معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان

لیزا گیتس در خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان به شما آموزش می‌دهد چطور با تغییر دادن شیوه‌های مدیریتی‌تان، تعهد کاری را در بین کارمندان‌تان افزایش دهید و به نتایج دلخواه‌تان برسید. کلید این تغییر، بهره‌گیری از مدل مدیر به عنوان مربی است که باعث می‌شود رابطه‌ی شخصی‌تر و بهتری با کارمندان و حتی دیگران برقرار کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان

هدایت‌گری، کوچینگ و مربی‌گری در سال‌های اخیر محبوبیت فراوانی کسب کرده‌اند. دلیل این محبوبیت، تحقیقات و پژوهش‌هایی هستند که نشان می‌دهند زمانی که مدیران از مهارت‌های هدایت‌گری و مربی‌گری استفاده کنند، قادر خواهند بود رابطه‌ی بهتری با کارمندان خود داشته باشند و بهره‌وری بیشتری کسب کنند. لیزا گیتس (Lisa Gates) در خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان (Coaching and Developing Employees) مهارت‌های مورد نیاز برای مربی‌گری و کوچینگ که هر مدیری به آن‌ها نیاز دارد را به شما آموزش می‌دهد.

به راحتی می‌توان گفت اصلی‌ترین و مهم‌ترین مهارتی که یک مدیر برای هدایت کارمندانش به آن نیاز دارد، مهارت شنیدن و گفت‌وگوی فعال باشد. خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان، با بررسی دقیق این مهارت، نشان می‌دهد چگونه پرسیدن پرسش‌های باز و همینطور به چالش کشیدن می‌تواند منجر به استقلال فکری بیشتر و ظرفیت‌های بهتر حل مسئله در کارمندان افزایش شود.

لیزا گیتس تمرین‌ها و توصیه‌های بسیار مفیدی برای تقویت مهارت‌های مربی‌گری در خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان ارائه کرده است که به شما نشان می‌دهند چطور بتوانید حتی از راه دور و بدون حضور فیزیکی، کارمندان خود را هدایت کنید و ظرفیت‌های آن‌ها را افزایش دهید. این خلاصه کتاب صوتی توسط نشر صوتی شادن پژواک تهیه شده و گویندگی آن را اعظم حبیبی بر عهده داشته است.

خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مربی‌گری و کوچینگ علاقه‌مندید و می‌خواهید مهارت‌های مدیریتی خود را بهبود دهید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان می‌شنویم

سه روش اول گفت‌وگوهای نیروبخش، یعنی سؤال کردن، گوش دادن و به چالش کشیدن، تقریباً همیشه شما رو به سمت مراحل بعدی هدایت می‌کنند. کارایی که باید برای رسیدن به اهداف‌تون انجام بدین. ولی اگه کارمندتون نمی‌دونه باید بعدش چی کار کنه، کمی کنکاش با استفاده از سؤالای نیروبخش کمکش می‌کنه، نه تنها یه اقدام، بلکه صدها اقدام احتمالی بعدی رو تشخیص بده. اریک راه‌هایی پیدا کرده تا در عین حفظ بهره‌بری و خلاقیت بیشتر، رهبر خوبی باشه، ولی احتمالاً به مهارت، اطلاعات یا وظایف چالش‌برانگیز بیشتری نیاز داره. حالا دقت کنید که فعلاً فقط هدف‌مون گفت‌وگو کردنه. دلیلش اینه که کارمندتون نیازها و اهداف زیادی رو مطرح می‌کنه و باید مطمئن بشین که فقط توجه‌تون به ایده‌ی اولی و عملی کردن اون نباشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
بخش اول
1 دقیقه
بخش دوم
4 دقیقه
بخش سوم
3 دقیقه
بخش چهارم
6 دقیقه
بخش پنجم
6 دقیقه
بخش ششم
2 دقیقه
بخش هفتم
4 دقیقه
بخش هشتم
3 دقیقه
بخش نهم
5 دقیقه
بخش دهم
2 دقیقه
بخش یازدهم
5 دقیقه
بخش دوازدهم
5 دقیقه
بخش سیزدهم
4 دقیقه
بخش چهاردهم
4 دقیقه
بخش پانزدهم
4 دقیقه
بخش شانزدهم
5 دقیقه
بخش هفدهم
5 دقیقه
بخش هجدهم
4 دقیقه
بخش نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هدایت و توسعه کارمندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.