معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی
قیمت:
۲۰۲۰۰ ۱۴,۱۴۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی

کارآفرینان در زمینه‌های مختلف شغلی برای دستیابی به موفقیت باید از برخی اصول اساسی پیروی کنند. اما این اصول چه مواردی را در بر می‌گیرند؟ در خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی نوشته‌ی متیو تورن و آدام تورن به‌طور مختصر و مفید با این قواعد آشنا می‌شوید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی

اگر در جایگاه یک کارآفرین مشغول به کار شده‌اید و یا درصدد آن هستید که به این وادی قدم بگذارید و در آن به موفقیت دست پیدا کنید، پیش از شروع مراحل عملی باید خود را با اصول اولیه‌ی این فرآیند آشنا سازید. قبل از اینکه سفر پرپیچ‌وخم کارآفرینی خود را شروع کنید، درک و پذیرش اصولی که متیو تورن و آدام تورن در این خلاصه کتاب صوتی با شما به اشتراک می‌گذارند، امری ضروری به شمار می‌آید. نکات کلیدی خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی به شما کمک می‌کنند که این مسیر پیچاپیچ را با سهولت بیشتری به سمت مقصد موفقیت طی کنید.

اصولی که در این کتاب مطرح می‌شوند، دربرگیرنده‌ی نکاتی هستند که طیف گسترده‌ای از موضوعات مختلف از جمله کارآفرینی، تجارت، رهبری، استراتژی نظامی و روانشناسی را در بر می‌گیرند. این اصول و قواعد نشان‌دهنده‌ی ماهیت چیزی است که یک کارآفرین موفق را از یک کارآفرین شکست‌خورده یا در آستانه‌ی شکست متمایز می‌کند.

آمارها نشان می‌دهند که اکثر استارت‌آپ‌ها در سال‌های اولیه خود با مشکل مواجه هستند و در سال‌های بعد میزان سوددهی آن‌ها کاهش می‌یابد، جریان نقدینگی متوقفشده و عرصه برای رشد رقبا گسترده می‌شود. غلبه بر این موانع دشوار است اما غیرممکن نیست. پیروی از اصولی که در این خلاصه کتاب صوتی گردآوری شده است، به‌طور مداوم روحیه‌ی کارآفرینی را تقویت می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به قله‌های موفقیت دست یابید.

این اثر را با ترجمه‌ی سارا یوسفی و صدای محمدرضا علی‌اکبری می‌شنوید. خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی به همت نشر صوتی استودیو نوار و انتشارات آوند دانش تهیه و منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید که به دنیای کارآفرینی قدم بگذارید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

با متیو تورن و آدام تورن بیشتر آشنا شویم

این دو برادر در زمینه‌ی مربیگری و کارآفرینی مشغول به کارند و تألیفاتی را در این حوزه به انتشار رسانده‌اند. خلاصه کتابی که اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست، یکی از آثار مشترک متیو تورن (Matthew Toren) و آدام تورن (Adam Toren) به شمار می‌رود. همچنین متیو تورن بنیان‌گذار شرکتی تحت عنوان «مؤسسان جوان» است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی می‌شنویم

تردیدی نیست که شروع کسب و کاری جدید، زمان زیادی می‌برد و نیازمند تلاش بسیار است. در حقیقت ممکن است دست‌کم برای مدتی عمده‌ی زمان فراغت شما را به خود اختصاص دهد. با وجود این یکی از مزایای ایجاد کسب‌وکار شخصی این است که می‌توانید از دوستان یا خانواده‌تان در اکثر کارها کمک بگیرید و بیشتر وقتتان را برای کاری صرف کنید که دوست دارید. بسیاری از کارآفرینان موفق می‌توانند وقت زیادی را با خانواده‌ی خود بگذرانند، دور دنیا را بگردند، و زمانی را به فعالیت‌های بیرون از خانه که برایشان اهمیت دارد اختصاص دهند. صرف نظر از این که دوست دارید قایق‌رانی یا ورزش کنید یا فقط کنار استخر بخوابید، کسب موفقیت در امر کارآفرینی به شما زمان بیشتری می‌دهد تا برای کارهایی که دوست دارید وقت صرف کنید.

یکی از دلایلی که مردم کارآفرینی را ارزشمند می‌دانند، مزایای مالی آن است. کارآفرینانی همچون مارک زاکربرگ، کسی که فیسبوک را راه‌اندازی کرد، و بیل گیتس، مؤسس مایکروسافت، از راه کارآفرینی میلیاردر شدند. التبه تأسیس شرکتی که بتواند دنیا را تغییر دهد آسان نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ آغاز
31 دقیقه
اصول اولیه کارآفرینی
2 دقیقه
تیتراژ پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی
نویسنده،
مترجمسارا یوسفی
راویمحمدرضا علی اکبری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۲۰۲۰۰ ۱۴,۱۴۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی

Rose
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
همان طور که از نام کتاب پیداست، شما قرار است خلاصه‌ای از این کتاب را بشنوید. مطالب مفیدی مانند منافع و مضرات شروع کسب و کاری تازه، ویژگی‌های یک کارآفرین موفق، موانع و... همچنین یکی از نقاط قوت این اثر، صدای گیرای راوی می باشد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی اصول اولیه کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.