تنها این نیست که در رویا ببینید جام قهرمانی را در دستان خود می‌فشارید و به سمت جمعیتی که تشویقتان می‌کنند تکانش می‌دهید. باید پارامترهای مشخصی تعیین کنید. اینکه وقتی در نهایت به هدف‌هایتان می‌رسید، چه سن و سالی دارید؟ برای رسیدن به هدف‌هایی که تعیین کرده‌اید، شرایط جسمی‌تان چگونه باید باشد؟ روش زندگی‌تان چگونه خواهد بود؟ چگونه با موانع سر راه کنار می‌آیید؟

تصور کردن موفقیت‌آمیز به این معناست که تمام جنبه‌های برنامه و نقشه‌تان را در نظر بگیرید و طوری ذهنتان را آموزش دهید که هر گام خود را جلوتر از وقتش ببینید. برای تمرکز بیشتر روی هدف‌های کوتاه‌مدت، مهلت‌های بلندمدت تعیین کنید. اگر جزو کسانی نباشید که بلیتشان برده، باید بدانید که هیچ اتفاق سرنوشت‌سازی یک‌شبه رخ نمی‌دهد. هر هدف درازمدت باارزشی برای عملی شدن به زمان زیادی نیاز دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
34 دقیقه
برنامه‌ ریزی طولانی‌ مدت
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت

Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۱۱/۴
کسانی که اعتقاد به برنامه ریزی بلند مدت دارند انتخاب درستی کردند.
مهدی میرباقری
۱۴۰۲/۵/۹
نسبت به کتابهای دیگه‌ای که در کتابراه خواندم و گوش دادم خیلی ضعیف بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی طولانی مدت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.