معرفی و دانلود کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ

عکس جلد کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ

همان کتابی که برای تربیت اقتصادی فرزندتان به آن احتیاج دارید! کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ، نوشته‌ی آدام تورن و متیو تورن، ذهن کودکان را برای خلق کسب‌وکار خودشان آماده می‌سازد. این اثر انرژی بی‌نظیر سال‌های کودکی را به سمت دنیای بیرون هدایت می‌کند تا ابتدا از طریق مشاهده و بعد با امتحان روش‌های کم‌‌ریسک، مسیر تبدیل شدن به کارآفرین آینده را برای کودکان هموار کند.

درباره‌ی کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ

حتماً این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که هرگز دیر نیست، ولی کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ (Kidpreneurs: Young Entrepreneurs with Big Ideas) حرف کاملاً جدیدی برای گفتن دارد: هیچ‌وقت زود نیست! کارآفرینی در این روزهای رونق کسب‌وکارهای مدرن، بیشتر از همیشه مورد توجه است. مخصوصاً توسط والدینی که نگران توانایی‌های فرزندشان برای مدیریت چالش‌های کسب‌وکار هستند و تصمیم دارند او را برای بازار کار آینده آماده سازند. خوشبختانه لازم نیست این آموزش‌ها را به آینده‌ی دور موکول کنید، چون آدام تورن (Adam Toren) و متیو تورن (Matthew Toren) هرآنچه را برای گفت‌و‌گو با کودکتان نیاز دارید، به شما عرضه می‌کنند.

قبل از هر چیز باید بگوییم که آماده‌سازی کودک برای کارآفرینی را نباید با دیکته کردن قوانین اشتباه گرفت. مهم‌ترین چیز برای «کارآفرین» شدن، داشتن ذهنیت سازنده است. هدف این کتاب توضیح برخی ابزارها و استراتژی‌های اساسی است که می‌توانند نگاه آن‌ها را نسبت به کار تغییر دهند. با کمک آموزش‌های برادران تورن، بچه‌ها دیگر مجبور نیستند برای تمرین آغاز کسب‌وکار تا بزرگسالی صبر کرده و گاه منابع مالی خانواده را به خطر بیاندازند. ذهن کارآفرین به فرزند شما راهی ساده برای مشاهده‌ی دقیق و درک چیستی سازمان‌ها هدیه می‌دهد؛ چیزی که آن را می‌توان به کاشت امروز درخت برای داشتن میوه‌های آینده تشبیه کنیم.

دستاورد این روش برای کودکان کسب اطلاعاتی ارزشمند درباره‌ی راه‌اندازی، مدیریت و رشد کسب‌وکارهاست که در نتیجه‌ی آن، مهارت‌های تصمیم‌گیری کودکان در حوزه‌‌های شغلی ارتقا می‌یابند. همچنین آموزش اصول اساسی یک رویکرد خلاقانه در کنار بیان برخی از تکنیک‌های کلیدی، تأثیر مثبتی بر توانایی‌های ذهنی آن‌ها خواهد داشت. در پایان، باید اشاره کنیم کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ با کمک طراحی‌های سرگرم‌کننده و تصویرسازی مناسب، توجه کودکان را به‌خوبی جلب می‌کند تا ضمن یادگیری، از تفریح نیز محروم نمانند. ترجمه‌ی این اثر بر عهده‌ی فهیمه صدیق عابدینی بوده و انتشارات پرتقال آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ

  • من فقط می‌خواهم از برادران تورن برای نوشتن این کتاب تشکر کنم. از آن‌ها متشکرم که برای نگارش آن وقت گذاشتند؛ زیرا همان‌طور که می‌دانید کتاب‌ها اغلب حاصل کار و کوشش عاشقانه هستند تا نتیجه‌ی فعالیتی اقتصادی. بنابراین، برای به اشتراک گذاشتن ذهن و قلب خود از نویسندگان این اثر متشکرم! (دن نیکولز، سخنران و نویسنده)

  • کتابی فوق‌العاده هیجان‌انگیز و خلاقانه! فرزندان شما با راهنمایی‌های این کتاب برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود انگیزه خواهند داشت. آن‌ها احساس خلاقیت بیشتری داشته و می‌دانند که رویاهایشان امکان‌پذیر خواهند بود. چه کتاب قدرتمندی برای فرزندان ما! (سایت آمازون)

کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ مناسب چه کسانی است؟

کودکان گروه سنی 7 تا 12 سال مخاطبان کتاب حاضر هستند. می‌توانید کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ را هدیه‌ای متفاوت برای فرزند یا شاگردان خود بدانید.

با آدام تورن و متیو تورن بیشتر آشنا شویم

آدام تورن و متیو تورن بنیان‌گذاران سایت YoungEntrepreneur.com هستند. این وب‌سایت به‌سرعت مخاطبانی را از سراسر دنیا جلب کرد و اکنون یکی از بزرگترین انجمن‌های مجازی برای کارآفرینان جوان به شمار می‌آید. علایق آموزشی و پژوهشی برادران تورن بر کسب‌وکار تمرکز دارند: بازاریابی، تکنیک‌های توسعه و رشد کسب‌و‌کار، چگونگی پیدایش کارآفرینی، مدیریت استراتژی کارآفرینی، نوآوری و سرمایه‌گذاری‌های جدید.

آدام تورن و متیو تورن علاوه بر این موارد، در بهبود سودآوری واحدهای تجاری نیز تخصص دارند. آن‌ها با ارائه‌ی برنامه‌ای اختصاصی به مشاغل کوچک، آسیب‌دیده یا نوپا کمک می‌کنند تا وضعیت فعلی خود را قدم‌به‌قدم بهبود ببخشند. جالب است بدانید آموزش‌های مدیریتی و مالی برادران تورن بیش از آنکه مبتنی بر مفاهیم آکادمیک باشد، بر پایه‌ی سال‌ها تجربه‌ی عملی بنا شده است.

در بخشی از کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ می‌خوانیم

برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید به پول نیاز داری. میزان این هزینه به کسب‌وکاری بستگی دارد که انتخاب می‌کنی. مثلا، اگر بخواهی دکه‌ی لیمونادفروشی راه بیندازی، باید این وسایل را تهیه کنی: لیوان کاغذی برای مشتری‌ها، میز یا دکه‌ای برای قرار دادن وسایل، رنگ یا ماژیک برای درست کردن تابلو. راستی، برای درست کردن لیموناد باید مواد اولیه هم بخری. اما مثلا راه‌اندازی کسب‌وکار نگهداری از حیوانات به پول زیادی نیاز ندارد. احتمالا اگر حیوان مشتری‌هایت، خودشان افسار نداشته باشند یا گمش کرده باشند، باید چندتا افسار بخری، اما به‌جز این، فقط به پاهایت نیاز داری.

زمان انتخاب کسب‌وکارت، فکر کن برای راه‌اندازی آن چه چیزهایی باید بخری. آیا به مواد اولیه نیاز داری؟ آیا می‌خواهی خدماتی را ارائه بدهی که به تدارکات نیاز دارد؟ سعی کن همه‌ی چیزها را حساب کنی و بعد تصمیم بگیری که می‌توانی این کار را انجام بدهی یا نه. هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکارت را از دو راه اصلی می‌توانی تامین کنی: از پدر و مادرت قرض بگیری یا از پول توجیبی خودت استفاده کنی. اگر تصمیم گرفته‌ای با چندتا از دوست‌هایت شریک بشوی، می‌توانید پول توجیبی‌هایتان را روی هم بگذارید، اما اگر کسب‌وکارت را به‌تنهایی راه‌اندازی می‌کنی، ممکن است مجبور شوی از پدر و مادرت کمی کمک مالی بخواهی.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: وقتی بزرگ شدی، می‌خواهی چه‌کاره شوی؟
فصل 1: بزرگ‌تر‌ها چطوری پول درمی‌آورند؟
فصل 2: آیا تو کارآفرینی
فصل 3: آماده‌ای؟ بزن برویم.
فصل 4: چند نمونه از کسب‌و‌کار‌هایی که می‌توانی داشته باشی!
فصل 5: کسب‌و‌کار‌های اینترنتی
فصل 6: کسب‌و‌کار سبز و اصول اخلاقی
فصل 7: شبکه‌سازی
فصل 8: دٍینت را به جامعه ادا کن!
فصل 9: تو می‌توانی انجامش بدهی!
طرح کسب‌و‌کار من

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ
نویسنده،
مترجمفهیمه صدیق عابدینی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات70
زبانفارسی
شابک978-600-462923-2
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ

برای دریافت کتاب کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.