معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید
قیمت:
20200 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید

نقطه‌ی شروع ایجاد یک کسب‌وکار موفق کجاست؟ متیو تورن و آدام تورن، دو برادر کارآفرین خبره در خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید به شرح بایدها و نبایدهای این حوزه در بدایت امر و مراحل آغازین کار می‌پردازند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید

شروع هر کاری چالش‌های منحصربه‌فرد خود را در پی دارد. پی‌ریزی و تأسیس کسب‌وکار نیز یکی از این کارهاست که با گستره‌ی متنوعی از موانع، دست‌اندازها و مصائب روبه‌روست. اما این موانع کدامند؟ نخستین قدم برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق چیست و چگونه می‌توانیم از همان ابتدای کار خود، موفقیت شغلی‌مان را تضمین کنیم؟ پاسخ‌های کارآمد این سؤالات را در خلاصه کتاب صوتی کسب‌وکارتان را شروع کنید نوشته‌ی متیو تورن و آدام تورن می‌شنوید.

راه‌اندازی یک کسب‌وکار یکی از هیجان‌انگیزترین و ارزشمندترین تجربیاتی است که می‌توانید در طول عمر خود کسب کنید. اما سؤال اساسی و مهم این است که از کجا باید شروع کرد؟ راه‌های مختلفی برای ایجاد یک کسب‌وکار وجود دارد که برای پیمودن آن‌ها باید ملاحظات بسیاری را در نظر گرفت. برای کمک به حذف حدس و گمان از فرآیند و افزایش شانس موفقیت، کافی است به سراغ خلاصه کتاب صوتی کسب‌وکارتان را شروع کنید بروید؛ راهنمای مختصر و مفید متیو و آدام تورن درمورد نحوه‌ی شروع یک کسب‌وکار موفق. برادران تورن شما را در هر مرحله از این فرآیند، از تعریف ایده‌ی کسب‌وکارتان گرفته تا مراحل پیچیده‌تر بعدی راهنمایی می‌کنند.

فراموش نکنید موفقیت‌های یک‌شبه برای جهان فیلم‌ها و داستان‌هاست. در زندگی واقعی مسائل به‌ندرت به این سادگی رقم می‌خورند. هرچند واقع‌بینی منافاتی با رؤیاپردازی ندارد. چرا که در رؤیاپردازی است که نقشه‌ی کلی آنچه در سر دارید شکل می‌گیرد و پی‌رنگ ایده‌ی ذهنی‌تان قلم می‌خورد. به یاد داشته باشید که بر سفر خود به مقصد ایجاد کسب‌وکار موردعلاقه‌تان تمرکز کنید و موفقیت خود را در هر لحظه نسبت به ثانیه‌ی پیش اندازه بگیرید و همچنین سنجه‌ای برای ارزیابی عملکرد خود و رقبای جدی‌تان داشته باشید.

این اثر به همت سارا یوسفی ترجمه شده است و آن را با صدای محمدرضا علی اکبری می‌شنوید. نشر صوتی استودیو نوار و انتشارات آوند دانش تهیه‌ی این خلاصه کتاب صوتی مختصر و مفید را بر عهده داشته‌اند.

خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در شرف ایجاد کسب‌وکاری جدید هستید، شنیدن نکات خلاصه کتاب صوتی کسب‌وکارتان را شروع کنید به کارتان خواهد آمد.

با متیو تورن و آدام تورن بیشتر آشنا شویم

متیو تورن (Matthew Toren) و آدام تورن (Adam Toren) دو برادر کارآفرین هستند که در زمینه‌ی نویسندگی و مربیگری در این حوزه نیز مشغول به کارند. متیو تورن همچنین بنیانگذار شرکتی با نام «مؤسسان جوان» است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید می‌شنویم

علاوه بر سؤالات ساده‌ای که مشتری درمورد محصولات یا خدمات شما می‌پرسد، شاید مخالفت‌هایی نیز داشته باشد و دلایلی برای نخریدن کالا یا خدمات ارائه کند. یک مثال این مخالفت‌ها افرادی هستند که وقتی می‌گویید کارتان فروش کیک‌های فنجانی‌ست، می‌گویند شکر مصرف نمی‌کنند. دادن جوابی مناسب در برابر این مخالفت‌ها می‌تواند جوری ورق را برگرداند که باعث شود سرانجام از شما خرید کنند. برای مثال جواب مناسب به کسی که می‌گوید شکر مصرف نمی‌کند این است که بگویید کیک‌های بدون شکر هم دارید.

بخش نهایی

یکی از مهم‌ترین مراحل در فرآیند فروش بخش نهایی آن است. یعنی زمانی که شخص تصمیم می‌گیرد خدمات یا کالای شما را خریداری کند. بخش نهایی معمولاً بعد از اعلام شما برای فروش کالایتان رخ می‌دهد. بسیاری از فروشندگان بسیار خوب به سؤالات پاسخ داده و کالا یا خدماتشان را شرح می‌دهند. اما در فروش کالا موفق نیستند. شاید حس عجیب یا حتی ناخوشایندی باشد که از خانه بیرون بیایید و از مردم بخواهید از شما خرید کنند. اما آن‌ها چنین انتظاری دارند. اگر بتوانید به‌خوبی به سؤالات مردم پاسخ دهید، جواب مناسبی برای مخالفتشان داشته باشید، و بتوانید مزایای محصولات و خدماتتان را توضیح دهید، بسیار عادی‌ست که از آن‌ها بپرسید آیا دوست دارند از شما خرید کنند یا نه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
تیتراژ آغاز
39 دقیقه
کسب و کارتان را شروع کنید
2 دقیقه
تیتراژ پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید
نویسنده،
مترجمسارا یوسفی
راویمحمدرضا علی اکبری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
20200 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید

بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
هر کس بیزنس خودش رو نداره به نظرم باید این کتاب رو بخونه مفیده برای شروع اابته بیشتر فاکتورهاش به ایران نمیخوره ولی خوبه
ممنون بابت ارائه صوتی ممنون کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.