معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران: 21 راز موفقیت در لحظه‌های بحرانی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران: 21 راز موفقیت در لحظه‌های بحرانی
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران: 21 راز موفقیت در لحظه‌های بحرانی

خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران نوشتهٔ برایان تریسی، با معرفی 21 روش کاربردی به شما کمک می‌کند تا در زمان ایجاد بحران به بهترین نحو پیش بروید و بر موقعیت‌های دشوار غلبه کنید. این کتاب به عنوان راهنمایی عملی برای افراد و مدیران سازمان‌ها عمل کرده و به بهبود شرایط کسب‌وکارشان کمک زیادی می‌کند.

درباره خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران:

هر موقعیتی که داشته باشید و شغلتان هرچه باشد، حتما شده یک بار با لحظه‌های بحرانی مواجه شده باشید یا مشکلی را بر سر راه‌تان به وجود آمده باشد. این گونه موقعیت‌ها ممکن است تعادل سازمان‌تان را برهم زند؛ به همین دلیل باید به سرعت به آن‌ها رسیدگی کرد. برایان تریسی در کتاب نقطه بحران (Crunch Point) به شما یاد می‌دهد که در زمان قرار گرفتن در یک بحران چگونه عمل کنید.

این نویسنده عقیده دارد حتی کسانی که شغلی ندارند، ممکن است در امور شخصی، مالی یا خانوادگی خود با بحران روبه‌رو شوند؛ این بحران‌ها معمولا به شکلی ناخواسته و غیرمنتظره رخ می‌دهند و پیامدی جدی نیز در پی دارند. همچنین هیچ‌کسی نمی‌تواند جلوی بحران‌ها را بگیرد. تنها می‌توان واکنش خود را در مقابل آن‌ها مهار کرد و انتخاب کرد در این موقعیت‌ها چه تصمیمی باید گرفت.

درواقع بحران‌ها هیچوقت تمام نمی‌شوند. به محض اینکه شما مشکلی را برطرف کنید ممکن است بحران بعدی از راه برسد؛ بنابراین راه فراری برای سختی‌های زندگی وجود ندارد و باید با آن کنار آمد. مشکلات ناگهان سر می‌رسند و پیامدهای جدی را با خود به همراه می‌آورند. چیزی که نتایج آن‌ها را متفاوت می‌کند، نحوهٔ واکنش شما نسبت به آن‌ها است. به شکلی که هرچه واکنش‌تان قوی‌تر باشد، موفقیت ماندگارتری خواهید داشت.

با شنیدن کتاب صوتی نقطه بحران یاد می‌گیرید که به شیوه‌ای صحیح با این موقعیت‌های دشوار مقابله کنید و دچار سردرگمی و یأس نشوید. همچنین تکنیک‌های اثبات شده‌ای می‌آموزید که در برابر مشکلات بتوانید اعتمادبه‌نفس خود را بازیابید و به شکلی قاطعانه آن‌ها را حل کنید.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران:

- زندگی و تجارت دارای بحران‌های اجتناب‌ناپذیری هستند. این همان چیزی است که برایان تریسی در نقطه بحران در مورد آن می‌نویسد. بگذارید او راهنمای شما در پیچ و خم زندگی باشد. او این کار را انجام داده و توصیه‌های خوبی برای شما دارد. (کن بلانچارد – نویسنده کتاب مدیر یک دقیقه‌ای)

- مهم نیست که چقدر سقوط می‌کنید؛ بلکه این است که چقدر پیشرفت می‌کنید! کتاب نقطه بحران به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به سرعت بر هرگونه مشکل فائق آیید و از آن بحران خلاصی یابید. (لی لاکوکا – کارآفرین آمریکایی)

- حیرت انگیز! در این کتاب تمام درس‌های رهبران در تمام اعصار در برخورد با شکست‌های ناگهانی و غیر منتظره آمده است. برایان تریسی به شما نشان می‌دهد که بدون توجه به اینکه چه چیزی رخ داده، چگونه می‌توانید کنترل همه امور را به دست بگیرید. (هاروی ماکای - تاجر، نویسنده و ستون‌نویس سندیکایی)

- امروزه هیچ‌کس در تجارت اعم از مدیر، مالک یا کارآفرین نمی‌تواند از مشکلات، چالش‌ها یا شکست‌ها فرار کند. کتاب برایان روشی پیشگیرانه است که همه ما به شدت به آن نیاز داریم. (جی آبراهام - مدیر تجاری، سخنران کنفرانس و نویسنده آمریکایی)

- یک روز بحران خواهد آمد. این اجتناب‌ناپذیر است. کتاب نقطه بحران نحوه برخورد با آن را به شما نشان می‌دهد! هیچ‌کس به اندازه دوست من، برایان تریسی، توصیه‌هایی اینقدر کاربردی و مفید نمی‌دهد. (مارشال گلدسمیت – نویسنده و رهبر اجرایی آمریکایی)

- می‌گویند هر آنچه ما را نکشد، قوی‌ترمان می‌کند. این حرف ممکن است درست باشد. اما مطمئناً داشتن یک برنامه عملی کمک می‌کند تا مطمئن شویم قوی‌تر می‌شویم. این کتاب همان برنامه است و هیچ متخصصی در زمینه به حداکثر رساندن قدرت شما در این مبارزات ماهرتر از برایان تریسی وجود ندارد. (جو پولیش)

خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و توسعه فردی علاقه دارید، شنیدن این کتاب کاربردی برایتان مفید و جذاب خواهد بود.

برایان تریسی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و سخنران برجسته در سال 1944 در کانادا به دنیا آمد. او در نوجوانی به دلیل فقر شدید تحصیلات را رها کرد و شروع به کسب درآمد نمود. برایان تریسی (Brian Tracy) در تمامی کتاب‌های خود تجربه‌هایی که در زندگی کاری و شخصی کسب کرده را پیاده کرده و به دیگران نیز کمک می‌کند تا در زندگی خود موفق باشند و به اهداف خود برسند.

از مهم‌ترین آثار وی می‌توان به «حرف نزن، عمل کن»، «قورباغه‌ات را قورت بده»، «هنر بیان»، «مدیریت درونی»، «معجزه انضباط فردی»، «بهانه ممنوع»، «قدرت برنامه‌ریزی»، «موفقیت» و «هدف» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران می‌شنویم:

الان که میدونید همهٔ توانایی‌های لازم برای حل تمامی مشکلات و از بین بردن بحران‌های مختلف رو در اختیار دارید، تنها وظیفهٔ شما اینه که قدرت‌های درونی خودتونو آزاد کنید و هرچه سریع‌تر از اونا برای از بین بردن موانع سر راهتون استفاده کنید. گاهی از شنونده‌ها می‌پرسم به نظرتون چه شغلی تو آمریکا بیشترین درآمد رو به خودش اختصاص داده؟ هرکدوم پاسخ‌های مختلفی میدن؛ وکیل، وزیر و سیاستمدار نمونه‌هاییه که اونا مثال میزنن.

اما من به اونا میگم که بالاترین درآمد در آمریکا متعلق به تفکره. وقتی شما بتونید به خوبی فکر کنید یعنی میتونید خلاقانه و بدون هیچ ابهامی از ذهنتون برای حل مشکلات و گرفتن بهترین تصمیمات استفاده کنید. مهمه که بتونید پیامدهارو تجزیه و تحلیل کنید. با ارزیابی پیامدها میتونید به راحتی اولویت‌های خودتونو تعیین کنید.

کارایی که مهمن پیامدهای بزرگی دارن و کارای کم ارزش هیچ پیامدی ندارن. به طوری که انجام ندادن این کارا هیچ تفاوتی در وضعیت شما ایجاد نخواهند کرد. وقتی به کارایی که هر روز و هر ساعت انجام می‌دید فکر کنید، می‌تونید با بهترین پیامدهای اون روبه‌رو شید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
3 دقیقه
درباره کتاب
7 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
فصل اول: راز اول / راز دوم / راز سوم
11 دقیقه
فصل دوم: راز چهارم / راز پنجم / راز ششم
13 دقیقه
فصل سوم: راز هفتم / راز هشتم / راز نهم
12 دقیقه
فصل چهارم: راز دهم / راز یازدهم / راز دوازدهم
9 دقیقه
فصل پنجم: راز سیزدهم / راز چهاردهم / راز پانزدهم
12 دقیقه
فصل ششم: راز شانزدهم / راز هفدهم / راز هجدهم
10 دقیقه
فصل هفتم: راز نوزدهم / راز بیستم / راز بیست و یکم
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نقطه بحران: 21 راز موفقیت در لحظه‌های بحرانی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران

شبنم دلشاد
۱۴۰۱/۱/۱۲
خیلی پسندیدم 👏🏻
سعید قربانپور
۱۴۰۲/۲/۲۷
باز جزئیات توجه شود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نقطه بحران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.