معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند: رازهای یک دقیقه‌ای برای ثروتمند شدن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند: رازهای یک دقیقه‌ای برای ثروتمند شدن
قیمت:
58000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند: رازهای یک دقیقه‌ای برای ثروتمند شدن

مسعود جوادی در خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند که عنوان فرعی‌اش رازهای یک دقیقه‌ای برای ثروتمند شدن است، به شما می‌آموزد که چگونه درآمد خود را در جهت افزایش سرمایه‌تان مدیریت کنید. گوش سپردن به این اثر خصوصاً برای اقشار متعلق به طبقه‌ی متوسط اقتصادی، بسیار راهگشا و مفید خواهد بود.

درباره خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند:

مسئله‌ی اقتصاد، امروز بزرگ‌ترین دغدغه‌ی خاطر اکثریت مردم در جامعه‌ی ایران است. نوسانات قیمت، تورم بی‌مهار و عدم امنیت شغلی، از جمله مسائلی‌اند که افراد را به اشکال گوناگون تحت فشار می‌گذارند. در چنین شرایطی لزوم مبادرت به اقداماتی فوری در جهت حفظ و یا در صورت امکان ارتقای ثروت، به اولویت کثیری از شهروندان بدل شده است. در این مسیر اما مسائل فراوانی وجود دارد که باید فکری به حالشان کرد؛ از جمله ناآشنایی عموم مردم با قواعد حاکم برای دنیای اقتصاد و کسب و کار.

مسعود جوادی یکی از اعضای هیأت‌مدیره‌ی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است. او در کتاب صوتی کارمند ثروتمند تلاش کرده تا اصولی را به مخاطبینش بیاموزد که یاری‌رسان ایشان در جهت افزایش سرمایه و نیل به موفقیت‌های شغلی باشد.

خود او هدفش از نگارش کتاب کارمند ثروتمند را اینگونه بیان کرده است: «این کتاب پاسخ مناسبی است به همه کسانی که در گرداب مشکلات مالی دست و پا می‌زنند، در حالی که همواره با سخت‌کوشی سعی در افزایش درآمدهایشان داشته و با صرفه‌جویی تلاش کرده‌اند کم‌ترین هزینه را داشته باشند.»

خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند مناسب چه کسانی است؟

همانطور که در سطور پیش ذکر شد، کتاب حاضر بیش از همه مناسب افرادی است که به دنبال بهبود شرایط اقتصادی خود هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند می‌شنویم:

حتماً به خاطر دارید که گفتیم پس‌انداز یکی از چهار چرخ اتوبوس اقتصاد خانواده است و چرخ زندگی بدون آن نمی‌چرخد. و وعده دادیم که درباره‌ی آن بیشتر حرف می‌زنیم. گفتیم که بدون پس‌انداز هرگز به جایی نمی‌رسیم. و هر کسی با هر منبع درآمدی، باید حداقل ده درصد درآمدش را پس‌انداز کند.

تنسی ویلیامز می‌گوید: «می‌توانید جوان و بی‌پول باشید، ولی نمی‌توانید بدون پول پا به سن بگذارید. متأسفانه بیشتر مردم دنیا، چه در کشورهای غنی و چه در ممالک فقیر، نسبت به این مهم بی‌توجه‌اند. هر ماه درصدی از درآمدتان را پس‌انداز کنید. این میزان به طور نرمال ده تا بیست درصد است. برخی افراد تا پنجاه درصد درآمد ماهیانه‌ی خود را هم پس‌انداز می‌کنند. ولی حتی اگر ده درصد هم در شروع برای شما دشوار است، پنج، سه و یا حتی دو درصد را پس‌انداز کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
فصل اول: دانش استقلال مالی
32 دقیقه
فصل دوم: طراحی راهبردی ذهن (بخش اول)
27 دقیقه
فصل دوم: طراحی راهبردی ذهن (بخش دوم)
22 دقیقه
فصل سوم: شگردهای نیل به استقلال مالی (بخش یک)
24 دقیقه
فصل سوم: شگردهای نیل به استقلال مالی (بخش دو)
28 دقیقه
فصل چهارم: بالاترین سطوح (بخش اول)
17 دقیقه
فصل چهارم: بالاترین سطوح (بخش دوم)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند: رازهای یک دقیقه‌ای برای ثروتمند شدن
نویسنده
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
58000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند

Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۶
کتاب خوبیه. من قبلا وقتی می دیدم نویسنده ی کتاب، ایرانی هست، سریع ازش رد میشدم ولی بعد از خرید کتاب «تیغ» و سپس کتاب «باورهای ناپیدا»، شگفت زده شدم و دیگه بعد از اون، بدون دلیل از نویسنده های ایرانی نمیگذرم. این کتاب هم واقعا حال من رو خوب کرد بخاطر اطلاعات واجب و لازمی که در مورد مدیریت مالی و حتی راهبردهای ذهنی که میده. بنظرم این کتاب می تونه مقدمه ی خیلی از موفقیت ها باشه و لازمه ی هر شخصی هست که این اطلاعات رو داشته باشه.جای محتویات این کتاب در کتب درسی، به شدت، به شدت خالیه و باید حتما در مدارس تدریس می شد ولی اینکه به چه دلیل تدریس نمیشه و حتی برخلافش هم گفته میشه... دلیلی داره که خدا داند! حداقل امیدوارم، هر پدر و مادری، خودشون همچین کتابهایی رو برای بچه هاشون تهیه کنند که درکنار درسهاشون، مدیریت و استقلال مالی رو یاد بگیرند که البته عجیبه که حتی خیلی از والدین، خودشون هم متاسفانه این اطلاعات رو ندارند. پس به هر شخصی پیشنهاد میشه این کتاب، و یا کتابهایی با همین موضوع رو بخونید، گوش بدید و موفق باشید.
عیسی غفاری
۱۴۰۲/۱/۴
برای اینکه ده سال مسیر اشتباه نروید توصیه
می شود.
اگر به دنبال کسب هوش مالی و نحوه مدیریت مالی خانواده هستید توصیه می‌شود.
بیست بار گوش کرده ام.
راحیل 👩‍🏫
۱۴۰۲/۷/۱۰
خوب بود. داستان‌های جالبی و جدیدی شنیدم. صدای گوینده خوب بود.
نسبت به قیمتش، انتظار بیشتری از آموزش ش و تایم ش داشتم.
رحیمه قزل
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
کتاب خوبیه مطالب ارزشمندی ذکر شده ولی تعداد مطالب بیان شده خیلی زیاده من نتونستم خوب ارتباط بگیرم
عباس حاجیلو
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
بسیار زیبا
به نظر من هرکس باید این را کتاب چندین بار گوش کند تا ملکه ذهنش بشود.
ایمان زاهدی
۱۴۰۲/۱/۴
بعد کتاب‌های جیم ران فوق العاده هست
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کارمند ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.