معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی

جاش برنوف در خلاصه کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی به ما یاد می‌دهد که محتوایی بی‌آلایش و بدون حشو تولید کنیم. با شنیدن این خلاصه کتاب ما شجاعت و مهارت لازم برای پاک‌سازی متن از اصطلاحات ضعیف و بی‌معنا، ترکیب‌های مجهول و کلمات اغراق‌آمیز را به دست خواهیم آورد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی محتوانویسی بدون مزخرف‌گویی

توجه بیش‌ از اندازه به حجم محتوا به‌جای کیفیت آن در صفحه‌های مجازی باعث شده تولیدکنندگان محتوا حساسیت خود را نسبت به ارزش کیفی متن از دست بدهند. جاش برنوف (Josh Bernoff) در خلاصه کتاب صوتی محتوانویسی بدون مزخرف‌گویی به ما نشان می‌دهد که کیفیت محتوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

خلاصه کتاب صوتی محتوانویسی بدون مزخرف‌گویی چکیده‌ی مطالبی است که جاش برنوف پیشتر در کتاب‌ها و متن‌های دیگری مانند کتاب «نوشتن بدون مزخرف گویی (Writing Without Bullshit)» نیز مطرح کرده بود. او این کتاب را به‌عنوان اولین راهنمای جامع نوشتن در دنیای امروز معرفی می‌کند. در جهانی پر سروصدا که در هرلحظه هزاران محتوای متنی روی صفحه‌های بزرگ و کوچک خوانده می‌شوند پرهیز از حشو و جملات اضافی ضروری به نظر می‌رسد.

شعار اصلی جاش برنوف در خلاصه کتاب صوتی محتوانویسی بدون مزخرف‌گویی توجه به وقت خواننده است. او از تولیدکنندگان محتوا می‌خواهد که وقت خواننده را ارزشمندتر از وقت خود بدانند. از نظر او یک کارشناس محتوا باید پروژه‌های نوشتاری را با اطمینان برنامه‌ریزی و اجرا کند؛ ویرایش‌ها و بررسی‌ها را بدون نقص مدیریت کند و بر همه‌ی قالب‌های نوشتاری رایج از نوشتن ایمیل و پست‌های شبکه‌های مجازی گرفته تا گزارش‌ها و مقاله‌های خبری تسلط داشته باشد.

جاش برنوف معتقد است باید تمام چیزهایی که در مورد نوشتن یاد گرفته‌ایم را کنار بگذاریم و شیوه‌ی نوشتن مناسب صفحات مجازی و وب‌سایت‌ها را بیاموزیم. مردم حدود 36 ثانیه را صرف مطالعه‌ی یک مقاله‌ی خبری متوسط می‌کنند. یک تاجر معمولی حداکثر 46 ساعت در هفته را صرف خواندن و نوشتن می‌کند. در چنین وضعیتی باید کلمات و جملات را به‌درستی انتخاب کرد. از نظر جاش برنوف انتشار بی‌وقفه‌ی محتوا در فضای واقعی و مجازی، زندگی پر سروصدایی برای مردم ایجاد کرده است. نوشته‌ی خوب باید این سروصدا را از بین ببرد و توجه را به خود جلب کند. محتوای خوب باید بدون مزخرفات اضافی نوشته‌ شود و کیفیت مناسبی برای مخاطب داشته باشد.

شیوه‌ی آموزش در مدرسه و دانشگاه افراد را برای تولید محتوای مناسب آماده نمی‌کند. جاش برنوف قصد دارد شیوه‌ی نگارش عاری از چرندیات را به مخاطب‌های خود آموزش دهد. او معتقد است تأکید بر حجم محتوا باعث کاهش کیفیت محتواها شده است.

نسخه‌ی اصلی این کتاب نخستین بار در سال 2016 منتشر شد. خلاصه کتاب صوتی محتوانویسی بدون مزخرف‌گویی توسط موعود کوهکن به فارسی ترجمه شده و انتشارات کلید آموزش این خلاصه کتاب صوتی را با صدای مهدی سعادتی منتشر کرده است.

خلاصه کتاب صوتی محتوانویسی بدون مزخرف‌گویی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به تولید محتوا و اصول نگارش می‌توانند از توصیه‌های خلاصه کتاب صوتی محتوانویسی بدون مزخرف‌گویی استفاده کنند. کسانی که در صفحه‌های شخصی و کاری‌شان متن‌های حرفه‌ای یا شخصی می‌نویسند از شنیدن این کتاب صوتی سود خواهند برد.

با جاش برنوف بیشتر آشنا شویم

جاش برنوف نویسنده و ویراستار آمریکایی است که در نگارش کتاب‌های پرفروش زیادی همکاری داشته است. او توصیه‌های خود برای نویسندگان را در وب‌سایت شخصی‌اش منتشر می‌کند که از پربازدیدترین وب‌سایت‌های مربوط به نویسندگی محتوا است. «نحوه‌ی تحقیق، نوشتن و ترویج کتابی که مهم باشد (How to Research, Write, and Promote a Book That Matters)» و «برنده شدن در دنیایی که توسط فناوری‌های اجتماعی متحول شده است (Winning in a World Transformed by Social Technologies)» از کتاب‌های موردتوجه جاش برنوف هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی محتوانویسی بدون مزخرف‌گویی می‌شنویم

من قصد دارم با شما در مورد اینکه چرا این موضوع می‌تواند تفاوت ایجاد کند صحبت کنم. به این دلیل که شما می‌توانید با یادگرفتن راه‌های نوشتن به‌دور از چرندیات واقعاً کیفیت حرفه‌ای خودتان را بهبود بدهید. به‌طور خاص شما در موقعیتی هستید که اول‌ از همه باید هر منظوری را که دارید مجسم کنید.

وقتی شما تشخیص دادید که می‌توانید به‌ دور از هرگونه پرت‌وپلانویسی به‌وضوح بنویسید، هرآنچه که شما بنویسید ارتباط بیشتری با منظور شما پیدا می‌کند و نوشته‌های شما اغلب می‌تواند تفکرات شما را منتقل کند. این امر باعث می‌شود که شما در کار خودتان با بقیه‌ی مردم فرق داشته باشید. من می‌توانم بر اساس تجربه‌ی شخصی خودم به شما بگویم که وقتی شما قدرتمندانه و به‌وضوح ارتباط برقرار می‌کنید احتمال بیشتری می‌رود که آنچه می‌گویید مثمر ثمر واقع بشود. چون در این حالت نوشته‌های شما با همه‌ی چرندیاتی که وجود دارد به یک مرزبندی مشخص می‌رسد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
45 دقیقه
محتوا نویسی بدون مزخرف گویی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی

مرضیه مهجوری
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
چقدر عالی و خوب مراحل را مطرح می‌کند واقعا مفید و خوب بود
میلاد عباسی
۱۴۰۲/۴/۱۰
کتاب بدی بود و ارزش پولی رو که دادم نداشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.