معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟

خلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟ ترجمه‌ی علیرضا مرادی، تمامی مراحلی را که برای بلاگ‌نویسی و مقاله‌نویسی نیاز دارید، برای‌تان توضیح می‌دهد و شما را از آموزش‌های دیگر بی‌نیاز می‌سازد. این فایل صوتی یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی به شمار می‌رود و برگرفته از مقالات سایت هاو کن یو است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟

اصول وبلاگ نویسی چیست؟ یک وبلاگ‌نویس حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟ چگونه بهترین عنوان را برای مقاله‌ی خود پیدا کنید؟ تمامی این‌ها سوالاتی هستند که در ذهن هر شخص علاقه‌‌مند به وبلاگ‌نویسی ممکن است به وجود بیاید. این کار به زعم بسیاری لذت‌بخش است اما آن‌طور که به نظر می‌آید آسان نیست و مانند امور دیگر نیاز به آموزش دارد تا بتوانید با رعایت نکات مهم و اصولی در این مسیر قدم بردارید.

علیرضا مرادی نیز تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی مهم‌ترین نکات در پادکست چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟ نیاز تعلیم را در تمامی علاقه‌مندان به مقاله‌نویسی و بلاگ‌نویسی برطرف نماید. این پادکست به شما کمک می‌کند تا در این زمینه وقت و انرژی خود را به خاطر اشتباهات تازه‌کارها هدر ندهید و از همان ابتدای امر با موفقیت قدم بردارید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم مناسب چه کسانی است؟

اگر شما هم تمایل دارید با اصول وبلاگ‌نویسی آشنا شوید، این پادکست می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم می‌شنویم:

کسب مهارت در وبلاگ‌نویسی، شباهت‌هایی به رانندگی دارد؛ شما می‌توانید در عرض چند ماه دستورالعمل راه‌ها و رانندگی را بخوانید اما هیچ‌چیز نمی‌تواند شما را برای مسائل واقعی مانند نشستن پشت فرمان و راندن در جاده‌ها آماده کند.

چه به عنوان نویسنده در وب‌سایت‌های مختلف آموزشی، خبری، چه مترجم مقالات انگلیسی زبان و چه وبسایت و بلاگ شخصی، به هر نحوی که با بلاگ نویسی و مقاله‌نویسی در ارتباط هستید، باید پروسه‌ای را طی کنید تا بتوانید خروجی مطلوب داشته باشید. البته داشتن و یا کسب کردن برخی مهارت‌ها در این زمینه نیز لازمه کار شماست که می‌توانید از آن‌ها هم بهره ببرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
چگونه وبلاگ‌نویسی کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.