معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟

لینکدین شبکه‌ی اجتماعی تخصصی در زمینه‌ی کسب‌وکار است. مرضیه قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟ راهکارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فوت‌وفن‌های فعالیت در این شبکه‌ی اجتماعی را فرا بگیرید و موفقیت شغلی خود را از این طریق تضمین کنید.

درباره‌ی درخلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟

بسیاری از افراد صفحه‌ای با نام خود در بستر آنلاین لینکدین دارند. از برخی تنها نامشان در صفحه‌شان به چشم می‌خورد و در صفحات برخی دیگر ممکن است بخش‌هایی از رزومه و سابقه‌ی کاری فرد را هم ببینیم. از میان کاربران این پلتفرم اجتماعی، بسیاری از آن‌ها ماه‌هاست که وارد سیستم نشده‌اند. این افراد گمان می‌کنند که لینکدین به آن‌ها در یافتن شغل رویایی خود کمک نمی‌کند و تنها یک رسانه‌ی اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر یا اینستاگرام است. اما آن‌ها سخت در اشتباهند. مرضیه قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟ به شما می‌آموزد که چطور می‌توانید از این شبکه‌ی اجتماعی تخصصی در راستای موفقیت شغلی‌تان استفاده کنید.

این شبکه‌ی اجتماعی فرصت‌های بی‌شماری را برای کسانی که در اتمسفر حرفه‌ای مشاغل گوناگون تنفس می‌کنند، فراهم می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا با افراد دیگر وارد تعاملاتی سازنده شوند و رویدادهای متنوع کسب‌وکارها را پیگیری کنند. فعالیت در لینکدین فرایند کاریابی شما را به‌عنوان یک فرد جویای کار و همچنین در صورتی که خودْ کارفرما باشید، فرایند استخدام کارمند را برایتان تسریع و تسهیل می‌کند. زیرا اکثر مدیران و استخدام‌کنندگان در حال حاضر در این شبکه فعالیت دارند.

بنابراین، حضور فعال و مؤثر در این شبکه‌ی اجتماعی می‌تواند به دیده شدن شما توسط شرکت‌های کوچک و بزرگی که به دنبال نیرویی ماهر با ویژگی‌های شما هستند، کمک کند. به عبارت دیگر، به‌جای اینکه شما مجبور باشید در آگهی‌های استخدام به دنبال مورد مناسب بگردید، کارفرمایان با بررسی نمایه‌ی شما در لینکدین در صورتی که فکر کنند شما برای سازمانشان مناسب هستید، با شما تماس خواهند گرفت.

در خلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟ می‌توانید راهکارهای مفیدی را برای استفاده‌ی مناسب از این شبکه‌ی اجتماعی بیاموزید و با استفاده از آن کسب‌وکار خود را رونق دهید.

مرضیه قریشی مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را تهیه و منتشر نموده است. این خلاصه کتاب صوتی را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی

این مجموعه شامل فایل‌های صوتی مفید و کاربردی می‌شود که موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد. مواردی مثل موفقیت و توسعه فردی، پیشرفت شغلی، سلامتی جسم و روح، روان‌شناسی و آسیب‌شناسی و علم و دانش، حوزه‌هایی هستند که در مقالات این مجموعه به آن‌ها اشاره می‌شود. با یادگیری اطلاعات باارزش و مفیدی که در این مجموعه ارائه می‌شوند، می‌توانید زندگی خود را تا چندبرابر لذت‌بخش کنید.

کتاب‌هایی که در مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی چاپ و منتشر می‌شوند، توسط بهترین متخصصین ایرانی و خارجی ترجمه شده‌اند. پادکست‌های این مجموعه راهکارهای عملی و قابل‌اجرایی به شما یاد می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانید در موضوعات مختلف ارتقا پیدا کنید و عادت‌های غلط را از بین ببرید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تا به امروز از پتانسیل‌های لینکدین برای افزایش رونق کسب‌وکارتان استفاده نکرده‌اید، این خلاصه کتاب صوتی را دریابید.

در بخشی از درخلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟ می‌شنویم

فرهنگ مسئله‌ای عمومی است. و ما باید هنگام ورود به یک گروه، به اصول و قوانین اجتماعی و فرهنگی آن احترام بگذاریم. فکر نکنید چون پروفایل شما برای شخص شما است، اجازه دارید هر آنچه دوست دارید در آن قرار دهید و یا هر پستی را آپلود کنید.

همان‌طور که شما حق ندارید در یک همایش رسمی در سالن همایش صداوسیما با تی‌شرت آستین‌کوتاه و کلاه کپ حاضر شوید و یا حق ندارید در داخل سالن همایش آواز بخوانید. فضایی که شما در آن حضور پیدا کرده‌اید فقط متعلق به شما نیست و دیگران هر آنچه را شما از خود بروز می‌دهید، می‌بینند. در نتیجه باید به حقوق دیگران نیز احترام بگذارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
چگونه لینکدین باعث گسترش کسب‌وکار شما می‌شود؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟
نویسنده
مترجممرضیه قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.